ZP-Addicts deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Lente,goed dat je kiest voor je rust.Je hebt het hard nodig nu.Over een tijdje voel je je vast beter en kan je alle "schade" weer inhalen.
    Hoe was het op kraamvisite?

Zussie,ohh wat verdrietig voor je schoonzusje zeg :( Fijn dat je er met haar over hebt kunnen kletsen.

Ik blijf ook maar neuzen op marktplaats hihi..Heb niet heel veel meer nodig,maar toch altijd leuk om te kijken :D

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Tja, als ik wel heen ga zit ik alleen mezelf maar in de weg dus dat schiet ook niet op. Morgen komt mn broertje met zn vriendin op visite dus hebben we ook weer gezelligheid. Kan ik straks dat leuke programma op rtl 4 kijken. Denk dat ik aynil maar op neem.

De kraamvisite was erg leuk. Zo'n klein poppetje. Ze werd meteen op mn schoot gelegd. met de tekst 'kun je oefenen'. Nou, ze had heerlijk gelegen! Wat was dat heerlijk warm. Ik zei al, heb het nu aldoor zo koud, dan is zo'n kleintje heerlijk haha

Hoe zijn jullie opgeschoten vandaag?

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Gezellig is dat met zo`n klein hummeltje op schoot.Ik kan daar ook altijd zo van genieten.Nog maar 3 maanden...zwijmel zwijmel :D

Jaja,het gaat goed op de babykamer.Het vertrouwen is weer terug haha.Volgende week zondag wil ik dat de meubels erin staan ;) En moeders wil is wet :p

Haha..gesprekje tussen husband en dochter...het ging over vissen.Papaaaa,zie jij nou echt niet het verschil tussen een dolfijn en een vis :D En dat toontje dan,geweldig haha

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha een dolfijn en een vis, dat is nogal een verschil;)

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zo geweldig hoe ze het dan zegt.. Het is iig zelden saai hier haha

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    hahaha...Wat als is weer begonnen :p Geweldig,die kraamvisite hahaha

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Moet er toch niet aan denken dat het in het echt zo gaat haha. Die deal met dat geld en dat gezeur over 2 euro, ook leuk!

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    whahaha..en nu die barbie :D:D:D KUT... niet dus...whahahaha geweldig :p

Nou werkelijk,er zijn er bij die na de bevalling van zoon zeiden "maar voor trotsepaps was het vast ook even zwaar"
    Rot op man dacht ik dan,even zwaar...ik had 1 groot gat van onder ipv 3 en waar dat stukje even zwaar voor husband dan vandaan zou moeten komen? Neu,geen geflauwekul :p

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Mams, ik wil je nog even bedanken voor je fantastische speurneus!
    Heb even met mannetje overlegd.
    Heb nu 125 euro geboden op de kast en commode samen.
    Ben ik nog goedkoper uit dan die ene kast voor 150!
    En heb het nog eens vergeleken maar het is echt exact dezelfde kast!
    Moet dan wel alles schilderen, maar voordeel is dat ik mijn eigen kleurtjes kan kiezen en het lekker fris in de verf staat.
    Is wel behoorlijk ver reizen om op te halen, maar de nieuwe vriend van mn schoonzus heeft een bus en die zei vorige week: 'als ik jullie nog eens kan helpen met een ritje dan hoor ik het wel'. Hij rijdt op kosten van zijn werk dus denk dat hij hier wel aan mee wil werken.
    Wordt er helemaal gelukkig van. Dan zou ik gewoon voor 125 euro + verfkosten klaar zijn voor een groot deel van het kamertje :)
    Wat mij betreft veeeeeeeeel leuker dan een kant en klaar kamertje aanschaffen bij een babyzaak :D
    Wordt er helemaal hyper van!

10. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,graag gedaan hoor :D Marktplaatsen is mijn grootste hobby,helemaal om te vinden wat je zoekt voor zo min mogelijk.Ja,ik ben er fanatiek mee haha Dan heb je het over die grenen kast toch?
    Hoop dat het doorgaat,helemaal leuk!

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo meiden ik ben er hoor!

Vanmiddag verrast met een babyshower voor mij (en nog n zwangere vriendin).
    Allemaal leuke spelletjes gedaan, ontzettend veel gekregen en hoop gelachen.
    Had eigeniljk nog een verjaardag nu maar ben helemaal kapot en ook al paar harde buiken gehad dus ik zit nu op de bank.
    Uitgeblust, emotioneel en heel erg dankbaar voor die lieve vriendinnen om me heen.

Net vriend nog even aan de telefoon gehad (goh wat mis ik hem...maarja bijna maandag haha) en nu lekker op de bank bijkomen van een geweldige verrassing!

Roos, super een gezonde jongen! Gefeliciteerd!

Zussie, relaxed dat je nu je inboedel al beetje bij elkaar hebt!
    En wat rot voor je schoonzus, fijn dat jullie er wel over hebben kunnen praten.

Verder weet ik het even niet meer...kom straks weer even kletsen, ga nu eerst mn chill kleren aandoen haha

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Noos, wat leuk die babyshower!
    Zo lief dat mensen dat voor je regelen :D
    Fijn dat je er van genoten hebt, nu lekker uitrusten!

Mams, inderdaad die grenen kast, die eerste advertentie die je stuurde.
    Wel bijzonder, want ik heb van de week echt alle advertenties van grenen kledingkasten doorgenomenen heb hem echt niet gezien! Maar misschien had ik geselecteerd op afstand, weet ik niet meer. Als ik nog eens wat zoek... haha.... ik weet je te vinden!
    Zo heerlijk om koopjes te scoren.
    Nu maar hopen dat die mensen akkoord gaan.

Mannetje heeft net eindelijk z'n oma gebeld.
    Nu weet echt alle familie het. Morgen nog even in het echt aan wat mensen vertellen en daarna mag het op facebook! Jeuj!

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
  14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Zussie, ben benieuwd of dat echt werkt!

Heb ook een minibadjasje gekregen, echt zoo schattig!

Ik hoop dat ze snel reageren Zussie. Heb je alleen geboden of ook gemaild? Want mijn ervaring is dat als je mailt je sneller reactie krijgt.
    Heb je je jurkjes al binnen van MP?

Straks lekker snotteren met AYNIL...zin in!

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    hahaha zussie,die is grappig! En mss nog erg handig ook haha..Het lukt me zelf echt bijna niet meer :p Had ze nog nooit gezien.

Ja hoor,gil maar en ik zoek haha.Nou was ik eigenlijk op zoek naar een kast voor in de hal hier,maar op schappenlijke afstand stond niets..Dan maar alle afstanden,heb fam in het westen hihi
    Maar goed,zelf niets gevonden..en mannetje vind het niet eens een goed plan.En daar heeft hij wel een beetje gelijk in (de plek waar de kast zou komen is lekker ruim voor de kinderwagen straks..ook handig natuurlijk).Maar ja..ik hou van speuren haha

Noosa,echt lief dat ze dat voor je georganiseerd hebben! Nu lekker chillen,ben je hard aan toe zo te lezen :)

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee heb alleen gemaild, niet geboden.
    Omdat ik 1 prijs heb geboden voor 2 dingen...
    We zien wel!
    Maar er heeft in een week tijd nog maar 1 iemand 50 euro geboden dus zal wel goed komen toch?

Heb mijn jurkjes al binnen ja :D moet ze nog even wassen!

Ik kan hier geen AYNIL kijken :( heb alleen de laptop en eer dat het op uitzendinggemist staat slaap ik al...

Oooooooh mini-badjasje... zo lief! Wat heb je nog meer gekregen?

Meisje van de kerk/kring kwam net aanwaaien hier. Kreeg een soort rammelaarding van haar. Lief!
    Moet er nog even aan wennen dat mensen het weten, hihi! En ik kaartjes krijg enzo!
    Schoonzus en ik verbaasden ons er eigenlijk over dat ik zelf nog niks gekocht heb. Maar dan ook echt helemaal niks, voor de baby dan ;) maar komt omdat er maarzo weinig unisex dingen zijn. We hebben vandaag staan wegzwijmelen bij de NoaNoa babykleding.... zooooooooooooo mooi! maar alleen voor meisjes!

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    whahaha dat scheerding is geniaal!
    Wat leuk dat nu bijna iedereen het weet Zussie, dan kunnen ze jou bombarderen om fb! Zo leuk al die reacties. Ik voel me ook een stuk minder schuldig om vanavond niet op verjaardag te gaan.
    Op een advertentie op mp proberen wij altijd te bellen. Dan heb je gelijk een antwoord of de advertentie nog klopt of niet.

Noos, lekker in je chillpakje? Heerlijk om nu op de bank te kunnen zitten en terug te kijken op zo'n leuke dag! Wat voor spellen moest je uitvoeren?

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je al zo verwend wordt Zussie! Je krijg tijd zat om nog spulletjes te kopen.

Ik ben echt zo verwend! Lekkere zwitsal dingetjes, shirtje, rompertje (1 uit winkel, 1 geschreven door mn vriendinnen en 1 met de tekst van FB), spuugdoekjes van nijntje, badeend, thermometer, luierzakjes, badcape, staafmixset, borsteltje, luierdoekjes en een mandje voor in de vaatwasser voor flesjes ed. en een stoffen/knisperboekje van Kikker.
    Mega veel dus en allemaal handige dingen :D

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    O en spelletjes...iedereen had babyfoto's meegenomen en dan raden wie wie was, buikomvang schatten met n lint, babyvoeding proeven en raden (viess!!) vermoedelijke naam en geboortedatum opschrijven..die zitten nu allemaal in een envelop en mag pas open als de kleine geboren is. Dus ben erg benieuwd naar alle namen haha!
    Verder lekker gegeten, gekletst en gelachen.

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Wat een verwennerij noosa,super lief zeg!

Zussie,dat vind ik ook knap..nog niets gekocht :D Ik heb zeker 2 setjes die ik erg unisex vind..beide van prenatal trouwens.Heb wel meer,maar deze 2 van deze zwangerschap.

Deel Deze Pagina