ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCK

MissCK Niet meer actief

wat was het hier rustig gisteravond! :)

2. MissCK

MissCK Niet meer actief

hé dames. ik zit vandaag op 8 dpo. dus ongeveer 6 dagen voor NOD. wanneer hadden jullie een positieve test in handen?? :D en welke test gebruikte jullie.

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Miss CK ik had 9 DPO een positieve test van zwanger en kids (ultra gevoelig). Maar denk dat op een kv2v5 ook wel wat te zien was geweest toen...

Ik ben lekker een dagje vrij. Gisteren overdag geklust in het huis, heb de babykamer behangen met mn moeder maar was green groot succes. Moest elke keer gaan zitten omdat ik niet lekker was en elk uur een krentenbol eten, werd er helemaal gek van! Maar goed nu is het af. 's avonds bij mn zus wezen eten en met haar naar een kerstviering in haar kerk geweest. En we hebben haar kledingkast uitgespit met buikgeschikte kleding zodat ik voorlopig wat extra dingen heb die nog meerekken.

Vanavond naar een concert met mn moeder. Hopelijk straks nog wat aan mn gordijn doen als ik een beetje ben bijgetrokken.

Lente, ik zie echt een zee van herkenning bij jou!
    's avonds benik ook wel misselijk maar kan ik alles wel gewoon eten. 's ochtends is echt drama. Ook als ik moet hoesten dan begin ik gelijk te kokhalzen. Bah.
    Hoop dat ik Zeeb achterna ga en dat het over 2 weken weg is, want als ik er aan denk dat mn HCG nu nog niet op zn hoogtepunt is dan voorzie ik grote drama's :p

Mannetje twijfelt nu trouwens over de echo door schoonzus. Omdat het de eerste echo is zegt hij dat hij zich dan niet helemaal vrij voelt te reageren zoals hij wil. En als het niet goed is vindt hij het niet leuk dat we dat dan net voor de kerst horen met schoozus er bij.
    Ik vind het dan juist een prettig idee dat ze er bij is, maar goed daar kunnen we verschillend in zijn.
    Dus misschien dat we nu toch gewoon wachten tot 2 januari, en dan daarna keertje extra echo door schoonzus doen... Hij ging er nog even over nadenken vandaag ;)

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zo ik ben een nieuwe huisarts aan het zoeken...
    Krijg ik het antwoordapparaat voor koffiepauze.
    Ik heb nog nooit zo'n saai ingesproken boodschap gehoord, hahahaha! Het is echt vreselijk!

5. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ Zussie. Wil vandaag graag testen haha. Maar ben bang dat het misschien te vroeg is? Zit vandaag op 8dpo of 9dpo. (is nog niet helemaal duidelijk) :) heb nog een kruidvat 2v5 liggen.

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Je kan het altijd doen...
    Maar over het algemeen maak je de meeste kans op een streepje met ochtendurine... (of eerst uitplassen en dan 2 uur niks dinken)
    En als je niks ziet moet je dan niet teleurgesteld zijn want het is wel erg vroeg en heel veel zien dan nog niks!

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey girls!

Ik leef nog, kom straks reageren, heb het nu even druk op het werk;)

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Moehahaha die is ook mooi...

'al onze medewerkers zijn in gesprek. Indien u zich in een levensbedreigende situatie bevindt, bel 112. De verbinding wordt nu verbroken'

9. MissCK

MissCK Niet meer actief

ben gewoon heel benieuwd. ga er ook niet van uit dat ik een streep te zien krijg .. maar kan het gewoon niet laten haha. denk namelijk dat Fertility Friend de eisprong verkeerd heeft ingeschat.. denk zelf dat het een dag eerder was. dus dan zit ik vandaag op 9dpo. laat het jullie wel even weten vanmiddag :)

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Is goed meis, ben benieuwd! Hahaha!
    Ik kon me ook vaak niet inhouden hoor!

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    MissCk, ik had op 8dpo een positieve test die ik echt schuin in het licht moest houden om de streep echt goed te zien:p ( kv 2voor5)
    de test van 9dpo konden jullie gelukkig ook allemaal zien, dus was toch niet gek aan het worden haha

Zussie, lastig! snap je mannetje ook wel met zijn idee over de echo bij je schoonzus.
    maar aan de andere kant.. 2 januari duurt dan nog zo ''lang''
    nouja als je erop zit te wachten etc , je snapt het wel
    maar jullie moeten je er natuurlijk allebei prettig bij voelen

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Pfffff na 100 keer bellen eindelijk HA te pakken...
    Ja kom maar een inschrijfformulier ophalen, is dus nog niks geregeld...
    Nouja...

Wel leuk om te zeggen:'is het voor 2 personen?'
    'Ja, nog wel ja ;)'

13. MissCK

MissCK Niet meer actief

manlief wil er niet bij zijn :) hij wil dat ik hem verras.
    ik loop vast weer te hard van stapel haha. mocht ik straks
    om 12 uur wél positief testen thuis.. dan ga ik op elke trede
    van de trap een letter leggen.. van onder naar boven 'je wordt papa' of proficiat papa. zoiets :D aarrrgg.. misschien is het
    deze maand wel helemaal niet raak..

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha Miss, al hele plannen dus :p

Ja Zeeb, ik snap het ook wel.
    Als hij het niet wil moeten we het ook gewoon niet doen, maar het wachten duurt zo lang. Voor hem is de tijd zo voorbij, maar voor mij duurt 2 weken gewoon een eeuwigheid!

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Miss!
    12.00 uur toch? Kom maar op!

Ik heb weer een buikfotootje geupload van vanmorgen!
    Eigenlijk moet ik er nu vanavond nog een maken voor de avondbuik, maar weet niet of ik daar nu zin in heb na het concert, haha we zien wel!

Ik had schoenen besteld voor mijn broertje bij de Omoda. Hij helemaal blij, zag de bui al hangen dattie weer een middag met mn moeder door de regen door de stad moest struinen.
    Kwamen ze vanmorgen binnen (uiteraard weer met dezelfde bezorger toen ik wederom in badjas met knot op mn hoofd op de bank zat), en zij zijn echt super leuk!

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik.ben.kapot.tot.zo.dames.

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Kom maar lekker hier hangen dan Noos!
    Met een kopje thee!

18. MissCK

MissCK Niet meer actief

Aah. wat een mooie buik! :)

Kom om 12 uur thuis. Pak een glas uit de kast haha.. blijf ik met mijn mouw hangen achter een wijnglas, valt in duizend stukken.. in denk.. aah scherven bregen geluk!

Netjes geplast in 't glas.. Loop naar boven, nachtkastje open..
    doosje kruidvattesten eruit gehaald. Open gemaakt. LEEG!

Gatsie! Heb dus geen test kunnen doen, doosje was leeg. En ik maar denken dat ik nog één had. Dus mannetje gesmst dat hij vanmiddag even langs de kruidvat moet :D

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ach meissie...
    Ik zat zo te wachten, hihi!
    Straks ben ik weg dus blijft nog even spannend!

20. beesie

beesie Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Meiden, ik kom hier even inbreken!
    Ik ben buddy van Zebra op een ander forum, en ze vroeg mij hier een berichtje van haar te posten.

Ze voelde de baby minder de laatste dagen, dus is net bij de verloskundige geweest. Ze konden de kleine nauwelijks horen en horen een onregelmatige hartslag. Ze is nu onderweg naar het ziekenhuis voor een CTG.

Zodra ik meer hoor laat ik het jullie weten!

Deel Deze Pagina