Hmm, zo'n houten vloer kun je inderdaad best in een dagje leggen. Toch maar een zaterdag daarvoor vrij plannen? Nog leuke plannen voor morgen?
Mams, wat rot dat je meisje het zo zwaar heeft Hopelijk doet het behalen van haar zwemdiploma haar goed vrijdag
Ik ben genoeg zaterdagen vrij... Maar mannetje moet ze allemaal werken en als hij er een keer een vrij heeft is collega ziek en moet hij alsnog, of we hebben andere verplichtingen... Maarja, eens komt het af! Mams, vervelend voor je meisje zeg! Terwijl het toch wel vast staat wat jullie gaan doen toch? Waar heeft je meisje dan toch zo'n stress van?
Dat is wel zuur meis! Maar gaat goed komen! Over een paar weekjes hebben jullie een prachtig ingericht huisje!
We hebben idd een strakke planning Het is toch te anders,op school zijn ze zo irri om schooltijden te veranderen. Morgen 12.30 uit ipv 14.30.Morgenavond kerstvoorstelling op school (van 18.45 tot 20.00 !). Vrijdag daarom pas om 10.00 op school zijn en dan doen ze een kerststukje voor de ouders van 12.00 tot 12.30. Waarom dat toch zo moet,doe toch gewoon gewoon..dit vind ik zo lastig voor de kinderen. Ze is overstuur,veel huilen,slaapt slecht.Ohhh,als het vrijdag maar gaat lukken met zwemmen.Als het wel lukt dan weet ik ook 200% zeker dat ze het echt kan
Het is de kerstvariant van Ice Age Mams, vervelend zeg! Ze zitten op een gewone school toch? Wel lastig voor de kindjes die daar moeite mee hebben. Das wel vervelend dat ze uit haar gewone structuur gaat en daar dan zo'n last van heeft...
Mams, snap dat ze helemaal van de wap raakt door die veranderende tijden op school, maakt het alleen maar extra spannend voor haar.. Gelukkig is het maar een paar dagen en hebben jullie daarna lekker vakantie, kan ze even lekker bijkomen van alle hectiek. Maar het blijft evengoed niet leuk!
Fijn zussie! Nog even doorbijten en dan kunnen jullie heerlijk genieten saampjes. Kindjes zitten idd op het reguliere onderwijs,vrije school onderwijs trouwens.Ik ga dat wel even aankaarten weer,behalve voor de kindjes is het voor veel ouders ook erg lastig ivm werk enz. Nu is het even volhouden en doorgaan en wat mij betreft op naar 2012
Hoe vinden jullie dit nou... Ik het ziekenhuis waar ik hiervoor werkte hebben een heel groot aantal mensen hun kerstpakket voor de deur van de directiekamer gezet omdat ze het niet leuk vonden. Dat is toch onbeschoft? Of ligt dat nou aan mij? Daar heeft toch iemand over nagedacht, zijn best voor gedaan, gedacht dat het leuk was, en het is een cadeau... Wees blij dat je wat krijgt!
Dat vind ik echt ontzettend ondankbaar en asociaal! Hier gebeurd het wel dat we een kerstpakket krijgen met veel etenswaren erin, veel mensen schenken dit aan de voedselbank. Dat vind ik persoonlijk juist alleen maar goed, als je er zelf niets mee doet, kun je het nog geven aan mensen die er iets aan hebben. Jeetje, vind het echt aso!
Ja ik vind het ook echt heel aso... Ga dan lekker zelf in de kerstcommissie als je het zo goed weet... Ze kunnen toch een keer een misstap maken dat het niet zo leuk is... Vriendin van me vertelde het, die werkt daar nog. Was trouwens in een jaar dat ik er ook nog werkte hoor, ik vond het pakket ook niet leuk maar zo voor die deur zetten vind ik echt onbeschoft!
Zussie,m`n kindjes hebben echt een betere opvoeding dan dat Die zijn dankbaar en blij met wat ze krijgen. Ik ga afsluiten dames,ga slapen. Truste alvast en tot morgen denk ik
Ja joh, dat vind ik gewoon ronduit ondankbaar. Daar hebben mensen serieus over nagedacht en gedacht dat het een leuk cadeau zou zijn. En als je het niet leuk vind, geef je het aan iemand anders? Of aan de voedselbank ofzo. Die mensen zijn er hartstikke blij mee!