Kan vanavond om 6 uur testen. Dan ben ik weer thuis. Maar vind 's ochtends testen toch wat betrouwbaarder... Arg.. Dit is zo lastig haha.
Ach Jee wat schrikken :'(...lieve Zeeb ik denk aan je en ben flink aan t duimen! Gets wat n rotnieuws..
Hoop dat we snel meer weten...blijft zo in je hoofd zitten he! Bah, hoe Moët Zeeb zich wel niet voelen...
Heeeeeey! Hehe, tijd om te reageren Ik heb wel alles gelezen, maar kan hier op mn werk niet een half uur een reactie gaan typen Miss, ik duim voor je, kom maar op met die tweede streep! Zussie, ohh wat heb je toch een leuk bolletje! Sowieso handig dat je het al aan de meeste hebt verteld, met zo'n jurkje is het niet echt te verbergen Ik heb zaterdag ook weer een foto gemaakt, ga m vanavond hierop zetten. Staat nog op de camera. Leuk dat je schoenen voor je broertje had besteld! Schiet het op in het huisje? Las dat je de babykamer behangen hebt, gelukkig is dat klusje geklaard Wij gaan in de vakantie beginnen met de zolder afmaken, kan is de babykamer in ieder geval vast leeg Noos, germ, lekker koppie thee erbij en hier komen beppen Hmm, de rest ben ik weer kwijt, sorry dames! Hier gaat het lichamelijk gezien minder goed sinds een paar dagen. Tegen de middag valt alles wat ik eet verkeerd. Heb de hele dag een ontzettend weeïg gevoel in mn buik, heb ontzettende honger maar als ik drie happen eet zit ik gewoon vol en misselijk. Dus ik heb het omgekeerde, niet ochtendmisselijkheid maar de rest-van-de-dag-misselijkheid Dus ik leef nu al een paar dagen op salades en soepjes. Ik heb zoveel zin in vet en hartig, maar als ik het eet wordt ik er niet goed van.. Maar goed, voor de rest heb ik niet te klagen hoor. Het weekend was erg gezellig! Zondag zijn we lekker naar de kerstmarkt in de mergelgrotten geweest en 's avonds hebben we lekker een filmpje gekeken. Gister zijn we in Eindhoven wezen winkelen (daar zit een prenatal en de babydump) en hebben we de cadeautjes gekocht om het te vertellen. Voor mn moeder plakken we een rijstkorrel op een kaart met 'Gefeliciteerd'. Verder niks, als ze het dan niet snapt mag ze het cadeautje uitpakken (sokjes met I love oma). Voor mn smoeder hebben we een shirtje met 'Born in 2012'. Voor mn vader en svader hebben we een knuffelbeertje, met een kaartje waar op staat: 'Lieve opa, wil je op mijn knuffeltje passen tot ik er ben?' En mn broertje ga ik het vertellen via Skype, heb een wit shirt gekocht, waar ik op schrijf: Hallo ome ****! En dan zeg ik, er wil iemand hoi zeggen, en dan sta ik op Zo, tot zover mijn egoberichtje Hoe is het met jullie allemaal?
Oh jee, zie nu pas jouw bericht beesie! Nee Zeebje, ik denk aan je! Toevallig heeft een collega net waxinelichtjes gekocht, ik steek er hier eentje voor je op en ik bid voor jou en je kleine!
Ja heel naar... Ik heb ook helemaal zo'n naar gevoel in mn buik (een andere dan die ik al had ) Yaar, waar heb jij dat shirtje gekocht van born in 2012? Zoiets zoek ik voor mn sinterkerstfeest vrijdag...
Heb ook kaarsje aangestoken.. Lig/zit met dekentje op de bank en kopje thee erbij. Even n middag niks....heb ook hoofdpijn dus ben wel even toe aan niks. Miss, spannend voor je zeg! Ik hou je in de gaten
het gaat maar niet uit je hoofd hé. dat van zeeb. bah hoop dat we snel wat meer te horen krijgen. mn mannetje belde net! ''ik heb die kruidvat test in de badkamer gelegd.. in de la van de kast.'' GRRRR... heb ik dat haha.
ben nu op het werk.. plasje is alweer weg haha. probeer vanmiddag zo min mogelijk te drinken.. om 6 uur ben ik vrij en dan moet ik vast wel weer plassen ben benieuwd..
Zussie, lief dat je smste Heb dat shirtje bij de babydump gekocht, maar verder heb ik ze eigenlijk nergens gezien. Ze hadden ook alleen maar die shirtjes, geen sokjes ofzo. Miss, oh dat is balen, anders nu ff plassen, dan twee uurtjes niet meer drinken en plassen en dan testen Noos, beterschap meis! Hoop dat we snel meer horen.... Moet er de hele tijd aan denken..
Hoop het ook... Yaar, sms je me over Zeeb en MissCK als ik weg ben? Ben te benieuwd maar moet zo gaan, haha! Ik zag net op de site van de hema een shirtje met 'hello, I am new here' Die vind ik ook wel errug leuk om er tussen te doen dus misschien dat ik zo even bij de hema ga kijken! Ga mijn spullen bij elkaar rapen... moet gaan maar blijf liever op de bank hangen. Vandaag weer niks aan mijn gordijn gedaan... maar voel me echt te lamlendig om iets te doen. Dat wordt wat als ik morgen weer ga werken!
Zussie, tuurlijk sms ik je meis! Ik heb wel een afspraak om half 4, maar komt goed! Heb je leuke plannen voor vanmiddag (sorry als ik eroverheen gelezen heb). Ohh ook een leuke tekst! Hopen dat ze m hebben bij de Hema! En die lamlendigheid is wel herkenbaar. Blegh, ben ook weer misselijk nu, dus dat wordt ook niet te veel meer eten..
Miss, ik heb werkelijk geen idee Ik testte op dag 38 overduidelijk positief, zie album, maar dag 33 nog hartstikke negatief. Daarbij weet ik niet wanneer mn eisprong geweest is, dus ik weet ook niet hoeveel DPO ik toen zat. Dus ik weet niet precies hoever ik zwanger ben Maar ik gok dat ik toch al we 1 of 2 dagen 'overtijd' was toen ik testte. Dat baseer ik op het feit dat ik al twee cyclussen van 36 had gehad.
Update van Zebra: Ze heeft net een uur aan de CTG gelegen. Ze krijgt zo een echo en daarna misschien nog een CTG. Ze weet verder nog weinig want ze zeggen helemaal niets daar...