jaaaa ik word geacht bij schoonfamilie aan tafel te zitten! Ik heb niet echt gourmetdrang... Ik heb gewoon zin in mini slavinken met stokbrood met aioli... Maar ik denk dat ik het zal moeten doen met paprikachips....
Ja morgen ga ik bij mn zus eten! Maar we hebben daarna nogeen afspraak dus misschien niet zo aardig om dan aioli te eten... Gepofte aardappel met aioli is ook heel lekker... Eigenlijk is alles lekker met aioli.... ik zou ook best aioli lusten bij mijn paprikachips...
Dat is soms maar goed ook,zie er voordelen maar van in Hmm...een middagje van alles doen is niet goed voor je lijf.Maar een middagje geboortekaartjes zoeken doet het niet heel veel beter
Jawel,een super mooi..echt een kaartje helemaal naar m`n zin.. Kosten? 4,- p.st + 0,27 ct per envelop En hij is mooi hoor,maar juist erg simpel..mafkezen!
Mijn selectie: Felicitatiekaarten - Hoera een jongen Paddestoel - Kaartje2go Geboortekaartjes met kabouter, paddestoel, ruitjes, in blauw, paars, roze en donkerblauw | Apartkaartje.nl MEISenMANNEKE | geboortekaartjes voor bijzondere baby's
Hee.... stof! http://www.koekepeertje.be/files/images/1066.jpg http://www.koekepeertje.be/files/images/1149.jpg
Die eerste 2 vind ik niet zo mooi..die derde had ik nog niet gezien..kleuren zijn een beetje flets volgens mij. Dit is het kaartje wat ik wawie vind: habari.nl - geboortekaartjes | trouwkaarten | verhuiskaarten | uitnodigingen | nog veel meer kaarten....
Ja idd beetje flets.... ik vind die variant met donkerder blauw ook beter maar die paddo is niet rood genoeg... OOOOOOOOh dat kaartje is LEUEUEUEUEUEUEUEUK!
Leuk stofje die eerste! Ja dat kaartje vind ik echt cool..maar die prijzen..dat gaat toch nergens over
Die bij kaartje2go zijn een stuk voordeliger..mss heel die lijst daar nog eens doorspitten...morgen Ik ga naar m`n nestje toe,slaap lekker alvast...en niet dromen over mini slavinken met aioli
Naja dromen mag toch.... Ik sms mn zus gewoon dat ze dat morgen moet maken, hahaha! Dat dr kleine neefje of nichtje daar behoefte aan heeft... Gaat met al die dingen zo he... Als ze er 'geboorte' voor zetten vragen ze er de hoofdprijs voor... Deze stof is ook wel leuk! 1 yard Woodland by Natalie Lymer Toadstool Spots in by iggard
Leuk stofje,maar ook wat doffe kleuren..hmm ben ik een zeikwijf Ik hou van fris en vrolijk hihi En met het kaartje komt het wel goed..gewoon irri dat m`n mooiste kaartje de duurste was.Bij kaartje2go ben je voor 2,- klaar p.st incl envelop.Dat is een mooier prijsje dacht ik zo hihi.En ook daar hebben ze volop keuze.. Komt goed! Truste!