ZP-Addicts deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Echt heel spannend!
    Het liefst zou ik allang testen maar had mannetje beloofd het te doen het zondag te doen.
    merk wel dat mijn humeur wat veranderd... maarja dat kan natuurlijk ook door de misschien aankomende menstruatie liggen...
    hebben jullie misschien ook gehad dat als je snachts naar de wc ging en opstond echt zo duizelig was en dan bijna flauw valt??
    Of het vaak koud hebben terwijl CV op 21c staat??
    Mijn temp staat trouwens al 6 dagen standvast op 37.0

2. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Ja dat hoop ik ook, Vandaag dat jullie ook niet zoveel van me horen. het valt niet mee. lees elke dag wel een keer even snel over de pagina heen om een beetje van jullie op de hoogte te blijven :p

3. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Chantej dat heb ik ook gehad... elke keer zelf weer een teleurstelling en iemand anders zwanger! Dat was idd niet altijd makkelijk! Maar kom op meid, jouw tijd komt echt!!
    Die temp vind ik trouwens wel hoopgevend hoor, dat was die van mij ook steeds 37.0 of 37.1.

Ik hoop op een mooie test zondag!

Mannetje wil graag nog een keer samen testen dus morgen gaan we de CB test doen van Zussie!

4. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Owja... ik heb net ff mn beste vriendin gebeld (ik was erbij toen zei ging testen een jaar geleden) om het nieuws te vertellen. Ze was helemaal blij.... nu kan ik het er tenminste met 1 iemand over hebben. Alleen jammer dat ze ruim 100 km verderop woont:p

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Chantej, je temp is in ieder geval nog veelbelovend, dat is positief! En koud had ik het in het begin ook.. Nog even volhouden meid, het is zo zondag:)

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dreamer08, ohh wat leuk dat je het met je vriendinnetje hebt kunnen delen! Wordt het toch gelijk weer wat echter:) En morgen samen met je mannetje testen is altijd leuk:p Als het er echt staat is toch weer anders dan zo'n maf streepje:p

Ik ga even omkleden, zo terug!

7. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    oh wat zijn jullie toch lief!
    Ja ik hoop echt dat het veel belovend is. mocht het niet raak zijn dan zal mijn temp toch weer dalen voor mijn nod? of weten jullie dat ook niet? als ik niet al te laat thuis ben en het is positief laat ik het jullie nog weten zondag! anders zijn jullie maandag ochtend de 1e!!!!!

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik heb het nog steeds veel koud. Maar ik eet dan ook weinig, dat telt ook mee. Die duizeligheid heb ik bij mijn (om het zo even te noemen) eerste zwangerschap wel gehad. Toen was ik onderuitgezakt van de wc af met een bult op mn wenkbrauw. Het hoort er wel bij. Nu weet ik dat ik eerst moet gaan zitten als ik wil gaan staan.

9. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Meisjes ik ben weg... hebben verjaardag en moeten nog een eindje rijden! Fijne avond allemaal!!!

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Chantej,oh meid wat duim ik hard voor je!Gun het je echt enorm.Ik gooi voor jou ook wat hcg ;)

Yaar,ohh jammer..dan hebben we elkaar echt net gemist.Ik was er volgens mij om 14.20.Stom he die wachtkamer,vind dat echt apart.

Kindjes zijn een tikkie erg vervelend van vermoeidheid.Hebben net gezwommen en dat ook erg vermoeid op het einde van de week.Voor 20.00 liggen ze er in :p

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Fijne avond Dreamer!

Ik ga er ook vandoor. Verwacht mn vriendin zo om me op te halen. Tot morgen!

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne avond allemaal meiden!!

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik ga ook afsluiten...gtst en daarna the voice kijken.

Fijne avond allemaal en tot morgen :D

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Chantej, je temp zou dan inderdaad moeten dalen, dus dan zie je het vanzelf.. Ook wat HCG van deze kant;)

Dreamer08, veel plezier meid!

Mams, ohh jammer.. Over een tijdje doen we wel gewoon weer een koppie, gezellig! Veel plezier met de Voice!

Lente, veel plezier op de verjaardag!

Ik ben er ook vandoor, gaan naar schoonmama en dan naar schoonzus en daarna naar de kroeg. Heb mn buikband met koptelefoon erop om, hij is echt geweldig:D Ben er helemaal blij mee! Zal er van de week ff een foto van maken:p
    Tot morgen meiden!

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Yaar, ben erg benieuwd!

16. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    @ noos: ja dacht miss heb je het niet gelezen, maar toch wel:)
    oke, ja op onze locatie merken we nog niks, maar op andere dus wel...
    dus voor die collega die wegmoet komt er of een inval of iemand van een andere locatie.
    ben echt benieuwd wat er de rest van het jaar gaat gebeuren...

@ mams: balen dat je last hebt van je schaambot. hopen idd dat de fysio tips heeft! en mooi buikkie!

ja de eerste baby's komen er bijna aan:)

@ babsies: oh ik hou ook van aparte namen. ben benieuwd;) idd naar iedereen hun namen. ( is dat goed nederlands? haha)
    en mooi buikkie!

@ lente: oke, nou ben benieuwd of ze gelijk hebben:)
    balen van je gym, maar gelukkig mag je herkansen. hoe kwam het? was je zenuwachtig?

@ zussie: oh je bent dus verder? wow al bijna 12 weekjes!
    mooi dat alles goed was! hihi ja, als je lacht dan beweegt alles idd. had ik ook.

@ yaar: ook een goede echo gehad, fijn! nou dat scheelt weinig met zussie;) leuk hoor!superleuk dat filmpje! ik moest ook lachen tijdens de echo. die van ons ging koppeltje duikelen:)

@ chantej: kan me voorstellen dat dat niet leuk is! hopen dat je ook snel in het lijstje komt!
    ik had het in het begin ook erg koud en duizelig!

zo ff update over mezelf:)
    moest vandaag werken, had geruild met dinsdag.
    echt een poepdag! heel veel poepers en eentje van had in zn onderbroek gepoept, was zelf naar de wc gegeaan en had zn poep in de wc gedaan. alles zat eronder.... blehhhh en dat onder het eten haha.
    nu lekker weekend!
    mannetje heeft een mannenavond dus heb het huis voor me alleen. zo lekker the voice kijken.

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik kom alleen nog even de foto's spammen, dan ben ik er weer van tussen:

18. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    mooie foto's zussie!!!:D

19. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Yaar: Fijn dat alles goed is! En ohhh meis wat een prachtig filmpje! Bewegend beeld is toch echt nog veel mooier als een foto. Zou zo verliefd worden op jullie beebje, echt lief :) En dat groeit gewoon in je buik! Bijzonder he...!!

@Zussie: Moooooie foto's ook! Ben zo blij dat het bij jullie ook allemaal goed is! Heel herkenbaar die vermoeidheid! Denk maar goed om jezelf en lekker slapen zodra je kan!

@Chantej: nou dat is ook heel vervelend.. je wilt het gewoon zo graag en als je om je heen ziet dat het allemaal maar lukt.. maargoed, kop op meissie! Kijk naar Zussie en Dreamer08! Voor hun was het ook moeilijk zwanger worden en ook bij hun is het gelukt! Er is geen enkele reden dat het bij jou niet zou gaan lukken. Het gaat gewoon goed komen!

@Roos: oh heerlijk :p werk jij ook in een verpleeghuis? Ik weet precies wat je bedoelt hihi :D Ik denk dan altijd maar.. heb m'n geld iig weer verdiend vandaag! Geniet van je avond!

Ik ook net terug vant werk.. pfff zwaar avondje. Vooral omdat ik op de fiets moest en m'n versnelling staat vast in de hoogste stand.. zo zwaar! En veel gelopen, kreeg last van m'n heup. Collega zei helemaal: je loopt te manken! Nouja.. hoop dat het met wat rust weer weg is! Nu ff lekker op de bank en straks vroeg onder de wol!

20. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    nee werk op een kinderdagverblijf. had er niet bijgezet dat het een kindje was idd.

Deel Deze Pagina