Oké, nou fijn dat het toch nog wel mooi was.... maar idd klappen op commando... Pff.... daar kom je niet voor. Ik weet niet zeker of ik een eitje heb gehad, FF heeft wel heel lang een stippelkruis aangegeven bij dag 11. Maar die vond ik niet overtuigend, toen had ik ook wel een redelijk donkere ovutest. Dus ik weet het echt niet.... maar als ik geen eitje gehad zou hebben, zou ik dan nu al wel zo snel ongesteld kunnen worden? (Tenminste ik ga er helemaal van uit dat dat er aan zit te komen)
@ zussie. heb wel al een paar dagen achter elkaar een 'dikke' opgeblazen buik. en heb continue honger. ook al heb ik net gegeten. zit de hele dag aan mijn borsten te voelen.. in de hoop dat ze gevoelig zijn ofzo.. haha maar helaas. voel nog niks. ik weet het niet hoor..
Tsss.... ik zit te wachten op een pakje, had online geshopt voor manlief.... 21-12 Pakje is onderweg naar lokaal depot 21-12 Pakje is ontvangen op depot en wordt vandaag aangeboden 21-12 De bezorging gaat iets langer duren in verband met een sorteerfout. Onze excuses. We proberen het pakje te onderscheppen voor nieuwe sortering Tss... wat is iets langer???
Hahaha jah balen hé... het is altijd drama met pakketjes...! Maar als ze er dan gewoon bij zetten of het pakje een dag later komt of nog vandaag..... Ik ga ff ramen zemen...
Grrr jas pakketjes irritant! Sorteerfout, dalijk ligtie in groningen! Dreamer, je kan gewoon een 'normale' cyclus hebben zonder eisprong hoor, en gewoon ongi worden! Ik heb zelf ook maanden getempt en elke keer gedacht dat ik toch misschien een ei had, beetje vergelijkbare kaartjes als jij nu hebt. Maar toen ik er echt een had zag ik dat echt duidelijk aan mijn tempkaartje. De laatste maanden werd ik ook niet meer ongi, maar daarvoor had ik cyclussen van 6 weken ongeveer en toen ws ook geen eisprongen gehad! Dag 11 kan het niet meer zijn, dan had je al ongi moeten zijn toch? Of zwanger Anders keertje aan de huisarts vragen of je progesteron mag prikken, dan weet je zeker of je wel een eitje hebt. Anders kun je ook wel blijven proberen
heeft zeker geen zin om vandaag weer te testen? zit nu op 5 dagen voor NOD. heb ook weinig tot geen afscheiding laatste 2 dagen.. hoor altijd dat zwangeren veel afscheiding hebben.
Ik zou op zijn vroegst morgen weer doen Miss.. HCG verdubbelt in 2 dagen, dus elke dag kan wel, maar je maakt meer kans als je morgen doet Ik heb nu meer afscheiding, maar das pas na NOD gekomen hoor! Ik had voor NOD witte afscheiding, soms een dag helemaal niks.
Nog een kwartier en dan heb ik lunchpauze... Pff, ga bijna van mijn graatje! Lekker tostitje maken, met kaas deze keer en curry!
Ben ik ook weer.M`n zus is net weg,we hebben een rouwstuk gemaakt.Was mooi geworden,de eerste keer dat ik weer iets heb gemaakt zelf sinds ik niet meer werk.Ben blij dat het goed gelukt is,ik vind het mooi werk om te maken (niet dat er iemand overleden is natuurlijk). Ik heb ook honger,wacht nog even tot de kindjes er zijn.Vanmorgen smaakte m`n eten weer niet,heb toch maar de helft opgegeten (omdat ik anders teveel insuline had gespoten).Nou,prik ik bijna 2 uur later (moet na 1,5 uur) en is hij nog te hoog.Grmmm,daar wordt je toch een tikkie simpel van. Zeeb,je bent niet ego hoor.Goed aan jezelf en je meisje denken.Koppie op! Ik hoop dat ze snel meer in actie gaat komen. Missck,afwachten en geduld hebben.En je gevoel loopt soms een loopje met je,dus daar maar ff niet naar luisteren Ik duim nog steeds voor je! Dreamer08,goed bezig al? Neem de tijd,haasten is voor niemand goed..ook niet voor jou. Gezellig hier kletsen doet een mens goed haha Hongerrrrr
ahaa. oké nou.. dan ga ik morgenvroeg direct na het 'uit bed gaan' een test doen! ben benieuwd. als er dan nog steeds niks te zien is.. dan laat ik mijn hoop varen deze maand.
Zo meiden, ben ik ook weer Zeeb, ik blijf voor je duimen! En hoop dat je je een beetje kan vermaken in je bedje.. Dreamer08, lekkere poetsdag dus! Succes vandaag! En gek van FF..hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt! Yaar, wat lekker bijna vakantie! Hiihaaa Succes nog even vandaag en morgen. En fijn dat je geen last van misselijkheid hebt! Als je geen trek hebt niet eten hoor, kan je het alleen maar mee opwekken. Zussie, lekker aan de droge kaakjes haha. Gelukkig helpt dat je de dag door! Vanavond vroeg naar bed, kan je je nu al op vergeugen haha. Mams, rot he die klappen die je krijgt juist als je denkt dat het even goed gaat! Ik herken het en wordt er soms ook echt moedeloos van! Maar elke keer leer je weer van zoiets! MissCK, je gevoel kan zoveel kanten opgaan...moeilijk om daar op te vertrouwen als je in deze situatie zit. Maar wie weet wat er morgen tevoorschijn komt! Het kan allemaal nog!! Ik zit op mn skippybal te typen. Zo even oefeningen doen en lege flessen inleveren voor Serious Request. Merk dat ik stappie terug heb gedaan op mn werk en nu heb ik gewoon nog energie en niet zoveel lichamelijke klachten. Voel me veel beter dan gister in ieder geval
Miss, ik had ook geen gevoelige borsten. Mijn tepels beginnen nu een beetje gevoelig te worden maar dat had ik ook niet. Ik had ook geen afscheiding en ook bijna geen kwaaltjes. Toch was ik zwanger. het kan dus heus wel! Helaas moet je gewoon geduld hebben net als wij ook allemaal Zeeb hoe gaat het met je? Ik las dat je slecht hebt geslapen vannacht. ik zou hetzelfde hebben. Heb je vandaag je meissie nog gevoeld? Ik duim hard voor je mee!! Nu ff zitten op de bank en dan straks het kerstgebeuren op school. zucht...eigenlijknietzoveelzin. Normaal is het altijd wel gezellig.
Noosa,fijn dat het vandaag beter gaat bij jou!Doet een mens goed zo`n goede dag. Soms ben je er idd moedeloos van,ik doe al zo weinig..waar gaat dat eindigen vraag ik me dan af.Daar wil ik nog maar niet aan denken...ik tel gewoon de weken af,nog maar 17,5 denk ik haha
idd fijn dat je je beter voelt Noos. Gek is dat als je opeens moet leren luisteren naar je lichaam en dat niet alles meer gaat zoals je kon voordat je zwanger was. Wel fijn dat je merkt dat het beter gaat nu je rust neemt. Hoe bevalt de skippybal?
Miss, niet de hoop opgeven meid! Je bent nog vroeg met testen en het kan nog alle kanten op! Misschien anders het weekend pas testen ipv morgen? Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten hoor Zussie *proest* ik zie het al voor me dat je mannetje wegwijs moet worden in ons topic en dan moet gaan posten dat zowel jij als ik lig te bevallen Is niet helemaal handig inderdaad Wel jammer van dat concert! Wist je van te voren dat het voor een DVD opname was? Wel vreemd dat dat dan constant overnieuw moest enzo. Ik ben ook wel eens bij concerten geweest die opgenomen werden voor een DVD, maar dan gaat het gewoon zoals het gaat, dat levert ook de mooiste DVD op.. Maar goed, dan heb ik het natuurlijk wel over een andersoortig concert.. Was je tosti lekker? Ik heb ook zin in tosti met curry nu je het erover hebt Dreamer, dat is fijn, dat je zo 1x in de drie weken een vrije dag hebt! Schiet het poetsen al een beetje op? Een theezakje aan de uitnodiging met een kraaltje is ook leuk! Stom van je pakketje, hopenlijk komtie alsnog vandaag of morgen. Mams, leuk dat je weer een bloemstuk gemaakt hebt! Wel vervelend dat het dan voor zo'n gelegenheid is Was je lunch lekker? Hopelijk is je suiker nu wat gezakt. Pff af en toe is het ook net hogere wiskunde he.. Noos, daar zeg je me wat, niet eten Als het aan mij ligt eet ik de hele dag niet. Ik heb wel zin om te eten, en ook honger, maar als ik dan mn eten net op heb, valt het gewoon niet lekker. Maar ik merk dat ik juist misselijker wordt als ik niet eet. Dus probeer gewoon door de hele dag kleine beetjes te eten. Haha ik zie je al zitten wiebelen op je skippybal Wel fijn dat je baat hebt bij de oefeningen en dat je je beter voelt! Is toch nog een extra bevestiging dat je de juiste keuze hebt gemaakt! Lente, balen dat je zo weinig zin hebt. Ik heb zelf wel vaak dat als ik ergens geen zin in heb, het vaak toch wel gezellig wordt! Zeeb, hoe gaat het nu met je? En met je meisje?
Yara,ik snap er af en toe geen bal van met die suikerwaardes M`n curves heb ik net weer doorgemaild naar de diab.verpl,dus ik zal het straks wel horen.Vind het knap als hun er wel wat van snappen Zussie,neee dat kan je je mannetje niet aandoen haha.Lang leve de sms haha Zoon is even aan het WII`en..het lukt niet helemaal.Zegt hij..ahhh shitjes Dat was niet de bedoeling zoon haha Dochter is bij een vriendinnetje spelen,wel fijn.De kerststress is d`r even allemaal teveel.Hoop dat ze het daar even kan vergeten.
Noos op de skippy ik zie het ook al voor me. Nog geen beweging kunnen voelen. hopelijk later op de dag geen zin om morgen weer een ctg te krijgen