Stof Paddestoel p/m | SALE | Welkom in de Sprookjeswinkel Van GelderenStoffen - Paddestoel= (istie nog een keer) Dit is toch nog wel de topper: Color your life: New Stenzo fabric Waarom bedenk ik echt om ergens vreselijke trek in te krijgen op zondagavond... Ik kan maar beter in bed gaan liggen voor ik gekke dingen ga eten...
Goeiemorgen!! Sorry dames, heb niet teruggelezen.. Komt vanmiddag ofzo wel ff Zeeb, hoe is t nu met je lekkage? Wel al opgelost? Noosa, hier wel oke, goeie nacht gehad voor mijn doen dus Alleen opstaan ging niet al te lekker maar goed, we beginnen een uurtje later en ik zal m ook niet uitzingen tot t eind denk ikzo...
Fijn dat je rustig kan opstarten! Heb ik ook, echt zalig. Volgen jullie ook 3fm Serious Request? Ik wel, vind het heerlijk om te zien en te luisteren hoe iedereen zich op zijn of haar manier inzet. Voor mij begint echt het kerstgevoel met dat programma...
Ik heb het echt altijd gevolgd.. Ben er nu alleen niet zo mee bezig.. Het enige wat k tot nu toe heb meegekregen was vd voetbal vd eredivisie.. Dat er voor elk gemaakt doelpunt 250 euro naar serious request ging Trouwens wel zielig... Sprak mn moeder gister... Mn oma schijnt vd week helemaal verdrietig geweest e zijn omdat ze zich eenzaam voelt Dus mn mams vroeg of zede 29e niet mee kon naar de controle.. Mja in t zknhuis controle zit k niet te wachten op allemaal mensen die mee gaan Donderdag de pretecho zouden eigk mn vriend en ik samen gaan.. Maar heb nu dus ff geregeld dat mn oma mee kan.. Heeft ze iig iets om naar uit te kijken en om dr gedachten ff te verzetten.. T arme mens
Goedemorgen allemaal! Zal zo even teruglezen.. Zit vandaag op 7 DPO. Wou dat ik al kon testen. haha. Duurt zo laaaáááng.. Bléh ben zó misselijk.. nu ook weer. Gisteren waren we uit eten met mijn ouders.. Liep ik langs de tafel met gebak en taart en koekjes. Ik moest bijna overgeven.. Werd zo beroerd van die geur..
Moge meiden! ff een ego-berichtje, zijn net terug van de vk en alles was goed!! Baarmoeder goed gegroeid en beebje is een echte druktemaker (zoals ik al gevoeld had) Lag tijdens het luisteren niet stil dus was een hoop ruis en gerommel, zo leuk! Vk zei ook van; je hoort ze wel vaker bewegen maar dit is echt een woelkontje.. hihi! Zo, straks weer ff alles bijlezen hoor
Gezellig toch babsies Khoop donderdag met de 3d echo t hartje ook weer eens te horen.. Bij de gyn laten ze het vaak zien, maar dan zonder geluid
@Lente: leuk idee van dat boek! Heb je met 8.2 wk al een echo gehad? En mijn broeken knelden ook rond die tijd, goeie tussentijdse oplossing is rokjes met leggins, dat ging bij mij zeker tot 12 wkn goed @Zussie: haha volgens mij ben je zwanger Nog gedroomd over gourmetten vannacht? @Noos: ja serieus request kijk ik ook altijd, zo'n goed programma en krijg er idd een echt kerstgevoel van @Dreamer: Dan moet je daar gewoon naar vragen joh, of ze het even laten horen. Jij betaalt toch? En zeker gezellig, ik zei vanmorgen (voor het bezoek vk) nog tegen vriend: volgens mij issie echt druk! Nouja, dat was ook zo @Missck: oohhwww spannend meid! Ik testte al 5 dgn voor NOD posi en ik geloof nog een paar hier dussehh... je kan over twee dagen een testje wagen natuurlijk
Serious Request, nee volg ik niet. niks voor mij, als ik het een uurtje gezien heb ben ik er echt wel klaar mee haha MissCk, spannend dan nog 2 daagjes! Babsies, wat fijn dat alles weer in orde was! een druktemakertje in je buik. altijd leuk ik heb een lui-lakje inside denk ik want voel de laatste dagen erg weinig Dreamer, lekkage is zolang het niet hard regent opgelost. maar krijgen nieuwe kozijnen maar de opdracht word pas in januari ergens gegeven vanuit de woningstichting. dus dat kan nog wel ff duren zei al als het eind feb niet gedaan is dan wachten ze maar mooi tot na de zomer geen zin om in de troep te zitten in de laatste weken Zussie & Mams, zie allemaal leuke stofjes en kaartjes voorbij komen! leuk leuk Hier nog steeds geen Hema pakket trouwens, als er eind van de dag niets is toch eens even bellen!
@Missck: *duimduimduim* @Zeeb: Heerlijk toch zo'n rustig kindje? Of maak je je er zorgen om? Ik denk dat vooral aan het einde vd zwangerschap een rustig beebje toch fijner is als een druk beebje.. maar ach, het maakt ook allemaal niks uit, zolang het maar gezond is *zo heerlijk cliche maar begin het nu te begrijpen* Hoe is het vandaag trouwens? Voel je je alweer wat beter? Zou idd ook aangeven dat je rondom de uitgerekende datum geen bende in huis wilt, maar daar kunnen ze vast rekening mee houden.
Babsies, heb dan liever een druk kindje hoor. Vooral omdat je volgens de vk vanaf 26 weken het kindje dagelijks moet voelen. dat heb ik nu nog niet altijd, en samen met hoofdje wat 1week 2 dagen achterloopt/liep in groei vind ik het toch wel lastig af en toe om me geen zorgen te maken gelukkig de 28e de groeiecho. kijken of het hoofdje nu wat meer op schema is, hopelijk nog steeds niet helemaal fit dus blijf zoveel mogelijk binnen geen zin om een griepje of net wat te krijgen!
Goedemorgen, Zo ..alweer het eea gedaan.Nu ff verplicht rust en goed proberen om m`n klusjes te verdelen over de dag. Zeeb,blehh nog niet fit.Dat is niet gezellig nee Tss,die Hema..staat er op de site van de Hema niet dat het wel onderweg is? Babs,fijn dat alles goed is!Hier ook echt een stuiterbal in mijn buik..volgens mij is hij nu al kampioen wedstrijd zwemmen en trampoline springen MissCK,spannend! Had je m`n testjes wel ontvangen? Zussie,leuk dat je meezoekt naar stofjes Ik was vannacht om 3 uur wakker,klaarwakker M`n buik zit echt het relaxed slapen in de weg.Even twijfelfde of ik dan maar op zou staan,maar ben toch maar blijven liggen.Heb de wekker nog om half 5 gezien. Ow ow,ik ben wel goed op dreef..Iedere dag doe ik wat,maar er zit iig vooruitgang in.Ben nu bezig met de kamer van zoon.Hij gaat over een maandje (duhh) naar de zolder,dacht dan zoek ik vast alles uit.Wat een bende zeg.Heb al 1 vuilniszak met spullen die weg kunnen Vanmiddag voor het eerst naar de fysio,hoop dat ze wat tips heeft en dat ik daarmee vooruit kan.Heb niet perse zin om daar ook nog iedere week naartoe te gaan.
mams, volgende de hema site is het inderdaad al verwerkt. geen idee wanneer ze komen ben benieuwd om 3.00 uit bed. haha het moet niet gekker worden goed dat je bent blijven liggen anders was je waarschijnlijk eind van de middag al helemaal op
@Zeeb: ja kan me heel goed voorstellen. Heb wel enigszins geruststellend nieuws; had net m'n moeder aan de lijn en die vertelde dat ik als baby ook heel druk was in buik en uit niet, en dat m'n zusje juist heel rustig was in de buik. Zelfs zo rustig dat ze zich ook vreselijk zorgen maakte de hele tijd. Nou m'n zusje was uit buik dus heel druk! Maargoed, snap je zorgen helemaal hoor, ben benieuwd naar de groeiecho van je meisje! Balen dat je nog steeds niet fit bent! Lekker rustig aan en een tukkie doen, snel weer opknappen @Mams: goed bezig! Wel balen van afgelopen nacht maarja, misschien slaap je daarom vannacht wel weer heerlijk! Haha ja moest ook gelijk ook jou denken met een drukke beeb in buik, we zijn 'lotgenoten' Succes bij de fysio vanmiddag!
zo ben maar gedouched en aangekleed en even aan de eettafel zitten. misschien ga ik me dan vanzelf beter voelen dan ''ziek'' op de bank blijven hangen. ga ik maar eens wat administratie bijwerken en opschoning houden. het jaar is toch bijna om trouwens het vouwgordijn is echt niet schoon te krijgen. heb het nu 1x gewoon gewassen en gister nog laten staan een nachtje met een of ander goedje wat volgens mn zus perfect was.. nou niet dus het blijft er gewoon inzitten. en ze zijn roomwit , dus valt gewoon heel erg op voor bij het raam. denk dat ik t probeer op te geven aan de verzekering. is op maat gemaakt ( 265breed ) dus ook niet 123 een nieuw aan te schaffen.
Aaa balen Zeeb! Je zou nog kunnen proberen professioneel te laten reinigen en de kosten te declareren bij de verzekering?
ja daar ga ik dus zo even voor bellen, hoe of wat precies want heb er weinig zin in voor veel geld te laten reinigen als het niet vergoed word. Dan moet ik maar even een alternatief verzinnen, nja of een vies gordijn haha maar met de komst van de beeb vind ik het zonde om zoveel geld uit te geven aan een gordijn. vind het trouwens ook zo krom dat de woningstichting daar geen verzekering of net wat voor heeft. mijn schuld niet dat het lekt maarja komt vast allemaal goed nog een weekje en dan heeft vriend vakantie, heerlijk we hebben allemaal leuke dingen op de planning staan!