Hier precies hetzelfde babs en zeeb,dochter was erg rustig in m`n buik en nu hyperactief.Zoon was mega druk in mijn buik en nu rustig Ik snap niet waar de beeb al die energie vandaan kan toveren.Ik voelde hem om 3 uur vannacht al (m`n buik was rechts harder als links..dus daar zat hij haha).Vanmorgen weer..en nu nog steeds.Stuiter de stuiter haha Ben goed bezig geweest.Zoons kamer 2 vuilniszakken vol rommel armer Ik moet nog wel alles poetsen,maar dat lukt niet meer.Yehoe,ik leer naar m`n lichaam luisteren Zeeb,ziek is ziek en dan kan je maar beter goed uitzieken.Ik zou lekker je bedje induiken.Beterschap! Missck,graag gedaan.Maar ik heb liever niet dat ze van pas komen Duim duim duim! Net de paddestoelen-muziekdoosje-song aangezet..Owww hij is zooo cute,ben er helemaal happy mee! De "kastknopjes" zijn veel kleiner dan verwacht.Ze kunnen er wel goed opgezet worden,maar dan met de onderkant steeltje tegen de kast aan.
Ik reageer straks verder maar even applaus voor Mams!!! Goed bezig en naar je lichaam aan t luisteren
Is leuk idd zeeb Ben weer terug van de fysio,tjee zeg wat een pijn nu.Ze moest natuurlijk even checken waar de pijn precies zit.Nou,dat heeft ze gevonden Heb oefeningen gekregen voor thuis en adviezen.Ze vond het toch wel ernstige klachten en merkte al op dat ik mezelf niet zo serieus neem in het zorgen voor mezelf.Hoe komt ze daar nou bij Moet echt proberen zo min mogelijk trap te lopen (dan wordt het tijd voor een wc boven) en zo min mogelijk auto te rijden.Nooit geweten dat auto rijden niet goed was,maar die kleine bewegingen van gassen,remmen,schakelen zijn blijkbaar al funest. Qua bewegen het aanpassen aan wat ik kan.Tja,tot hoever kan je gaan denk ik dan.Meestal kom ik er pas achter dat ik tever ben gegaan als het al te laat is. Trotsemams moet nog beter voor zichzelf zorgen
Wat schattig Zeeb, lijkt me wel een karwei haha. Ik dacht een hele tijd dat ons kleintje rustig was, maar ik begin hem steeds meer te voelen. Gister ging vl op mn buik liggen met zn hoofd en schoppen dat de kleine man deed! Ook als de poes op mn buik ligt laat hij wel van zich "horen". Ik hoop dat het zo blijft, vind het gezellig haha.
Rot mams, dat je nu zo'n pijn hebt. Maar goed dat je nu extra handvaten hebt! Fietsen is erg goed voor je bekken..maarja of je daar vrolijk van wordt..haha Ik moet wel, tis fietsen of lopen. Nou dan pak ik de fiets wel haha!
Noosa,wat een heerlijk gevoel toch.Hier is beebje erg druk,maar juist als husband zijn hand op mijn buik legt is hij vrij snel rustig.Ook dat herken ik nog van grote zoon haha. Hij heeft dat echt heel lang gehad als baby,dat hij rustig werd als je je hand stevig op zijn hoofdje legde. Fietsen is mijn afgeraden.Dat komt vooral door de pijn in mijn stuitje en m`n pijnlijke onderkantje door de bevalling van grote zoon. Oh ja..en ze had warmte als advies..voor op m`n onderrug en stuitje.Nou daar is trotsemams wel voor te porren,i love warmte
Ben er weer! Lekker vroeg van school weg gegaan want ik sliep daar bijna haha. Het liefst slaap ik de hele dag. Als ik dan in mijn bed lig dan lig ik vervolgens de hele tijd wakker. Ik snap wel waarom dat vermoeiend is haha Vanmorgen heb ik iets nieuws meegemaakt! Ik moest eerst die pil van puur mama wegwerken maar bah, die is altijd zo vies. Dit keer moest ik kokhalzen en kwam er water weer naar boven. Dacht, ligt vast aan die pil. Toen ging ik mn bordje brinta eten en na een paar happen begon ik weer te kokhalzen. Mn vriend keek me aan..´gaat het?' die vond het niet smakeijk geloof ik hahaha Normaal is mijn bord binnen no time leeg maar nu schoot het neit op haha Nu net het restje kroepoek uit de zak opgegeten...mmm die vieze joppie chips heb ik geen trek in maar echt, ik moest iets hartigs. (en dat terwijl ik nooit chips eet). Einde ego Babs met 8.2 heb ik nog geen echo gehad. Die heb ik pas 8.5. De echo is voor het mooie net te laat of de kerst te vroeg Ik zag veel paddo's voorbij komen. Mams wat ook leuk is is als je 3 paddenstoelen naast elkaar doet. Dan heb je grote zus, grote broer en het babytje!
Mams, zo zie je maar inderdaad dat alle klachten anders zijn. Hier is de baby ook rustig als vriend zijn hand op mijn buik legt. Maar met z'n hoofd niet haha..wie weet kan trotsepaps dat proberen Lente, de kwaaltjes gaan komen hoor! Weer een teken dat het echt waar is Nog evne en dan heb je 2 weken vakantie...nu wel een drukke week zeker? Met kerstontbijt etc?
Was het maar een ontbijt...nee het is een kerstdiner van 17uur tot 19uur en daarna een borrel vanaf 20uur voor ons. Donderdag avond ook naar school om de school op te ruimen en dan vrijdag nog een ochtendje en dan is het klaar. Ik tel de dagen af tot het weekend! Ik heb een foto in mijn mapje buikjes gezet van gister. Ben benieuwd of jullie verschil zien. Grappig dat kinderen vaak niet op handen van partners reageren. Voelt toch anders qua warmte ofzo. Je hoort het vaker.
Pfoe ja dat zijn wel lange dagen dan inderdaad. Wat zie je al goed verschil Lente!! Ik heb trouwens morgen mn eerste zwangerschapsgym-les. Ben zo benieuwd haha,hoop dat ik het wat vind.
Mams, fijn he die pijn als je er geweest bent dat had ik dus ook haha. Fiets werd bij mij ook afgeraden, auto rijden geen idee, niet over gesproken eigenlijk. En inderdaad een warme kruik tegen je rug als je savonds op de bank zit kreeg ik als advies. en moet zeggen dat is echt heerlijk! Lente, ik zie wel verschil in buikje hoor! Leuk leuk! en die misselijkheid, herkenbaar vreselijk vond ik het. gelukkig was ik er met een week of 2 wel vanaf met dat het zo erg was. dus er is nog goede hoop Noos, wat fijn een druktemakertje in je buik! Hier reageert ze soms ook als de hond met zn kop op mijn buik ligt maar weet niet of het toeval is of reactie zo maar eens koken en dan tot vanavond! vriend is druk vanavond dus ik heb een avondje zp voor zolang ik het volhoud
Ik vind het alleen irritant dat de foto's niet na elkaar in het mapje komen maar voor elkaar als je snapt wat ik bedoel. De eerste foto komt dus als laatst te staan zeg maar. Ik zie zelf alleen dat mijn buik wat ronder is geworden en niet meer zo'n raar bubbeltje.
Noos wat spannend dat je morgen je eerste les hebt! Vind je het ook spannend of valt het wel mee? Zeeb, ik ben blij dat er (tot nu toe) geen overgeven bij zit. Misselijk zijn alleen is al ellendig genoeg. Het eerste uur doe ik in de klas heel veel zittend haha. de kinderen wennen er wel aan. Grappig dat je kindje reageert op je hond. Dat zou wel leuk zijn! Wat ga je eten?
Lente,je buikje zie ik nu ook gelijkmatiger.Leuk om het zo steeds verder te zien gaan. Noosa,haha ik zal het trotsepaps vragen.Van de week zat zoon trouwens op schoot,die kreeg wel een trap Echt zo van hey weg jij,ik zit al hier haha Ik heb een kersenpitkussentje liggen,dat gaat vanavond in de tron Ze zei dat we nu gaan proberen om de zwangerschap dragelijker te maken en dan na de zwangerschap vooral gaan behandelen.Dat heb ik na de zwangerschap van zoon niet echt goed gedaan en dat was stom...tja..ik leer het wel
Lente, ja ik vind het wel spannend.... Heb dat altijd wel als ik iets nieuws ga doen, en dan een hele groep vol vreemde vrouwen haha. Die misschien allemaal wel veel verder zijn, grotere buik hebben weet ik het allemaal. Maar het zal wel loslopen... Ik heb nu ook zo'n grote bal waar ik mn oefeningen op moet doen en waar ik meer op moet zitten. Helaas schiet dat er nog wel eens bij in..de bank ligt/zit toch lekkerder haha
Dat lijkt me ook echt niet prettig zitten zo`n bal..Zit je dan niet veel te laag? Eten staat aan...ik heb het idee dat het al 20.00 is ofzo.Geloof niet dat het vanavond laat gaat worden haha
hahaha mams, ik sluit me aan bij je tijd van 20uur. Maar dat gevoel had ik vanmorgen al. Ik moet me echt de dag door slepen.Nu weer lekker huiselijk zitten met de poezels op schoot. Ben benieuwd wie het beste plekje krijgt als mijn buik binnenkort ook groter gaat worden haha
Mams, ja het is wel wat lager ja. Maar ze gaf aan dat het toch verlichting brengt ook bij stuitjespijn etc. Je verdeeld gewicht dan beter ofzo. Ach als zij het zegt dan zal het wel haha.. Ik ga beginnen met eten maken en vanavond zijn we weg dus ik ben er in ieder geval morgen weer!
Tot morgen Noos! Fijne avond. Denk dat ik maar wat internet ga snuffelen. Mn mannetje komt om 18uur thuis en begin pas om 17.35 met het eten. Spinazie voor het ijzerrrrrrr met een gehakt cordonblue heerlijk! Meiden morgen is het 7.4 of 6.4 de dag dat eht de vorige keer mis ging. Ik moet zeggen dat nu die misselijkheid wat meer aanwezig is, dat ik het wat positiever ga bekijken. Dat ik het mijn collega vanmorgen vertelde zei ze ook al...ja, je hebt een teken! Deze keer moet het vast goed gaan! Ik durf het iets positiever te zien maar goed, dat kan ook een moment opname zijn haha Ik heb vannacht gedroomd over mijn taart en dat hij niet gelukt was zoals ik wilde. Mijn broertje had de poten van de ooievaar al opgegeten en niet gewacht tot ik de taart had laten zien. Niemand die het snapte en alle kleuren waren doorgelopen. Hoezo, ik ben er mee bezig