ZP-Addicts deel 5

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Yara89, Jan 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

Mar 10, 2011
    5,963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja het is in de buurt! Heb al gemaild of ik een keer mag komen kijken.
    Idd is het niet weinig, maar voor zo'n kast durven mensen ook gerust meer te vragen....

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

Aug 20, 2009
    5,653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,ik ben zo crea...door dat gaatje gaan de zaadjes naar binnen en beebs naar buiten :D

Mooie kast! Tja..als je hem echt geweldig vind lijkt 150,- me niet veel (en je hoeft hem mss niet over te schilderen)..
    Van de andere kant..als je geduld heb vind je er mss wel 1 voor minder.Maar mss ook neit en dan krijg je spijt.Moeilijk moeilijk!

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,155
    33
    48
    Hihi daar heb ik verder geen verstand van meid!

Wat trouwens wel fijn is.. Had het net bij mn therapeute aangegeven best last te hebben van harde buiken.. Schijnen ook nog oefeningen voor te zijn dat je buik meer ontspant dus ben benieuwd :D

4. Zussie

Zussie VIP lid

Mar 10, 2011
    5,963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hmm ja.... hou marktplaats wel in de gaten al een tijdje...
    En als ik op een gegeven moment 'wat moet' vind ik ook niet prettig. Als ik iets mooi vind en de prijs is reeel....
    Maar misschien moet ik even met mannetje langs de kringloop van de week. Kijken of daar niet stiekem iets vergelijkbaars staat ;)voor 75 euro ;)

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

Feb 5, 2011
    4,974
    2
    38
    Jaaaaahooor, hebben we opeens een nieuw topic! Ik dacht lees ff terug vanaf een uurtje of 16uur vandaag, zal wel niet zoveel gemist hebben maar toen zag ik opeens de banner van Dreamer08:$:$:$:$:$:$ Whaaaa meid, van harte gefeliciteerd!!!! Ik ben meteen terug gaan graven naar je test...hij is zoo duidelijk! Echt, whoeptiedoeeee ik vind dit zo gaaf voor je!!! Meid, je hebt dit zo verdient!

Zussie, ik zag die link van die kast. Volgens mij heeft mijn vriendin die ook en heeft ze daar een babykamer van. Is best ruim van binnen. Ennuh, taarten van Abel kijk ik ook. Zo lief hoe spontaan die kinderen kunnen vertellen over alle problemen die ze hebben.

En verder, ben vandaag nog in de wolken. Vannacht een uur wakker gelegen. Ik lag opeens weer te stuiteren. De teller op fb staat al op 47 reacties haha. Mn buik is vandaag ook opeens echt huge. Collega's zeiden het ook al...hou je buik eens in haha. Je ziet het nu opeens echt! Ligt misschien ook aan wat ik aan heb maar toch. Verder heb ik niet alles gelezen, ik wilde dreamer feliciteren!

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

May 24, 2011
    4,082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zussie ik vind t niet duur eigenlijk....vind de kast zowiezo super gaaf...wil je m zelf ook wit hebben?

Mams, wat heerlijk die gesprekken!

7. Zussie

Zussie VIP lid

Mar 10, 2011
    5,963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ehm, weet niet of ik hem wit zou willen...
    Ligt er aan of het kamertje nog wat kleur nodig heeft...
    Kan me ook voorstellen dat ik hem gewoon blauw of groen maak met een witte binnenkant.
    Hij is inderdaad vrij ruim aan de binnenkant, maar volgens mij is dit wel een oude kast dus niet een onderdeel van een kamertje dat recentelijk te krijgen was....
    Misschien dat ik mannetje wel zou vragen een iets andere indeling te maken met wat meer planken enzo...

Ik ben er gewoon een beetje weg van ;) en das altijd gevaarlijk he, haha!

Lente, buikfoto!

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

Feb 5, 2011
    4,974
    2
    38
    Die buikfoto komt niet nu haha. Ik zit eindelijk. Ik zal van het weekend ff kijken of ik er tijd voor heb. Dat zal vast wel haha

9. Zussie

Zussie VIP lid

Mar 10, 2011
    5,963
    2
    0
    Verpleegkundige
    He jammer ;)ik ben wel benieuwd!

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

Feb 5, 2011
    4,974
    2
    38
    haha sorry. ff geen puf om op te staan. Alleen straks voor mn bedje;) Ik ben trouwens ook benieuwd naar jouw buik! Als ik jouw verhalen altijd mag geloven dan is hij alweer ontzettend gegroeid. Dit weekend ga je vertellen toch? Spannend!!!

11. Zussie

Zussie VIP lid

Mar 10, 2011
    5,963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik heb vandaag nog een foto geplaatst! In het oude topic....
    Maar kan nog wel een keer:
    Deze is van precies 10 weken, dus bijna een week geleden...

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

Feb 5, 2011
    4,974
    2
    38
    Die had ik idd nog niet gezien, thanx! Wat grappig dat je bult precies onder dat vestje uit komt;) Dit is duidelijk een zwanger buikje en niet zo'n twijfel buik. Van heb je nu teveel gegeten of ben je zwanger. Gewoon duidelijk!

13. Zussie

Zussie VIP lid

Mar 10, 2011
    5,963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja goed vestje he ;)
    Het is inderdaad geen twijfelbuik meer!
    Dinsdag zeiden ze het ook op de kring, je ziet het gewoon echt!
    Ben er ook erg trots op, dat begrijp je ;)
    Er zijn ook wel outfits waar je het minder in ziet...

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

Feb 5, 2011
    4,974
    2
    38
    Hoe is het trouwens met je tong vandaag? Heb je wat kunnen eten of kwam alles er weer uit? Hoe staat het trouwens met je misselijkheid?

Oh, ik voel me toch echt een bejaarde af en toe haha. Ik denk dat ik mn bed maar weer in rol. Overdag ging het vandaag wel. Ik dacht zowaar dat ik meer energie had en me wakkerder voelde maar nu is het dan ook echt op.
    Morgen en zaterdagavond een verjaardag. Die van morgen ga ik sowieso, dat is met mijn meiden en we zijn nu weer met zn drieën zwanger dus ff lekker bijbeppen maar die van zaterdag weet ik nog niet. Mn mannetje moet voetballen tot 21.30. Misschien dat ik eerder heen ga en ook weer eerder weg ofzo. En anders mag hij alleen;) Zaterdag op kraamvisite dus ff gezellig baby kijken...altijd leuk haha Vooral nu je gewoon legaal mag wegzwijmelen haha

Meid, slaap lekker straks!

15. Zussie

Zussie VIP lid

Mar 10, 2011
    5,963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja ging goed vandaag!
    Niet meer gespuugd!
    Tong is ook minder geworden, eten prikt nog wel maar is te doen!

Ooooh die vermoeidheid.... ik doe de hele dag geen reet en ben toch afgepeigerd. Kijk je er ook zo naar uit dat je je weer wat beter gaat voelen?
    Met de verjaardagen, zou gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Dat met die meiden klinkt goed, en baby's knuffelen is ook altijd leuk ;) die verjaardag zonder vriend (want tegen de tijd dat hij klaar is ben jij uitgeput) tja.... ik zou het wel weten ;)

16. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

Apr 8, 2011
    850
    0
    0
    zo alweer een nieuw topic!!

@ lente: wat is het genitale knopje?

mooie foto's van jullie huis zussie!
    en mooi buikkie!

ik zal van het weekend weer ff foto maken en hierop zetten.

verder niet zoveel te melden.

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

Aug 20, 2009
    5,653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Gevonden rosemarie? hihi

Lente,nu voel je je een bejaarde omdat je zo moe bent.Over een paar weken omdat je niet eens fatsoenlijk in je bed kan gaan liggen,kan omdraaien in bed enz ;) Dus wees voorbereid haha

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

Feb 5, 2011
    4,974
    2
    38
    haha ja opzich weet ik het ook maar goed, het is wel leuk om die vriendengroep ook ff te zien zodat ze je kunnen feliciteren maar goed, dan doe ik het meer voor hun dan voor mezelf haha

Die vermoeidheid, ik kijk er heel erg naar uit dat dat voorbij is. Nu is mijn avond als ik thuis kom eten, opruimen, douchen, gtst en dan bedtijd. Gewoon niks aan haha.

Ik ga nu mn spullen pakken voor mn examenstage morgen en dan naar bed. Tot morgen!

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

Aug 20, 2009
    5,653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Truste lente ;)

20. Zussie

Zussie VIP lid

Mar 10, 2011
    5,963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Terusteh meis!

Ik baal er ook zo van dat ik de afgelopen 2 dagen niet gewerkt heb... had ook de felicitaties in ontvangst willen nemen ;) maar komt dan volgende week wel...

Ik ga ook aftaaien.Lig wie is de mol te kijken en ga daarna pitten...

Share This Page