Gourmetten hoort er eigenlijk wel bij ja! Joehoe ik ben blij. Net kaartjes voor coldplay gekocht...wel pas in sept. maar toch! Is onze band..zei al voor de grap tegen vriend: dat is misschien wel ons eerste avondje samen uit dan haha!
Ja ik zag t toevallig ergens staan....bizar..ahoy was in 6 min. uitverkocht..en nu op t gemakje kaarten bestellen.
Hmm ja de gedachte aan zo'n klein slavinkje en stokbrood met aioli doet mij het water in de mond lopen...
hahaha zussie Ik vind het ook lekker hoor,daar niet van Maar kan prima nog 1 weekje wachten.Ik vind het zo gezellig,gewoon thuis 1e kerstdag.`S morgens elkaars cadeau`tjes geven.`S middags vooral spelletjes doen denk ik en op tijd gourmetten.Hoe burgelijk hihi
Burgerlijkheid is zalig! Ik ga serieus kijken of ik niet nog ergens een gourmet kan arrangeren, haha....
Haha ik heb net gegeten en het zit me allemaal nog behoorlijk hoog.. Ik had echt honger, maar dan heb ik drie happen gegeten en zit ik vol.. over een uur heb ik dan weer honger, schiet niet echt op maar over een uur heb ik vast zin in gourmet! Mannetje en ik gaan zo lekker burgerlijk een filmpje kijken en morgen lekker shoppen hier!
Daarom moet je ook met mij gourmetten... Dan doen we er de hele avond over, elke keer kleine hapjes! Hebben we een date volgende week? haha! (ik heb niet eens tijd)
Hihi gaat goed komen hoor Zussie, die gourmetdate komt! Ik ben er weer vantussen, gezellig doen met mn mannetje Tot morgen!
Zussieeeeee hahaha..heb je eerste kerstdag plannen? Anders mag je hier aanschuiven Kan er niet tegen dat je zo`n gourmetdrang hebt