Zeeb, meis toch, wat rot die onzekerheid weet verder niet goed iets te zeggen.. Bedrust lijkt me ook niet fijn, maar het is voor een goed doel.. En nu op naar een spartelende mini-Zeeb morgen! Sterkte meid! Dikke knuffel! Noos, succes en veel plezier bij de gym Miss, balen meis! Maar wat de andere meiden al zeiden, het is nog vroeg en niet met ochtendurine, dus kan nog best komen! Even geduld hebben..
Ohh lieve Zeeb! Bah bah wat een onzekerheid bij jullie! Had zo gehoopt dat je met goed nieuws terug zou komen! Meissie doe je rustig aan, ik weet wel dat je niks mag nu maar behalve praten met je mannetje en mensen die je echt liefhebt en vertrouwd zou ik lekker even helemaal niks doen. Even verwerken wat er vandaag is gebeurd. Sterkte en het kaarsje brand nog steeds voor jullie!
Ik ben net pas online,even bijgelezen en schrok van zeebje.Tjee,wat zal jij je kut voelen zeg En dan lijkt een weekje bedrust me wel heel veel met al die zorgen...Ik hoop dat mini beebje je gerust kan stellen met meer beweging. Zeeb,sterkte meid!We kennen elkaar alleen van hier,maar als er iets is wat ik voor je zou kunnen doen dan vraag het echt gerust! De rest ben ik eigenlijk een beetje vergeten.. Missck,nog even geduld hebben.Het kan nog alle kanten op Ik ben vandaag bij m`n zus geweest,gezellige dag gehad.Heb niet veel bijzonders gedaan maar ben gebroken. Heb trouwens een prachtig lampensetje gekregen (1 grote en 2 kleine paddestoelen) en een paddestoel spaarpot.Zo lief!
Ja echt zo lief,ze zijn ook zo cute Zus heeft m`n haren geknipt,was wel weer nodig.Ben mee geweest naar de zwemles van m`n neefje samen met m`n meisje.Daarna even naar de winkel geweest en net met z`n allen hier gegeten. En nu doe ik helemaal niets meer Hoe was het in Valkenburg? Heb je niet over verteld toch?
Wel hoor Alleen dat was net na het eerste berichtje van beesie, dus heb je misschien niet meer gezien Maar het was leuk hoor, hebben het goed naar ons zin gehad! Ik doe ook niks meer vanavond! Heb mn huispakkie al aan en kom niet meer van de bank
Wij hebben daar een keer op de camping gestaan. Valkenburg is een leuk stadje! Erg sfeervol. De grotten nog in geweest? Lekker zitten Yaar, doe je goed! Mams wat lief dat cadeautje van je zus! Gezellig dat jullie samen een leuke dag ehbben gehad. Ik had net mijn zus even gebeld maar vind het maar lastig om tegen haar mijn mond te houden. Maandag mogen ze het horen.
Jup, het was kerstmarkt in de grotten, dus zijn we heengeweest. Vind ik ook altijd mooi om te zien! Lastig he, om je mond te houden! Vind ik ook, vooral bij mn moeder en schoonzus! Nog maar een paar dagen volhouden! Ga je behalve die taart nog andere dingen doen om het te vertellen?
Volgens mij is jouw buikje ook al wat ronder aan het worden. Zal zo ff in je album vergelijken. Bij mijn s.ouders gaan we het vertellen met een prentenboek van dribbels eerste kerst en daar heb ik niet zoveel zenuwen voor. Bij mijn ouders die dag erna, dat vind ik veel spannender haha. Ik hoop alleen maar dat ze de taart niet zien voor tijd en ben gewoon benieuwd hoe ze reageren. Denk dan ook weer dat ze denken van 'waarom vertel je het nu al met 8 weken'terwijl ik weet dat ze dat niet denken maar gewoon een onzekerheid van mij. Ze zullen allang blij zijn dat ze het horen! Dan moeten ze alleen nog even zich rustig houden want in het weekend van 14/15 jan weet iedereen het. Dan horen de vrienden het en is het algemeen bekent haha
Leuk Yaar,bij jou istie ook boller aan het worden volgens mij Valkenburg is zeker mooi,schoonvader komt daar vandaan.Daar kom je een hoop mensen tegen met mijn achternaam haha Heb er idd denk ik overheen gelezen..gerum die zeeb toch ook. Ik vind het buddy-idee wel een heel goed idee eigenlijk. Nog even volhouden dames Jullie hebben iig leuks voor de boeg hihi Ik was trouwens bij de dietiste vanmorgen,ze vind dat ik het erg goed doe en vond het idee van alle tussendoortjes skippen echt niet reeel omdat ik pas op de helft ben.Fijn!Ik zag er nl erg tegenop.Ik snap dat ik niet kan pakken wat ik wil en dat ik er rekening mee moet blijven houden,maar om nou 20 weken honger te hebben vind ik ook weer een beetje veel van het goede..
Leuk Lente! Ik vind het voor mijn eigen ouders ook spannender. Of ja, niet voor mn moeder, maar wel voor mn vader. Die heeft al meerdere keren subtiel te kennen gegeven dat hij het niet erg vind als het nog even duurt voordat hij opa wordt Maar goed, hij heeft het niet voor het zeggen he Heb zelf wel het idee dat mn buikje iets boller wordt. Merk dat vooral aan mn broek, maar dat is echt alleen 's avonds. 's Morgens is mn buik niet echt groter volgens mij. Buddies, oh ja, ga even de lijst opsnorren! Mams, fijn dat je dietiste zo meedacht en het met je eens is! Lang leve de tussendoortjes
Zwangeren to be Dreamer08 - 23 jaar - NOD onbekend MissCK 23 jaar - NOD 25 december Chantej - 23 jaar - NOD onbekend Mamas to be Zebra - 23 jaar - 20 Maart 2012 - Meisje Dreamer - 22 jaar - 15 April 2012 - Meisje Noosa - 24 jaar - 20 April 2012 - Jongen Trotsemams - 32 jaar - 5 Mei 2012 - Jongen Babsies - 25 jaar 4 Juni 2012 - ?? Rosemarie - 25 jaar - 14 Juli 2012 - ?? Lentekind 28 jaar - 3 Augustus 2012 - ?? Zussie 25 jaar - 11 Augustus 2012 - ?? Yara 22 jaar - 11 Augustus 2012 - ?? Zussie en ik hebben elkaars nummer al, dus dat is op zich handig. Iemand voorkeuren of iemand al buddies afgesproken?
Hmm misschien toch wel handig als ik ook iemand anders nummer heb. Zussie kan zo lastig hier posten als ze zelf ligt te bevallen
Yaar,mij maakt het niet uit.Ik wil ook wel met jou buddy`en ,is mss wel handig meteen als ik je nummer heb als we thee leuten Jaa,i love tussendoortjes..die maken de dag wat beter door te komen haha En met kerst niets extra`s was nergens voor nodig,ik mag mooi mee gourmetten.Zou wat zijn zeg..tsss..maffe diabetes verpleegkundige
Owja Mams jij was gezellig een dagje naar je zus, wat leuk zon paddestoelen kadootje....! Oww Noos je eerste gym lesje, ik ben benieuwd naar je ervaringen...!! Hahah jjahh Yaar, dikke kans dat jij en Zussie tegelijk bevallen...
Lente,via fb kan idd ook..daar ben ik ook regelmatig te vinden hihi. Maar als ik zelf net bevallen ben zal ik niet zo gauw op internet te vinden zijn,dan is sms`en wel handig btw,kreeg vandaag een proefkaartje van kaartje2go binnen,echt leuk!Veel betere kwaliteit dan dat ik verwacht had.Morgen komt als het goed is het andere kaartje.Ben benieuwd!
Ja Lente gister hoorde ik ook al over jouw buikfoto, maar toen kon ik hem niet vinden. Vandaag dus wel weer.... (klopt het dat ie er gisteravond niet was?) Yaar, ik zie bij jou ook al wel verschil hoor.... idd wat ronder.