Dat is wel vroeg beginnen idd.Zeker in de winter,ik vind in het donker de deur uitgaan zo ongezellig. In de zomer is dat wel weer fijn..het heeft allemaal z`n voor- en nadelen Ik ga naar m`n bedje toe..slaap lekker dames voor straks!
Ja dat is idd de andere kant van flexibele tijden... Gelukkig heeft mannetje dezelfde werktijden als ik, dus we schoppen elkaar smorgens bed uit! Is ook heel leuk werk, heb het ontzettend naar mn zin! Elke dag is een nieuwe uitdaging. Mams, heb je lang een bloemenzaak gehad? Had je alleen bloemen of ook veel decoratie artikelen? Vind je het vervelend als ik vraag waarom je gestopt bent?
Neuh, hij moet een kwartier eerder op dan ik als ik om half 8 begin.. Wij staan dus ook tegelijk op.. 's Middags is hij wel een uur eerder thuis dan ik,,
Wel net zo gezellig om samen op te staan, kun je ook een beetje streng zijn voor elkaar. Wij zijn smiddags ook altijd weer ongeveer gelijk thuis.
Haha, maar feit is dat mn vriend een kwartier eerder de deur uitgaat en het vooral nu heel verleidelijk is om nog een uurtje terug naar bed te gaan.. Maar meestal werkt het prima hoor! Normaal begin ik ook altijd optijd, maar nu ben ik gewoon erg moe 's ochtends Wel fijn dat jullie tegelijk thuis zijn! Vriend is hier om 5 uur thuis en ik om 6 uur. Ik heb een half uur tot drie kwartier reistijd, mijn vriend vijf minuten
Ik heb ook 5 minuten reistijd op de fiets..... echt heerlijk! Ik ga denk ik ook afsluiten, nog ff gezellig doen met mannetje
Prima lijstje Yaar!! Ik ga mn buddy morgen pb'n haha! Ik heb wisselende diensten....vroeg 7.30-17.00 tussen 8.15-17.45 of laat 9.00-18.30. Met n uur pauze. Vind de afwisseling lekker al zou ik t ook prima vinden om altijd vroeg te hebben! Werk ook op 5 fietsminuten van mn werk....heerlijk! Welterusten allemaal! En zeebje als je dit leest, hoop dat je n beetje bij kan komen van dit alles vannacht!
Goedemorgen allemaal! Goede nacht gehad? En hoe is de ochtend meiden...nog misselijk? Zeeb, jij n beetje kunnen slapen?
Goedemorgen..ben ik zomaar de eerste..zeebje,denk aan je! Hier ging het gisteravond niet zo lekker,toen ik naar bed ging merkte ik eigenlijk pas hoeveel pijn alles deed.Ik dacht last te hebben van m`n schaamlippen,maar dat was denk ik m`n schaambotje.Ik vond het helemaal niets,zo`n raar en pijnlijk gevoel.En heel m`n lijf werkte niet mee,had veel buikpijn rechts onderin.Dat kwam waarschaanlijk omdat ik gister geen ontlasting had gehad.Maar alles bij elkaar werd ik er niet blij van.Mss nog wel het minst blije van het besef dat er ineens als een bom inhakte dat zo`n dag als gister echt teveel van het goede was Ik heb zo niets extreems gedaan (kids naar school,naar de dietiste,door naar m`n zus,daar thee geleut,ze heeft m`n haren geknipt,toen naar huis,husband ging kids uit school halen,mijn zus kwam dochter en mij ophalen voor de kijkles,daar naartoe,was wel een trap op en af,daarna even naar het winkelcentrum geweest..nog geen half uurtje..en toen we bij ons kwamen had husband het eten al klaar staan). Kijk,als ik nou een dagje was shoppen of zoiets,dan had ik het wel kunnen begrijpen.Maar nu al zo gebroken...Het is niet dat ik dit voor de zwangerschap niet aan heb zien komen hoor,maar het lijkt wel of ik gisteravond pas besefte dat het gewoon echt niet zo goed gaat. Nah ja..dat trekt wel weer bij..ik doe vandaag en morgen rustig aan.Vrijdag is het kerstviering op school en daarna diploma zwemmen van dochter.Daar wil ik m`n energie voor bewaren Fijn om hier even van m`n af te kunnen tikken! Dreamer08,dat mag je gerust vragen..Ik heb 3 jaar samen met mijn zus een eigen bloemenzaak gehad.In die 3 jaar zijn ook beide diagnoses (autisme) bij onze kindjes vast gesteld.Het is niet dat ik m`n kop daarvoor in het zand stak,want ik wist heel goed dat er iets was met ze maar kon niet direct plaatsen wat.Wij hebben altijd al behoorlijk wat structuur enz gehad,maar met de winkel erbij werd dat steeds moeilijker. Op een gegeven moment kon m`n zus niet meer zoveel werken en werkte ik meer.Voor de kindjes was dat allemaal erg onduidelijk,BSO,opa oma,dan andere opa en oma.Voor mij was het ook lastig.Een winkel runnen kost veel tijd en energie,een huishouden met 2 kids (met beperking) kost nog veel meer energie.En toch moest alles doordraaien natuurlijk.Dat lukte wel,maar het ging ten koste van de kindjes en dat was voor mij de druppel.Sinds maart dit jaar ben ik dus ineens van heel veel werken naar niet werken gegaan,wat een verschil.En wat was dat vreselijk wennen zeg.Maar nu vind ik het helemaal prima,ik zie hoe fijn het is voor de kindjes dat mama na school er voor ze is.En niet geheel onbelangrijk,ik zie nu ook pas hoe fijn het is om tijd voor mezelf te hebben Hmm,de korste versie lukte niet haha..Sorry voor het lange verhaal
Mogg meiden! Lekker geslpaen allemaal? Zeeb hoe gaat het nu met je? Mams kan me goed vorostellen hoor dat het je teveel werd met je winkel. En als je dan moet kiezen tussen je winkel en je kids dan weet je het natuurlijk wel! Bestaat de winkel nog wel, of istie toen helemaal dicht gegaan? Wat naar voor je dat je je gister zo rot voelde.... doe vandaag maar een dagje lekker rustig aan! Hopelijk voel je je snel weer beter.
Wie wil me een schop geven....? Ik wilde vandaag het hele huis poetsen.... maar ik kom niet van de bank af! Voel me nog zoooo lui en heb al extra lang geslapen tot half 9
Morge meiden! Noos, hier nog steeds geen ochtendmisselijkheid *klopt af*. Wat ik wel heb is dat ik 's ochtends geen honger heb. Normaal eet ik altijd een boterham 's ochtends, maar die gaat er nu niet in. Mams, he wat rot Dat je eigenlijk niet zoveel doet voor je eigen gevoel en dat je lichaam het toch niet aankan.. Het scheelt wel dat je dan weer een paar dagen wat rustiger aan kan doen. Maar goed, het is evengoed niet fijn.. Oh, je dochter bijna diplomazwemmen, ik duim voor haar! Dreamer08, hier wel goed geslapen hoor, jij ook? Zeeb, hoe gaat het vandaag met jou? Heb je een beetje kunnen slapen? Denk nog steeds aan je meid! Zussie, hoe is het met jou vandaag? Wat minder last van de misselijkheid?
Dreamer, oohh lekker uitgeslapen!! Maar je hebt toch de hele dag de tijd? Dus als je pas over een uur begint is dat toch niet erg? Sorry, dat werkt niet echt motiverend *hijst Dreamer van de bank af*, zo, nu kun je aan de slag!
Ja heb heerlijk geslapen.... fijn... toen mannetje weg ging (we hebben wel samen ontbeten) heb ik nog weer lekker een dik uur in mn bedje liggen slapen.... jah over een uur kan ik ook nog wle beginnen.... maar wilde vanmiddag ook nog met de naaimachine aan de slag! En dan moet eerst het huis schoon zijn.... Neeh ongi is nog niet doorgebroken, Grrr.... ik weet nu dat het er aan komt, laat het dan ook maar komen. Dit vind ik van die gekke wachtdagen. Ja op FF is het kruis weg, ik snap het ook niet helemaal, haha..... Jij nog plannen vandaag?