uhm, gisteravond stond hij er gewoon op hoor. Heb hem tenminste niet weg gehaald. Ik vind buddy-en een goed idee!
Meiden, mn mannetje wil ff laptoppen en ik rol richting boven. morgen ook weer laat ivm kerstborrel en donderdag opruimen op school dus nu optijd erin!
Joh, mij maakt het niet uit wie met wie buddied, als we maar wat afspreken Ik PB je mn nummer sowieso wel ff, is wel handig ivm theeleuten Mams Dreamer, haha dat zou wat zijn, als Zussie en ik op dezelfde dag bevallen Ik sms Zussie sowieso als er wat is, maar voor de zekerheid heb ik dan wel Mams als mn buddie.. Nu jullie nog Kom maar op, dan zet ik het in de lijst!
Haha....nou was best leuk! Wel voor mij wat herhaling ivm bekkenoefeningen etc. Maar dat is alleen deze les. Heb nu ook minder fysio dus dit komt even goed van pas.... Volgende week weer! Tis gewoon lekker om even ergens mee bezig te zijn!
Waren het leuke meiden Noos of heb je niet de tijd gehad om te kletsen? Fijn dat je les zo goed was bevallen!
Nou dat zou zeker wat zijn.... ben benieuwd of jullie strkas ook nog dezelfde dag hebben als jullie bij de gyn zijn gweest. Ik wil ook wel iemand zijn buddy zijn, zeg het maar hoor....
Echt zo'n onwennige eerste les qua kletsen haha. Maar er was ook niet heel erg veel tijd voor. Maar denk wel leuke meiden. Yaar koppel mij maar aan iemand maakt me niet uit!
Ik denk dat we dan wel een paar dagen uit elkaar gaan liggen. Maar goed dat zegt ook niet alles over wanneer zij of ik zou gaan bevallen We zien wel! Ja joh, wie wordt dat nu wiens buddy? Of moet ik ff een verdeling maken?
Noos,goed bezig geweest dus Had je geen oude bekende in het groepje? Daar was ik zo nieuwsgierig naar bij m`n eerste les
Yaar,ik vind het een prima plan.En dan buddy`s die niet erg gelijk oplopen qua bevaldatum Mutserige opmerking,ik ben niet helemaal helder meer vanavond haha
Is dit wat? (Als iemand, iemand anders wil dan hoor ik het wel, dan pas ik het aan): Zwangeren to be Dreamer08 - 23 jaar - NOD onbekend - Zussie MissCK 23 jaar - NOD onbekend - Dreamer Chantej - 23 jaar - NOD onbekend - Rosemarie Mamas to be Zebra - 23 jaar - 20 Maart 2012 Meisje - Lentekind Dreamer - 22 jaar - 15 April 2012 Meisje - MissCK Noosa - 24 jaar - 20 April 2012 Jongen Babsies Trotsemams - 32 jaar - 5 Mei 2012 Jongen - Yara Babsies - 25 jaar 4 Juni 2012 - ?? - Noosa Rosemarie - 25 jaar - 14 Juli 2012 - ?? Chantej Lentekind 28 jaar - 3 Augustus 2012 - Zebra Zussie 25 jaar - 11 Augustus 2012 - ?? Dreamer08 Yara 22 jaar - 11 Augustus 2012 - ?? - Trotsemams