Whahaha, voor Zeeb, ik lag echt in een scheur toen ik deze zag, moest meteen aan jou denken Marktplaats.nl > Adelmeijer & Jacobs Zebra commode - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Commodes en Kasten Ja mooi is die Brocante he! Ohh wat voor knopjes zoek je?
Ik ga er maar eens vandoor.. Moet nog brood smeren en morgen weer werken, dus duik zo mn nestje in.. Succes met het zoeken naar knopjes! (Weet niet waar je gaat kijken, maar in bouwmarkten, Praxis/Karwei enzo hebben ze ook veel knoppies) Truste meiden!
Haha die Zeeb! Porseleinen knopjes maar er zijn zoveel leuke! Heb n keer voetballetjes gezien denk dat vriend die wel erg leuk vind haha. Maar lekker snuffelen morgen. Yaar, snuffelse nog ff...ik ga slapen
Good morning girls! Is er nog niemand wakker? Hier op zich een redelijk goede nacht gehad. Ben wel een paar keer wakker geweest, maar was vanmorgen niet enorm moe. Wel was ik vergeten dat ik gister middag een was in de machine had gedaan, dus moest ik vanmorgen de was nog ophangen. Maar buiten dat was ik dus wel op tijd op Denk toch echt dat mn moeheid minder wordt. Ben ik wel blij mee Ohh, ik ben gister echt veel te enthousiast bezig geweest met de babykamer Ik ga me nu maar weer even focussen op the wedding en op het zoeken van kinderopvang. Babykamer komt wel Ben vriend wel aan het porren om binnen nu en een week of 4 aan de zolder te beginnen, zodat we aan de babykamer kunnen beginnen als we weten wat het wordt! Heb er zo'n zin in! Vandaag gelukkig een redelijk druk dagje op het werk, gaat de tijd lekker snel. Heb maar drie afspraken, maar genoeg andere dingen te doen. Mams, weet je man inmiddels al dat je alle kozijnen en deuren wilt doen? Hoe is het met de rest van de ladies?
Goedemorgen, Ik ben er ook al Yaar..had alleen wel wat bij te lezen en advertenties te kijken.Altijd leuk haha..Dat steigerhout is echt super gaaf! Gisteravond was m`n meisje erg overstuur,uiteindelijk werd ze wel rustig.Lagen we samen in ons bed.Ik voelde al dat de beeb heel druk was.Dus ik kijken..en jawel,m`n buik ploepte iedere keer omhoog.Dat had dochter nog niet eerder gezien,ze vond het zo grappig. Doet de baby dat echt mama???? Zo lief...en de beeb zich maar uitsloven.Ze is daarna rustig gaan slapen gelukkig. We gaan hier komend weekend of het weekend erop de kozijnen en deuren doen Ik wil zo beginnen met schuren.Dat maakt alleen zo`n herrie,ik wacht nog maar ff.Stel dat de buren uitslapen
Goeiemorgen!! Mams, leuk gezicht he Yaar, druk dagje dan vliegt de tijd voorbij Hier van 11 tot half 4 werken.. Officieel maar tot 15.15 maar neem n kwartier langer pauze dan kan vriend me ophalen om half 4 Voet lijkt nog steeds goed te gaan dus ben benieuwd hoe het na vanmiddag is
Mams, haha tja, dan ben je wel ff bezig Maar is wel echt mooi he Ben ook helemaal blij dat vriend het ook mooi vindt Rot dat je meisje zo overstuur was. Haha, de beeb troost haar nu al, geweldig! Succes met schuren! Ik wil ook beginnen Dreamer, werkze vandaag, en succes met je voet!
Hey meiden... pff had ik hele bericht getypt alles weg Grrrrr. Maar goed gisteren dus een testje gedaan... en omdat die van clearblue was zit er zo'n glaasje overheen waardoor ik het niet goed zien kon. vandaag weer 1 gedaan van 2v5 van kv. en daar zie ik als ik heel goed kijk dames!!!! een zeer licht rose streepje op foto denk ik niet te zien... Dus ik ga overmorgen weer testen, en dan zal die vast wel duidelijker zijn. mijn temp was gisteren 37.0 vanmorgen 37.1 en sinds gisteren begin ik misselijk te worden als ik liggen ga... goede tekens toch??
haha yaar, geweldig die commode! leuk al die dingen op marktplaats , vind het ook altijd heerlijk om uren te zoeken naar koopjes hier een (te) druk weekend gehad, dus komende dagen blijf ik weer in bed liggen. Beebje moet toch groeien en dat gaat vast minder als ik blijf rondstuiteren of in drukte zit
Lekker rustig aan doen dan komende dagen Zeeb!! Ze moet natuurlijk wel ff groeien voor volgende week Pff hier net contact ghad met uwv... Kstond ineens volledig hersteld gemeld terwijl k nog minder ben gaan werken... Ook zij vond t vreemd.. Is wssnlijk ergens op mn werk nie goed gegaan... Maargoed, we zullen zien.. Neem zo de brief maar ff mee, kunnen ze daar verder kijken
Moge meisjes! @Noos: wat lief zeg dat ze een babyshower hebben georganiseerd! Leuk @Mams: haha die nesteldrang van jou is zo grappig om te lezen Nu zijn de deuren aan de beurt hihi! Vervelend voor je meisje.. gelukkig is ze toch lekker gaan slapen. @Dreamer: fijn dat het wat beter lijkt te gaan met je voet! Nu houden zo! @Roos: mooie echo van jullie knulletje @Yaar: leuk dat je het nu aan iedereen verteld hebt!Wordt nog ff lastig om op je werk je mond te houden Hoop dat het een beetj opschiet daar! Haha leuk dat mannetje om is Gewoon volhouden denk ik dan maar Werkse vandaag! @Chantej: oeehhhh spannendddd Klinkt zeker heel veelbelovend Ben benieuwd naar je test van woensdag! Zaterdag hadden we verjaardag.. en iedereen raden natuurlijk wat er in mijn buik zit maar heb m'n mond kunnen houden! Das knap lastig haha! Je lult zo snel je mond voorbij! Maargoed, ben zo blij dat we het nu weten.. vind het heerlijk om 'haar' en 'ze' te kunnen zeggen en vriendlief en ik noemen haar ook steeds bij naam.. zo leuk Gisteren weer ff bezig geweest met het kamertje, gaatjes gedicht en de laatste troep eruit en vandaag kunnen we eindelijk gaan schilderen! Ook de meubeltjes worden vandaag geleverd dus het begint ergens op te lijken!
Chantej wat spannend zeg!!! Ik hoop snel op een duidelkjkere test! Maar je temp is hoog dus dat is wel echt goed nieuws! Zeeb goed naar jezelf luisteren inderdaad..nog even n knuffel voor jou! Dreamer succes met werken vandaag!
Miss, dankje! Chantej, ohh spannend meis! Klinkt positief Maar in ieder geval niet ongi dan toch? Kun je niet toch ff een fotootje maken? Ik hou van turen Zeeb, ja geweldig he! Lag ook echt in een deuk toen ik m zag. Wel vervelend dat je zo'n druk weekend had! Nu inderdaad maar lekker rustig aan doen! Babs, thnx meid! Gaat wel lukken Ach, ik moet zeggen dat ik er eigenlijk weinig moeite mee heb om mn mond te houden op het werk. Door de reorganisatie loopt het allemaal niet lekker hier, dus voel ook nog niet echt direct de behoefte om het hier kwijt te moeten Ohh houden jullie het geheim voor iedereen? Knap hoor, ik zou dat echt niet kunnen. Zou constant bang zijn me te verspreken Wij gaan het dus lekker met iedereen delen Leuk dat het kamertje zo opschiet! Kan zelf ook niet wachten om te beginnen!