Ja lijkt me echt een goed idee..!! Owja ik heb hem gevonden! Mooi hoor Lente.... je ziet echt goed verschil!
Haha tuurlijk Dreamer! Zou het jammer vinden je te zien gaan.. Blaas wel heel veel HCG jou kant op! In Lentes album staat een nieuwe buikfoto
Dreaner08 kan het me helemaal voorstellen hoe je je voelt...toch hoop ik dat je hier wel blijft kletsen. Al zal het inderdaad wel confronterend zijn... Knuffel voor jou!
heb nog niks bijgelezen, eerst even een update van mij rond een uur of half 1 vandaag de vk gebelt dat ik me toch zorgen maakomdat ik de kleine al een paar dagen niet voelde ondanks alle inspanning van rustig liggen,koud warm etc. Nou kon meteen komen om het hartje te luisteren. Kon ze niet vinden * stress pff * , toen dácht ze in de verte wat te horen maar was erg zwak en niet regelmatig. dus meteen doorsturen naar het ziekenhuis voor een ctg. vriend als een gek naar huis gekomen omdat ik nogal een zenuwpees ben met zoiets. nou ctg gehad een uur lang, tja tja.. ze zeiden weinig nog iemand aan mn bed om te kijken. ja we doen een echo zeiden ze. nou hartactie was op zich goed maar de baby beweegt nauwlijks. zeker half uur echo gehad en echt maar een keer of 3/4 af en toe een handje wat bewoog dus dat is niet echt goed. maar ze kunnen het niet plaatsen want verder ziet alles er gewoon goed uit. dus ja... niet veel wijzer geworden eigenlijk. Heb nu bedrust voor minimaal een week ( fijne kerstdagen..zucht ) dinsdag moet ik zoiezo terugkomen voor een ctg en mocht ik nou morgen nog de hele dag geen leven voelen moet ik vrijdagochtend al terug voor een ctg. ze hebben verder niet gekeken of het betrekking heeft op de groei ivm de groeiecho voor volgende week want op het oog zag alles er goed uit dus dat zou geen reden kunnen zijn. al met al.. stressen en onzekerheid pff wat een dag. zo val je spontaan van je roze wolk af
Ach lieve lieve Zeeb...wat een spannende dag zo voor jou en nog zoveel onzekerheid ... Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Bedrust lijkt me super erg, maar als de kleine meid daarmee geholpen is..... Lieverd, hele dikke kus voor jullie! Wat een spanning zo zeg...ik hoop echt dat jullie snel goede antwoorden op alles krijgen.
Zeeb Hoop dat je snel wat meer weet. Zo in onzekerheid zijn is ook niet leuk Bedrust voor een week is vast ook niet alles. Maar het is vast goed voor de kleine..
Ahhhh lieve Zeeb.... Zo val je idd van je roze wolk af en sta je weer met beide benen op de grond! Wat een gedoe.... Hopelijk voel je morgen je meisje goed bewegen. Neem maar goed volledig rust! We denken heel veel aan je! Hele dikke knuffel!!!!
Yaar... dankje voor al het HCG het komt vast wel aan! Noos ik ben ook nog niet van plan om te vetrekken hoor... Echt confronterend vind ik het niet, maar soms heb je gewoon even het idee dat je geen aansluiting meer hebt.
De ctg's waren ''goed'' als in geen gekke dingen maar ook daar weinig activiteit. kindje was gewoon te rustig maar alles ziet er verder goed uit, dus er lijkt geen oorzaak te zijn. zo vreemd ze willen nu dat ik dinsdag eerst nogmaals een ctg laat maken, en dan meteen door naar de groeiecho, misschien toch een verband ? nu zit ik thuis en komen er zoveel vragen in me op. heb blijkbaar ook de helft niet gehoort want vriend verteld me nu allemaal dingen waarvan ik geen idee heb dat over gesproken is. wat lief die berichtjes van jullie allemaal. doet me goed te weten dat jullie zo meeleven. Lig nu een beetje suf in bed. net een jankbui gehad maar nu voel ik me een beetje emotieloos
Kan me voorstellen dat je het allemaal nog een beetje moet verwerken! Rust maar goed uit en laat je maar goed verwennen door je mannetje
Miss, ik zie ook niks...maar het is ook wel vroeg inderdaad! Verlies de hoop niet hoor.. Zeeb, gelukkig dat je vriend nog dingen weet te vertellen. En laat je emoties maar lekker gaan, wat moet jij n vermoeiende dag gehad hebben...
Zeeb, meid wat vind ik dit ontzettend rot voor je. Een dag vol emotie en nog weet je zo weinig meer. Aan de ene kant heel fijn dat het hartje gewoon goed te horen was, dat is belangrijk maar vreemd dat het kindje zo weinig van zich liet zien. was ze niet aan het slapen? Ik hoop dat je de komende dagen wat meer gaat voelen. Even een hele dikke knuffel voor jou!! Laat je tranen maar lekker de vrije loop als je ze hebt en emotieloos hoef je je niet te voelen. Het komt wanneer het komt. Dreamer ik hoop ook dat je je hier nog steeds op je plek voelt ook al kan ik me voorstellen dat het soms wel confronterend moet zijn. Ik vind het altijd gezellig als je er bent. Mijn buikje staat weer in mijn album, maar zag dat je hem al gevonden hebt!
Meiden, ik ben naar de gyn. Ben benieuwd....voel me echt nog niet top dus we gaan zien wat er van me terecht komt.
missck, wat jammer maar wie weet over een paar dagen. meiden ik ga de laptop aan de kant schuiven. een weekje in bed zie ik totaal niet zitten op dit moment. dan ga ik alleen maar meer denken en stressen denk ik maar het is niet anders. nu even proberen te slapen. ik ben doodop pff nogmaals lief dat jullie zo meeleven!!