ZP-Addicts deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Pff, lekker logisch. Gelukkig hoef je er niet zelf iets van te bakken. Maar ben inderdaad wel benieuwd wat zij ervan vinden.

Haha jouw zoon;) Dat floept er dan zomaar uit, echt grappig:p
    Fijn dat je dochter even uit de stress is op die manier. Was ze nog teruggekomen op dat ze vond dat ze haar diploma wel mocht krijgen?

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zeeb, wat is een CTG ook alweer precies? Heb daar niet echt een beeld bij.. Maar ik hoop gewoon dat het goed komt en dat ze flink gaat spartelen!

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Het is zo`n heerlijk mannetje die zoon van me.Van de week tijdens het eten (hij had al weken een wiebeltand),hey...ik heb bloed aan m`n eten.Dat lust ik niet meer (erg sip,hij eet graag nl)...
    Husband pakt een wc papier om het bloed af te vegen in zijn mondje (en meteen de tand eruit te pakken haha)..
    Mooi,opgelost...zoon kijkt niet op of om en eet rustig verder.Zo`n lekker ding is het..en dochter moet er dan even inwrijven hoeveel pijn dat wel niet bij haar deed enz enz.

Ze heeft het nog wel over haar diploma gehad,ze ziet zelf ook in dat ze de laatste tijd veel rustiger en geconcentreerder aan het zwemmen is (die heeft me een zelfkennis,daar zouden er veel een voorbeeld aan kunnen nemen haha).
    Toen zei ik maar dat ze dat goed vol moest houden en dat we na de kerstvakantie eens zouden vragen of ze mss binnenkort op mag voor haar A diploma.
    Daar ben ik goed vanaf gekomen hihi

Mini zeeb,tijd voor actie!!! Hop hop,schop schop :D

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik stuiter lekker rond zo! Haha nee hoor..tis wennen op zo'n bal. Weet ook niet helemaal n goede houding aan te nemen. Maar het verzacht wel eventjes alles en kan gewoon mn oefeningen doen tijdens herhaling van gtst enzo :p Multitasken noemen ze dat toch haha!

Zeeb, heb je niet de neiging om beetje te porren in je buik? Of doe je dat al?
    Ik hooop zooo zoo zooo dat je dr heel snel weer voelt. Bah wat moet jij je ongelukkig voelen zo.

Mams, die gekke waardes van jou....schiet niet op zo.
    Fijn dat je zoontje en dochter lekker bezig zijn. Blij als december voorbij is dus bij jullie!

Yaar, ja je moet wel blijven eten ja..haha lastig he! Ik had echt een soort dieet in t begin. In de ochtend 1 rijstewafel, tussendoortje 1 stuk fruit. Max 2 boterhammen als lunch en 's avonds 1 aardappel en beetje groente en half stukje vlees.
    Ging ik daar overheen..kon ik rennen!
    Gek he..wat je lichaam met je kan doen

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Yaar, ctg ; CTG-scan - YouTube
    dit dus, lastig uitleggen hoe het eruit ziet dus maar even zo
    ze meten de hartslag van de kleine, en eventuele weeen activiteit

@Noos, porren doe ik al regelmatig, en hand een half uur erop houden, warm / koud etc
    heb alles al gedaan maar is geen beweging in te krijgen.
    En kan natuurlijk ook niet uren achter elkaar doorgaan met porren etc want dat zal ook niet goed zijn.

zat te denken om zo even uit bed te gaan. gewoon even paar minuten rondlopen in huis.
    misschien word ze dan wel wakker in plaats van dat ik de hele dag stil lig.
    maarja wat is wijsheid. bedrust is er natuurlijk ook niet voor niks

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeker lastig Zeeb, kan me voorstellen dat je zo denkt.
    Waarom raden ze je nu precies bedrust aan?

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zeeb,ik denk dat je niet zoveel kan doen idd.De hele dag op je buik porren zal beebje ook niet fijn vinden idd.Buikmassage mss? Heb je vast ook al geprobeerd.
    Waarom heb je bedrust? Mss anders ff overleggen wat je kan doen?

Noos,jaaa we vinden december gezellig.Maar het is een beetje teveel voor wat m`n meisje aankan.Dus op naar het nieuwe jaar en haar de kans geven even bij te komen voor de beeb komt,want dan zal d`r leven nog meer op z`n kop staan.

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeeb, misschien nog een stomme vraag. Maar hoe doe je dat nu met eten dan? Je mag dan ook niet naar beneden om lunch voor jezelf te maken? Of dat wel...
    Wat lijkt het me moeilijk zeg...

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zeeb ik kan me heel goed voorstellen dat je probeert te porren. Je wilt een teken voelen van je kindje en daar wacht je al een paar dagen op. Ik hoop dat je vanavond wat gaat voelen of vanmiddag!

Noos, ik heb je tip van broodbeleg opgevolgd. Ik had net sandwich spread gehaald. Ik had er gewoon de hele tijd trek in. ik heb nu net een broodje op nadat ik 45min heerlijk op de bank had liggen slapen en heb nog niet zo snel een broodje weg gekregen de laatste 1,5 week!
    (vanmorgen 20 min over een geschild appeltje gedaan haha)
    Ik ga er zo, voordat ik weg moet, nog maar 1 eten. jummie. Kijken hoelang dit lekker blijft haha
    Het schijnt trouwens dat als je op zo'n bal zit, dat je rug dan rechter is doordat je geen steun hebt. Moet je er nu de hele dag op zitten?

oh mams, oh shitjes:D hij heeft toch altijd van die heerlijk uitspraken. Mijn eten bloedt, weer zo een;)

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mams, van mij mag je best wat vaker zulke anekdotes vertellen;) Echt heerlijk, die kinderen van jou!

Noos, ik probeer gewoon wat lichts te eten als ik honger heb. Maar merk dat ik niet overal even veel zin in heb.. Komt wel goed:) Hoop maar gewoon dat dit niet te lang duurt..
    Hihi, rondstuiteren op je skippybal:D

Zeeb, ohw op die manier. Dan snap ik het:) Wel lastig in te schatten!

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedzo Lente! Ik ben ook gek van sandwichspread, heb elke keer een andere smaak!
    Veel plezier zo op je werk!

@Skippybal, nee hoef ik niet de hele dag op te zitten. Maar zoveel mogelijk. Dus nu zit ik een tijd aan tafel te laptoppen en dan wissel ik stoel en bal af.

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Hoppa, 2e broodje zit er ook in. Nu hopen dat het ook zo blijft. Vanavond op school eten ze spiesjes, slagroom soesjes, stokbrood, kerstkransjes, tulband, pannenkoeken en al die dingen. Ik heb alvast een goed laagje;)
    Zo maar eens douchen en mijn mooiste kerst outfit aan. Ben alleen zo bang dat mijn buik zo op valt. Toch iets op gaan bedenken haha

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goed bezig dames,aan de sandwichspread :D Mijn ding is het niet zo..maar ik zou ook wel eens wat anders willen.
    Wat is echt te lekker voor woorden?? Met kerst croissants,jaaa die heb ik zo gemist.Kwijl al weken bij de gedachte haha

Zoon zei van de week ook weer wat.We hadden het over de baby.Hij was benieuwd of de baby straks bruin of wit is.Whaha,op zo`n moment moet ik echt geen drinken in m`n mond hebben want dan komt het er door m`n neus uit :p

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    de bedoeling is om te kijken met bedrust of de baby daar actiever van word, in voelen voor mezelf maar ook omdat ze op de echo en ctg heel weinig activiteit waarnamen
    en samen met dat ik dus niks meer voelde, en de weken ervoor wel dagelijks was dus niet goed.

Ik pak wel gewoon eten en drinken voor mezelf hoor, moet ook wel eens naar de wc/douchen etc
    en moet 2x per dag de hond uitlaten.
    ( nu heb ik m vandaag gewoon in de achtertuin gelaten hoor. durf het niet aan om te gaan lopen met m )

maar de bedoeling is dus wel zoveel mogelijk blijven liggen.
    lopen mag, als t moet. maar daarna ook weer in bed
    nja straks ga ik op de bank want hier word ik ook niet vrolijker van :p

straks vriend eens laten proberen of hij onze meid in beweging kan krijgen. je hoort soms dat ze reageren op andere personen

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    croissants, heerlijk.
    heb nog zo'n rol in de koelkast liggen om zelf te bakken. yummie
    is wel iets voor zaterdag aangezien vriend nu mag koken etc kunnen we dat wel als lunch gebruiken :p

wat ik ook altijd lekker vind is die roombroodjes/puddingbroodjes. net hoe je het noemen wilt
    maar dat is dan weer ongezond :D en een suiker bommetje

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zeeb,dat is hier ook zo..als beeb druk is wil husband hem ook voelen.Dan is beeb gelijk rustig.
    Dochter hoeft haar hand maar op m`n buik te leggen of ze krijgt een schopje haha

Rustig aan doen hoor,hondje komt er ook wel overheen ;)

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Puddingbroodjes..hmm..strak plan voor na de bevalling haha

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig dat dat wel mag Zeeb! Anders wordt je echt knetter gek!
    Hier wordt de beeb ook heel rustig van vriend zn hand...zn hoofd daarin tegen niet! Dus wie weet kan je dat ook nog even proberen.

Hmm lekkere dingen komen er voorbij! Zou ook wel n puddingbroodje lusten haha

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    O en Mams! Wat een heerlijk ventje haha...bruin of wit hihi

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zeeb, hopelijk doet de rust jou en je beebje goed ;)

Pff kben leeg.. Gewerkt van 9 tot 16 en daarna gelijk naar de kapper geweest, was hoognodig :p
    Morgen lekker een dagje relaxed :) En 's avonds de pretecho :D

Deel Deze Pagina