ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Haha te laat. Dit is ook prima. Top regelaar ben je yaar!

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik vind het ook prima ;) Goed gedaan Yara :)

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha thnx Dreamer;)

Lente, kan hoor, dan wissel ik wat om. De grote goocheltruc;)

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hoe zou het met zeebje zijn? Heb zo met d`r te doen..

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Thnx girls!

Ik heb de lijst gewoon opgeslagen staan, dus kan altijd wat wisselen hoor. Op een gegeven moment moet het alleen wel definitief zijn, dan kan iedereen even telefoonnummers uitwisselen:)

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik ook Mams, vind het echt rot voor dr.. Hopelijk gaat die kleine Zeeb flink trappelen morgen en komt het allemaal in orde!

7. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Tis hier zo gezellig... ben samen met mannetje thuis... muziekje aan, kaarsjes aan....

Moet er nog gewerkt worden tussen kerst en oud en nieuw of heeft iedereen vakantie

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wel nee, lekker zo laten. Ik ben ook benieuwd hoe het met zeeb gaat. Zo erg die onzekerheid. Ga nu lekker slapen. Truste.

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Truste Lente!

Dreamer, ik heb lekker vakantie:) Ben er ook echt aan toe! Ff wat dingen op een rij gaan zetten en het huis eens flink onder handen nemen. Maar vooral lekker uitrusten!

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Gezellig dreamer08 ;) Hier hebben de kids volgende week vakantie en dat geeft mij ook wel meer vakantie gevoel.
    Vreemd,vorig jaar rond deze tijd werkte ik zoveel..maakte ik de kerstvieringen op school niet mee enz.En nu..relaxed :D

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Truste Lente!

12. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Wat deed je toen dan voor werk Mams?

Ohh heerlijk Yaar... moet je deze week nog wel volledig werken? Het bedrijf waar ik werk is gewoon open, de vrije dagen moesten dus verdeeld worden. Ik kom er echt goed vanaf! ?Hoef alleen dinsdag maar te werken, de rest ben ik heerlijk vrij....

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik had een eigen bloemenzaak ;) Drukste tijd van het jaar nu dus..en nu werk ik niet.Wat een verschil :D

14. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Oh echt waar... ik ben altijd gek op bloemenwinkels! Dat is zeker dan de drukste tijd van het jaar... kan me voorstellen dat het een heel verschil is met nu!

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Yup, moet nog werken tot en met vrijdag. Maar dan wel t/m 2 januari vrij! Ik werk bij Sociale Zaken, dus hier moesten er ook mensen werken volgende week, maar er waren er twee die net vakantie gehad hebben, dus die werken nu. Hier maakt het niet uit wanneer je vakantie pakt, als er altijd maar 1 of 2 mensen aanwezig zijn.. Ideaal! Ook werktijden mogen we zelf indelen. Niet altijd even handig, maar soms ook wel! Normaal begon ik al om half 8, maar de laatste weken een uurtje later, omdat ik enorm moe ben 's ochtends.

Wat voor werk doe jij ook alweer Dreamer? Lekker dat je ook bijna de volledige week vrij bent! Die dinsdag is dan wel te doen:)

16. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Daarom die dinsdag is wel door te komen, even de kerst evalueren met de collega's...:)

Ik ben directiesecretaresse

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Yara,op zich wel prettig dat je flexibel kan zijn toch.Zeker nu je wat meer slaap nodig hebt ;)

En vakantie is altijd fijn na hard werken toch :D

18. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ja dat zou ik ook wels fijn vinden... ik heb echt wel vaste werktijden... gewoon heel standaard van 8 tot 5

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dreamer, leuk directiesecretaresse! Een collega van mij is dat ook geweest, lijkt me ook leuk werk!
    Ohh, dan kom je die dinsdag helemaal goed door;)

Mams, is zeker fijn! Het enige nadeel is dat ik vanaf 1 januari wel weer om half 8 moet beginnen. Nu had ik nog wat uren staan die ik op kon maken, maar omdat ik 36 uur werk (4x9) kan ik dat niet doen. Ik werk normaal dus van half 8 tot 5.
    Als ik later begin moet ik langer doorwerken en dat zie ik ook niet zitten. Of ik moet eens in de zoveel tijd een maandag gaan werken. Dat kan natuurlijk ook:)

20. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dreamer, vaste tijden lijkt me soms ook wel fijn hoor. Doordat ik het helemaal zelf mag weten, is het af en toe te verleidelijk om me 's ochtends nog eens een keertje extra om te draaien;) Maar ach, van de andere kant, ik moet ook gewoon mn uren maken, dus als ik een keertje wat langer blijf liggen, moet ik dat toch een andere keer inhalen..

Deel Deze Pagina