Beesie, thnx voor het updaten meid, echt lief! Ik maak me echt zorgen, hoop zo dat alles goed is met Zeebje en haar kleine meisje..
Ik lig nog op de bank en het is helemaal donker aan t worden (logisch) en alleen het kaarsje voor Zeeb brandt hier. Laat de lichten nog even lekker uit.
Noos, als ik thuis kom gaat het kaarsje ook meteen weer aan. Die hier heb ik net uitgeblazen, ga zo naar huis. Heb Zussie net de laatste update gesmst. Hoop dat ze snel meer weet.. Die onzekerheid is ook maar niks.
ohhh ik krijg me toch een kippenvel nu. Gatverdamme! Ik ga snel verder lezen of er meer nieuws is van Zeeb.
hmm verder gelezen maar helaas nog geen nieuws van Zeeb. Sh*t. Nu maar hopen dat we vanavond wat horen. get. Yaar, hoe was je weekendje weg? Spannend he om het bijna te vertellen!! Zussie grappig dat wij hetzelfde voelen. hoop ook dat we er weer snel vanaf zijn. Nu net lopen te graaien in de kroepoek want rond 16uur (tijdens gesprek met ouder) kreeg ik toch een honger. Helaas weer zo'n zout aanval haha Ik heb vandaag echt weinig gegeten. Een paar happen brinta, een vitamine pil (tel hem maar even mee omdat die toch vult haha) 2 appels en 2 broodjes. Ik heb nu ontzettende honger en wil avondeten. Mannetje komt over een half uurtje dus ga zo beginnen. Normaal bewaar ik altijd spaghetti zodat ik morgen ook heb, hoorde alleen dat dat niet mag wegens de listeria die zich kan vormen doordat het langer staat. Hmm. Morgen kerstdiner op school en me daar maar volgooien hahaha Miss, wat spannend! ga je nu straks een test doen?
in de magnetron ja. Ik vraag het volgende week wel aan de vk. Mag het, dan doe ik het weer. Vind het wel erg dat je bijna gewoon niks meer mag. Vooral op brood vind ik het karig dus meiden, hebben jullie nog lekkere tips voor op brood? ik hou me aanbevolen!
Nog geen nieuws van Zeeb... dat is wel ff schrikken! Hopelijk is alles goed met haar en haar meisje... Mooie buikfoto Zussie, er is echt wel wat te zien hoor! Rot voor jullie dat jullie allemaal zo misselijk zijn... maagoed, jullie weten waar jullie het voor doen. Volhouden!!! Deze maand is het voor mij denk ik weer over... heb vanmiddag rose slijm gespot.... En dat al op dag 30! Tjonge... het gaat nog wat worden met mijn cyclus.... gelukkig weer niet zon lange als de vorige keer!
Hoezo vind je het karig Lente? Ik eet lekker sandwichspread en wel gewoon salades voor op brood etc. Kaas, worst, pindakaas...eigenlijk eet ik alles op brood gewoon (behavle natuurlijk de rauwe vleeswaren en vers gemaakte rauwemelk kazen, waarvan ik niet weet waar ik die zou moeten kopen haha) Dreamer08 wat rot dat het niet raak is deze ronde Gelukkig wel een iets kortere cyclus..maarja het wordt nu wel tijd voor je hoor! Heb Mams hier eigenlijk ook de hele dag nog niet gespot.....
Nee, heb mams ook nog niet gezien. Dreamer wat rot voor je meid. En bij ons hoor je op het moment niks anders. Een dikke knuffel voor jou!! Ik eet op het moment alleen kaas, boterham worst (ander vlees) of pindakaas. Verder heb ik nog niet zo veel trek in brood en al die lekkere salades zoals ei, vis of andere dingen mag je niet. Dat vond ik altijd heerlijk. Sandwichsp. is idd wel een idee. Dat vond ik ook altijd wel lekker.
Oowww lieve Zeeb! Ik duim heel hard dat het allemaal maar goed mag gaan met jou en jullie kleintje! Steek een kaarsje voor jullie op!
Meiden, ik heb net weer een smsje van Zebra gekregen. Ze mag nu gelukkig naar huis. Zodra ze thuis is komt ze hier een update geven! Dus nog even afwachten....!
O gelukkig! Ik ben benieuwd naar d'r update. Lente, waarom mag je geen salades op brood? Eet ik wel gewoon hoor....
Oh gelukkig Zeeb mag weer naar huis... dat is fijn... we wachten haar update wel af! Wat lief van jullie allemaal... ja idd... het lijkt wel of het bij iedereen (bijna) direct raar is.... Maar het is jullie van harte gegund! Hopelijk komt mijn tijd snel.... Heb soms wel het idee dat ik hier nu geen aansluiting meer heb... en dat is wel jammer. Eigenlijk is zon buddy helemaal geen gek idee.... Idd Mams ook nog niet online gezien.... ook niet op FB gezien. Joeehooe Mams waar ben je?
Lente, helemaal vergeten om op jouw foto te reageren,, mooi bolletje meis, zie goed het verschil tussen deze en de vorige foto, mooi! Ik eet die salades ook gewoon hoor, zit niks in wat je niet mag.. Dreamer08, rot dat het waarschijnlik over is deze ronde gelukkig wel een korte cyclus dan, maar maakt het allemaal niet duidelijker op.. En van ons hoor je natuurlijk nu van alles.. Vind het echt balen voor je.. Weet dat je het ons wel gund, maar ik hoop echt dat het jou ook snel gegund is! En snap het wel van die aansluiting, maar vind je wel heel gezellig! Beesie, thnx voor het updaten meid, hoop dat Zeeb zo komt! Een buddy is inderdaad geen verkeerd idee. Hebben we het geloof ik al wel eens vaker over gehad. Zal straks op de laptop de lijist er ff bijpakken, kunnen we ff mensen aan elkaar koppelen
Fijn dat jij me toch wel gezellig vind Yaar, hahah! Wat een geruststelling... Dat bolletje van Lente heb ik geloof ik echt gemist, waar is dat te zien?