ZP-Addicts deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Roos heerlijk zo´n poepdag. Het lijkt soms wel of ze elkaar aansteken haha. Het zijn niet de meest fijne klusjes maar het hoort erbij. Dat ik de gym niet heb gehaald komt grotendeels omdat ik het mezelf onnodig moeilijk had gemaakt en omdat de groep die ik had niet fijn was. Echt, hoe krijg je soms sommige samenstellingen in een klas bij elkaar, ik begrijp het niet hahaha. Het zal vast met het jaar van geboorte te maken hebben;)

Zussie mooie foto! De jouwe ligt links het het hoofdje, grappig. Ik zie heel vaak echo´s dat het kindje rechts ligt met het hoofd. Vroeg me al af of ze dat zelf op dat apparaat zo deden maar de jouwe ligt wel andersom. Dan moet dat dus wel kunnen. Meer een vraag die ik had in mijn hoofd;)

Gister van mn vriendin zo´n schattig muziekdoosje gekregen. Mams heeft hem met paddenstoelen
    Dansende Koeien | Babykadowinkel Ukkie Shop zo een maar dan net anders;) Wel met de onderkant alleen andere poppetjes. Zo leuk. Hoor je het liedje ´tulpen uit Amsterdam´.
    Vanmorgen had ik een nieuwe ervaring. Lag nog lekker en was nog lang niet van plan om eruit te gaan maar draai me om en had opeens zo´n overgeef gevoel. Naar de badkamer en jahoor, raak. Mn maag was helemaal leeg dus mn mannetje (die was er al uit) maar gauw een pannetje melk aan gezet. Die wist alweer hoe laat het was haha. Tot nu toe heb ik het nog niet gehad in mijn bed, meestal als ik op stond. Nu nog maar ff bankhangn dan zo nog proberen te slapen.

2. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Heyy meiden,
    Mijn temp is vanmorgen eindelijk gestegen naaar 37.3
    nu weet ik niet of dat dit komt omdat ik wat last van me keel begin te krijgen...
    laten we het beste maar hopen in ieder geval~~!
    ben er morgen pas weer, dan horen jullie hopelijk goed nieuws!

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantej, dat klinkt goed zeg!!! Ben heeeeel erg benieuwd morgen!!

Lente, wat rot wakker worden! Wel super lief van je mannetje :)
    Heb je nog n beetje kunnen slapen?

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Goeiemorgen!!
    Zussie mooie foto's!!

Hier weer redelijk slecht geslapen.. Gisteravond weer zo'n last van mn voet.. Vriend wilde al naar de HAP rijden mja die doen er ook niks aan.. Zo mn werk ff bellen.. Wil maandag nl wel gewoon werken maar dan maar zittend werk doen oid...

Zo ff snel de laatste boodschappies doen.. Daarna verjaardag en ergens in de middag mn vriend weer uit zn werk vissen :p

Fijne dag allemaal :D

5. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Chantej dat klinkt wel veel belovend! Die van mij is niet hoger gegaan dan 37.1

Lente dat is rot wakker worden. Zo te zien was je al vroeg je bed uit. Lief dat je mannetje zo goed voor jullie zorgt. Wat maakt hij dan pap ofzo?

Zussie mooie fotos!! Echt zoooo lief!

Hier heerlijk tot half 10 geslapen en toen rustig wakker worden. Nu ff heerlijk thee drinken. Owja....en net de CB test digitaal gedaan! En ja hoor.... zwanger!

6. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ow Dreamer jou vergeet ik! Balen dat je slecht hebt geslapen en dat je last had van je voet, gaat het nu al iets beter?

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Dreamer hoe komt het dat je last hebt van je voet, heb je een misstap gemaakt ofzo?

Dreamer08, ik vind het zo gaaf voor je! Wat vind ik jou toch sterk dat je zo het vertrouwen in je lijf hebt gehad al die tijd! Die test mag met recht zwanger aangeven. Geeft die test je weer een beetje een zekerder gevoel? Hoe was die verjaardag gister? Tis toch lastig om dan steeds je mond te moeten houden.

Ik ben om 7.30 mn bed weer in gedoken. Het weer is ook niet uitnodigend en ik was gewoon nog moe. Rond 8uur sliep ik wel denk ik en net om 10uur werd ik wakker. Heerlijk. Toch weer meegepakt.

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen..
    Ik was een tikkie fanatiek vanmorgen.Ben begonnen met schuren op de babykamer..kweet niet of dat nu een heel slim plan was haha
    Dus nu maar ff chillen..het gaat me gewoon niet snel genoeg..

Chantej,whoeiiii wat spannend!!! Klinkt goed hoor..ik hoop het echt zo voor je.Succes met testen morgen!

Dreamer,kan je niet beter thuis blijven vandaag?Als je zo`n last van je voet hebt.

Lente,getsie..dat is echt niet leuk wakker worden zeg.Lief dat je mannetje meteen in actie kwam!

Dreamer08,yes yes weer een posi test erbij hihi.

Aan de klus aan de klus,ik wil zo aan klus.. Nah ja,wil dat het klussen klaar is :p De deadline staat nog steeds op 1 februari,dus het kan nog wel.Heb ff een klusplanning voor husband gemaakt.Niet met wat hij precies moet doen,maar wel dat volgende week zondag ingepland staat dat hij de meubeltjes van het babykamertje op moet halen :p Hoe hij het tot die tijd voor elkaar krijgt moet hij maar zien,dat laat ik aan hem over :D

Nog wel een klusvraagje..wat zouden jullie doen? Op de babykamer worden de kozijnen/deur wit.Die deur moet aan de buitenkant ook een nieuwe verflaag hebben.De rest van de kozijnen zijn allemaal wel wat beschadigd.Meteen maar alles doorschuren en wit maken?Of alles bijwerken..Alles doen is dan wel meteen van boven naar beneden..zijn wel wat deuren.Maar zo`n werk zal dat toch ook niet zijn?

Zussie,ook een scheetje die van jullie hihi

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    O Zussie heb over je foto's heen gekeken...super lief!! Wow een echt mini mensje :)

Dreamer08, yess!!!! Lekker gevoel meis!!

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Alle kozijnen nu trouwens gebroken wit.En dat ben ik zat,wil fris wit hihi

Yeahhh,mijn bannertje...25 weken hoi hoi :D

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Misschien dat je het aan de verkeerde vraagt maar ik ben dan ook een pietlut en wil altijd alles knap. Jij volgens mij ook dus ik kan wel zeggen wat ik zou doen haha. Ik zou dan alles opnieuw verven. Dus hup, van boven naar beneden;) Alleennnnn, hoe ga je je mannetje dit uitleggen:D

Ik kan me voorstellen dat het klussen je niet snel genoeg gaat. Bij sommige gaat het me juist té snel. Buren zijn 2 weken langer zwanger dan ik, die hebben gister het kamerjte in elkaar gezet. Oef. Wij moeten nog uitzoeken whahaha vraag me dan af wanneer hun dat al hadden gedaan ;)

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zussie, mooie fotos!!

Mams, over de deuren.. tja lastig! wij zitten ons hier ook te ergeren aan de deuren ( zijn grijskleurig, en uit het jaar 0 lijkt wel ) maar hebben 10 binnendeuren en is ons toch iets te gek om alles te gaan schuren/schilderen etc
    weet niet wat voor deuren jullie hebben ?
    wij hebben van dat vage plastic opdekdeuren. vreselijk

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    whaa ik zit onder de 60 dagen! wat leuk :D

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mams, ik zou ook alles willen doen! Maar weer zeker dat mn vriend daar echt geen zin in zou hebben! Haha
    Succes met overtuigen ;)

Badkamer planning staat hier op nog een maand...oef. Dat is even slikken. Maar ruim optijd klaar en daar gaat t om!
    Als mn verlof ingaat is alles klaar en aan kant. Genoeg tijd om te genieten van ons mooie huisje en z'n tweetjes en helemaal relaxed voor kunnen bereiden op de kleine man!

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Is er op een foto niet al iets leuks te zien nu Noos of is het nog een puinhoop? Leuk om foto's voor en na te hebben, dan zijn de verschillen altijd goed zichtbaar van iets.
    Een mooie en fijne badkamer dat is zo genieten!

Zeeb, onder de 60 dagen...wauw...heb je toch maar ff mooi gedaan! En dat is nog maar 2 maandjes geduld hebben.

Oh, ik zit zo te twijfelen voor die verjaardag van vanavond. Denk dat ik eruit ben om niet te gaan maar vind het dan ook zo jammer doordat ik ze al ff niet heb gezien. Maar als ik met mannetje mee ga dan ben ik er pas om 22uur. Gister lag ik om 23.30 weer in mn bed...heerlijk.;)

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik ben op zich niet een pietje precies,ik ben echt van goed is goed en snel tevreden.Maar...dat gebroken wit lijkt ineens goor wit (de zoldertrap is nu dus wel wit,dat vind ik veel frisser)..
    En vooral de kozijnen moeten bijgewerkt worden,dan kan je het toch net zo goed helemaal doen?Zat al te denken om dan zelf alles vast te schuren..weet alleen niet hoe dat gedril voor de beeb is? Vanmorgen vond hij het niet grappig iig :p

Zeeb,wij hebben wel gewone deuren,gewoon simpel..van hout.Het zijn er iig best veel..dus al met al zal het wel een rotklusje zijn en die verf stinkt ook zo.Maar..als het dan klaar is,dan is het klaar haha..Het is nu de babykamer nog,het halletje en trappengat en dan evt kozijnen en deuren.Moet te doen zijn toch?
    Als ik het husband voorstel zegt hij dat we eerst de babykamer maar moeten doen,zien we daarna verder.Tja..dat zien we daarna verder van hem ken ik inmiddels langer als vandaag :p

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeeb wat fijn onder de 60!! Hebben jullie mooi vol gehouden samen haha. Nog even doorknallen :)

Lente, das een goede herinnering...moet echt foto's maken. Maar voor jullie is er nog weinig te zien haha

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mams als je verf op waterbasis hebt, dan stinkt het bijna niet! En beter voor de Beeb en jou!

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zal dat wel lang genoeg houden? Verf op waterbasis? Wat er nu op zit dat zit er alweer bijna 8 jaar op.Foto`s maken..leuk idee!Hier is het nu ook nog niets,maar wel leuk om het dan volgende week te zien (zei ik optimistisch haha)..

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de commode en ledikantje ermee geverfd en stuk hout boven kozijn in babykamer.
    Geen idee of het minder lang houdt.....misschien even googlen?

Deel Deze Pagina