ZP-Addicts deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik zal eens kijken of m`n vader vragen... En dan kom ik ineens bij voedingsbh`s terecht..hebben jullie dat ook? Gaat vanzelf lijkt het wel haha
    Deze wil ik: Mammae Plus Taupe Beha-Speciaal voor de grotere buste Maar ff kijken of ik `m ergens in de winkel kan kopen.

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik kom me even melden en dan was dat het weervoor vandaag ;)
    Ben de plinten aan het plakken met mannetje... het wordt zo mooi :D
    En straks komt schoonzus! Even lekker thee drinken, kletsen, shoppen. Vanavond in het nieuwe huis slapen en morgen ben ik ook heel de dag onder de pannen!
    CU later girls, fijn weekend allemaal!

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn weekend Zussie! Maar dat zal wel lukken zo te horen.
    Doe je wel een beetje rustig aan?

4. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Bij mij moet ook altijd alles precies zijn... hahah, gelukkig hebben we toen we hier 3 jaar geleden gingen wonen alles gedaan. Dus alle deuren, kozijnen etc. zijn mooi geverfd. We hebben toen op alle slaapkamers scan geplakt dus dat ziet er nog heel mooi uit.
    Voor ons dus geen grote verbouwing. Ik wil op het babykamertje graag 1 muur lichtgrijs maken maar dat hoeft nog niet.

Dus Mams ik zou zeggen, als het je nu al niet aan staat ga je het ook niet mooi vinden. Ik sluit me bij Lente aan, hop aan de slag!

Zussie fijn weekend..... klinkt gezellig, maar denk aan je rust!

Wat is het toch een triest weertje..... Ga denk ik de badkamer nog maar ff soppen

5. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Owja Zeeb onder de 60 klinkt echt fijn! Pff.... wat een verschil bij mij staan er nog 250 dagen!

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Wat een rust hier..ik kom natuurlijk weer uit een warm bad hihi

Zussie,jullie zijn goed bezig.Fijn weekend!

Dreamer08,hier is het allemaal gewoon toe aan een opknapbeurtje..Mag ook wel na bijna 8 jaar,mannetje is alleen niet zo van het klussen :p

7. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    het is een jongen!

het was zo leuk, hartje gehoord, hij lag er relaxed bij met zn beentjes over elkaar:) en ze zag het al heel snel, na een paar minuutjes zei ja ik heb een vermoeden. en toen liet ze het zien en zagen wij het allebei ook! het was zo duidelijk!
    en zo grappig dat ik dat van de week gedroomd heb:)
    we zijn helemaal blij!

8. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Roos wat super!! Een jongen gefeliciteerd!

Nu kun jij ook gaan shoppen!

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ha, de stand staat nu weer gelijk toch? Leuk een jongen Roos!

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Roos,wat leuk..de mannen hebben er versterking bij hihi.Gefeliciteerd!Meteen aan de shop gegaan??

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ga je foto`s showen??

Ow voor de dikke buiken onder ons,is jullie buik ook kletsnat na het afwassen? hihi..echt onhandig zeg,tijd voor een afwasmachine :D

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    roos, jeej los op blauw! :D

mams, natte buik na afwassen.. haha moest er zo om lachen! maar nee , hier niet en helaas was ik toch dagelijks af aangezien als vriend het doet ik daarna alles nog nat terug in de kast vind :p

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
  14. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
  15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    die tweede kast is mooi joh! en helemaal niet duur

16. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dreamer08,idd erg mooi.. maar wowie..die prijs :p

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Mams dankjewel!
    Die eerste kast is haast dezelfde als die ik gezien had, maar dan nog niet wit gemaakt en voor de helft van het geld!
    En ze hebben er ook een commode bij zie ik....
    Is alleen beetje verder weg, dus zou even moeten kijken of ik het niet alsnog aan reiskosten kwijt ben ;)

Rosemarie, gefeliciteerd met je mannetje! Super leuk! Nu is de stand weer gelijk!

Wilde hier heel even melden dat schoonzus net een miskraam heeft gehad....sneu he...
    Ze had negatief getest op de dag dat ik smste, maar paar dagen daarna positief. Maar das dus (op wintersport) mis gegaan.
    Maar we hebben er goed over gekletst.... blijft altijd vervelend die dingen...

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hihi, het is net een soort harpje...
    Of hoe heet zo'n ding, bij asterix en obelix heeft die ene zo'n ding ;)
    Maar idd, wat een prijzen!

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ai Zussie, dat is niet fijn. Kan me voorstellen dat het even moeilijk voor haar moet zijn geweest. Wel fijn dat ze het er met je over kan hebben.

Leuk al die spullen die hier steeds voorbij komen. Ik denk dat wij eerdaags maar eens een dagje op pad moeten gaan om rond te snuffelen in een winkel.
    Mijn plannen voor vanavond zijn geschrapt. Ik zou misschien naar die verjaardag maar ik hou mezelf een dagje rustig. Vanmiddag op kraamvisite geweest, net ff een uurtje gelegen en ik blijf maar moe. Ben vandaag ook ochtend, middag, avond over mn nek geweest en blegh...ben er mee aan! Lekker een avondje alleen op de bank/bed en dan hoop ik morgen weer wat energie te hebben. Ik heb mijn weekend gewoon hard nodig om bij te komen denk ik.

Deel Deze Pagina