Ik hoef ook niet te turen, zie hem staan. Maar wel nog enorm licht! Dus wil je geen valse hoop geven, maar ik zie m wel Over twee dagen inderdaad nog maar eens testen en dan zul je vast een veel duidelijkere streep hebben! Hoop ik dan
Pff ja dat hoop ik ook!! hij is inderdaat erg ligt... maar streepje is streepje.... hoop dat het goed afloopt!
Ik moest wel even turen maar zie hem nu ook staan. Wat spannend voor je zeg! Over 2 dagen moet hij echt een stuk duidelijker zijn Babs, wat moedig dat jullie het geslacht voor jullie houden....ik zou dat echt niet kunnen denk ik haha! Vind het soms al moeilijk met de naam.... Yaar, lekker aan t werk? Hoop dat je deze week meer hoort van je salarisonderhandeling! Mams, fijn dat de kids lekker bij je ouders kunnen zwemmen zeg! En vandaag beginnen met schuren, doe je wel een beetje rustig aan? Joeehoee..vanmiddag komt mn vriendje weer lekker thuis
Chantej,ik ben natuurlijk meteen naar je album gevlogen Ik zie ook een heel licht 2e streepje!Net zo licht als mijn eerste test was Alvast een voorzichte gefeliciteerd!! Ik heb boven alle deuren en deurkozijnen klaar..Ik was zo goed op dreef..en dan kan ik echt niet stoppen.Dan wil ik maar door en doorgaan.Nou,toen ik het herrieding uitzette kreeg ik ineens niet zo`n blij gevoel.Dit kan toch niet prettig zijn voor de beeb?Die herrie en trilling...beeb was ook zo stil.Voelde me echt rot... Ben ff gaan liggen en kom net uit de douche.Moet straks naar fysio..Ik richt me maar op andere dingen... Noos,ja dat zwemmen is echt ideaal.Ik kan er rustig bij zitten en de kids vermaken zich wel.Woensdagmiddag gaan we mss weer en dan vraag ik of m`n zus ook meegaat met d`r kids.Kan husband ongestoord verder klussen Gezellig dat je vriendje weer thuiskomt Elkaar moeten missen is nooit leuk he. Yaar,trekkend gevoel klinkt idd als bandenpijn.Alsof er een elastiek in je buik zit die te kort is maar toch wordt aangetrokken.Zo`n gevoel is het ongeveer hihi Zeeb,lekker rustig aan doen jij.Hoe is het bij jullie met die lekkage afgelopen?Gaat de woningbouw dat nog fixen voor de bevalling denk je?
Noos, heerlijk aan het werk *ahum* Ik hoop het ook! Fijn dat je vriendje weer bijna thuiskomt! Ik vind het ook altijd vervelend als ik hem zo lang moet missen.. Mams, goed bezig! Maar waarom heb je dan niet gewoon een schuurpapiertje gepakt ipv een schuurmachine? Ik heb in een bouwmarkt gewerkt, geloof me, schuren hoeft maar heel licht, heb je echt geen machine voor nodig.. Maar goed, je bent al klaar En beeb zal het wel overleven hoor, er staan zwangere in meer herrie Komt wel goed, kleintje kan wel wat hebben Dit bedoel ik overigens niet lullig he! *knuffel* Misschien even lekker tegen beeb praten? Haha ja dan zal het wel bandenpijn zijn, zo voelt het inderdaad wel
Mams, nee helaas, word ergens in mei dat ze eraan gaan beginnen! het is nu wel dicht met een of ander nood-kitje ofzo erop, dus lekken doet het ( tot nu toe! ) niet meer gelukkig. aan de andere kant.. in mei is het vast ook wat warmer dus niet zo erg als de voorkant er een dagje uit is haha wat goed dat je zo op dreef bent met de deuren! inderdaad misschien niet zo prettig voor het kleine ventje inside rest van de dag maar wat rustiger aan! fijn trouwens dat jullie gewoon hout hebben, hier zijn het een soort van plastic achtig opdekdeuren dus als je dat moet schuren en weet ik het allemaal is het een heel gedoe. zou het liefst zo'n hout deur met van die leuke raampjes aan de bovenkant erin willen maar heb er het geld niet voor over
Zeeb, balen dat het bij jullie zo rot is met die deuren! Plastic/kunststof deuren kun je inderdaad niet schuren en schilderen.. Wel balen! Jeetje, lang leve de woningbouw. Dat ze dat pas in mei doen joh.
Oh die kozijnen hier waren echt zo beschadigd.Echt stukken verf eraf.Dus ik dacht ik doe het meteen goed Ik ben soms gewoon ..uhh..mutserig haha Beeb heeft wel alweer van zich laten horen hihi.M`n handen trilden nog zo lang na...denk echt dat dat voor beeb niet grappig was.Maar ik doe het niet meer heb ik beeb beloofd haha Ik kan genoeg andere dingen doen... Zeeb,idd dan maar in mei.Is nu ook wel erg fris als je open en bloot zit hihi.Die deuren klinken waardeloos.Maar idd,beetje te om er allemaal nieuwe in te hangen.Ik zou het ook wel weten als ik geld over had haha Ik ben er weg van,op naar fysio..ben benieuwd of ze nog ideeen heeft.Waarschijnlijk niet meer schuren hihi..."Mag" helemaal niet zo lang staan
Haha ja nouja.. ik weet ook nog niet of het helemaal gaat lukken hoor met voor ons houden.. misschien vertellen we het wel alsnog. Maar voorlopig doen we ons best @Noos: ohh lekker meis, heerlijk weer samen op de bank @Chantej: jahoor ik denk ook dat ik iets zie.. al heb ik niet zo'n beste laptop! Ik blijf gewoon duimen tot de volgende test @Mams: denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor. Vroeg het laatst ook aan vk want had in een bubbelbad gezeten (en dat geeft herrie onder water!!) en toen was beeb ook heel stil. Maar vk zei juist dat als ze het echt niet leuk vinden ze juist druk worden.. uit protest misschien? Maar wel goed bezig geweest!! Babykamer is net geleverd *jeeej!* Straks lekker samen verfje uitzoeken.. helemaal zin in En we moeten een nieuwe kapstok, we hadden nog een grote plank dus ga em zelf maken.. kijken of het lukt, scheelt iig weer centjes!
wat gezellig zo al dat geklus in huis Word er altijd helemaal vrolijk van. ben dol op klussen. maarja je bent een keer klaar in huis ( helaas ) haha
Ik hou ook wel van klussen in huis! Maarja eens is je huis af...denk ik. Zal bij ons nog wel even duren, ik verzin altijd wel wat haha. Babs, leuk toch ook om het nog even voor jullie zelf te houden? Of weten opa's en oma's het wel? Ben net even naar t tuincentrum geweest. Leuke roze tulpen gehaald en 2 zilverkleurige teiltjes met hyacinten erin + 2 rieten harten. Heb nu 2 pakketjs gemaakt van de hyacinten en hartjes. Vanavond gaan we een ledikantje ophalen bij mensen waarvan we het mogen lenen dus even n leuk bedankje. Andere pakketje is voor de vrouw van de baas van vriend (haha). Daar hebben we een hoop leuke babyspulletjes van gekregen. Wordt er helemaal vrolijk van als ik het zo leuk op tafel zie staan. Hoop dat zij het ook leuk gaan vinden.
Haha Mams, maakt ook niet uit, je bent in ieder geval lekker bezig geweest Haha misschien maar even niet bij vermelden bij de fysio Respect als je het volhoudt Babs! Leuk dat je kamertje er is! Nu wordt het echt 'echt'
hier nooit geen planten of bloemen in huis helaas! vriend krijgt altijd meteen geirriteerde ogen zodra er wat in huis staat, erg jammer want ik vind een mooie bos altijd zo gezellig staan.
Oeh klussen! I love it. Ik verzin ook altijd wel wat haha Manlief vind het alleen maar leuk dat ik er ook van hou. Hij vind het zelf ook geweldig haha, dus goeie match!