O dat lijkt me ook wel jammer ja Zeeb! Heb je er dan veel in je tuin dat je er toch nog naar kan kijken? Ik heb fases waarin ik veel bloemen koop hoor...dan staat er weer weken achter elkaar n bosje rozen of tulpen oid. En dan weer een tijd niks..
Noos, nee 0,0 haha onze tuin is terras en de rest gras! tuinieren vind ik dan weer helemaal niks dus vorige zomer hebben we alle planten eruit gedaan en een grasmatje van gemaakt ahhh moet zo toch nog even de deur uit voor soepgroenten, moet ik toch echt even een fatsoenlijke broek aandoen want zo kan ik niet over straat
Zeeb, haha succes! Hier geen bloemen, maar wel planten in huis. Ik moet ze alleen 1x per half jaar ofzo vervangen, want ik ben niet zo goed in het in leven houden van planten
Ik ben weer terug van fysio,altijd fijn zo`n massage En verder is het rustig aan doen,met vooral veel afwisseling.Maar niet teveel staan en/of lopen en autorijden. Ze gaf het advies 2 buikbanden te proberen.Mss dat dat net meer stevigheid zal bieden.Voor een echte bekkenband (niet elastische) is ze niet zo voor.Zeker ook gezien mijn vorige zwangerschap en bevalling en het verloop daarna.Grote kans op langdurige incontinentie dan en dat zie ik ook echt niet zitten. Krukken is soms een goed idee,maar juist omdat het bij mij komt door mijn grote buik en grote gewicht op de bekkenbodem bereik je daar geen resultaat mee.Een rolstoel zie ik niet eens zitten,dan maar helemaal niet meer lopen. Niets aan te doen dus helaas.Wist ik ook wel,maar had toch hoop Hier ook geen planten in huis,vooral omdat de katten ze opvreten.Bloemen krijg ik nooit,voorheen nam ik ze altijd zelf mee.Maar om ze te kopen vind ik ook weer niet nodig. Al klinkt al dat voorjaarsspul wel erg gezellig Wel uitkijken met je katten he noos,hyacinten zijn erg giftig. Babs..oh dat zinnetje van je "Maar vk zei juist dat als ze het echt niet leuk vinden ze juist druk worden.. uit protest misschien?" ...Dat zal toch niet kloppen hihi.Dan heeft stuitersmurfje het nooit fijn haha Denk dat nog drukker ook niet van toepassing is bij hem,dan zou ik toch niet merken dat er iets is Oh jullie schieten ook goed op met het kamertje zeg.Wat leuk! Ik heb zin in chocoladeeeee...witte
Wel fijn dat je duidelijkheid hebt gekregen van de fysio! Maar het is niet echt de duidelijkheid die je had gewild.. Snap dat je zo'n band en een rolstoel niet ziet zitten! Gewoon lekker rustig aan doen (ook al zit dat niet in de aard van het beesje). Maar nu is je man nog thuis, geniet er lekker van dat hij de dingen nu van je over kan nemen. Ohh witte chocola! Niet te hard roepen! We gaan gewoon aan een gezond appeltje!
ohhh deze ; Marktplaats.nl > GERESTYLDE landelijke brocante commode - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Commodes en Kasten wat vind ik m mooi! het is dat wij al een kametje klaar hebben
gaaf he! hmm hier belt vriend net dat hij naar huis komt, is ziek koorts, keelpijn, hoofdpijn jeuj een zieke man in huis.. weet niet wat je beter kunt hebben. 10 kids of 1 zieke vent
Gave commode zeeb! Een ziek vent in huis is nooit gezellig.Hem gewoon op de bank of in zijn bed installeren en jij op een andere plek...onder het motto van maar beter niet te dicht bij elkaar zitten ivm besmettingsgevaar Yaar,nee idd..het zit niet in de aard van ut beesje hihi..Was dat maar,dat maakte het een stuk makkelijker Ach ja,nog maar 13 weken..de fysio vond me ook reuze optimistisch.Het zullen niet de makkelijkste weken worden,maar toch ga ik ervan genieten want het zullen zeer waarschijnlijk mijn laatste zwangere weken zijn ooit Laatst had ik het met een dinnetje over waar ik naar verlangde qua eten wat nu niet mocht..Tja,witte choco Niet van die standaard dingen als filet american ofzo..Ik wil choco,witte witte choco Nog maar 13 weken,als we dan toch optimistisch doen haha
Ochjee zeeb.. Zieke mannen thuis geen goeie combi volgens mij Bwehh k baal.. Heb uk vnochtend ff gevoeld maar nu al de hele dag niks meer...
Lente,even gauw een linkie voor jou: Marktplaats.nl > Geboortebord RETRO UILTJE alln bij Jansen-Geboorteborden! - Kinderen en Baby's - Kraamcadeaus en Geboorteborden
Haai girls! Chantej ik zie je streepje, zo spannend! Ik duim voor je meis, een plakkerd deze keer! Mams, stouterd.... niet zo druk bezig zijn elke keer! Straks mag je inderdaad niet meer lopen! Allemaal lekker aan het MPen meiden! Hier wel lekker gewerkt. Weet een van jullie of het kan dat je ineens ergens overgevoelig voor wordt tijdens je zwangerschap? Ik ging dus een Minneola eten vanmiddag (kruising mandarijn/sinaasappel). En ZEER dat het deed, niet normaal. Gelijk weer dikke tong. Kan het dat ik daar ineens allergisch ofzo voor ben? Over hyacinten gesproken. Daar ben ik ook knetter allergisch voor. Mijn moeder heeft er nu 2 staan, cadeau gekregen. Ze zijn nog niet eens uitgekomen maar loop nu al te niesen. Verder heb ik enorme hoofdpijn, en pas ik inmiddels nog maar1 BH en daar baal ik van, heb geen zin om allemaal nieuwe te moeten kopen die ik straks niet meer aan kan. Aaaaaaaaaaaaah, heerlijk, even zeiken! Vandaag heeft trouwens de eerste persoon aan mijn buik gezeten... sjips... je begint het nu dus echt te zien
zussie, dat bh probleem heb ik ook. vreselijk, heb er nu ook nog maar 2 maar vertik het om nog nieuwe te kopen wat doen jullie vanavond ? Komt echt helemaal niets leuks op tv
Zeeb, balen voor je mannetje (en voor jou) Beterschap! Mams, ja dat is dan ook wel weer zo. Als je er op die manier naar kijkt kun je er nog wel lekker van genieten Ohh dat is inderdaad optimistisch! Mag je ook geen pure choco? Omdat daar bijna geen suiker inzit? Of is dat juist niet waar je zin in hebt? Dreamer, balen zeg! Heb je haar inmiddels weer gevoeld? Ff goed stilzitten ofzo helpt misschien wel Of even liggen. Zussie, fijn dat je lekker gewerkt hebt! En volgens mij kan dat wel, dat je door je zwangerschap extra gevoelig bent voor bepaalde dingen.. Toch de citrusvruchten maar even laten staan,. Anders koop je van die meegroeidingen? Die kun je nog wel gewoon aan daarna. Schijnt wel fijn te zijn als je borstvoeding geeft, omdat je borsten nog van grootte blijven veranderen.. Haha, bij mij heeft de halve vriendengroep er al aan gezeten Ach, van hun kan ik dat wel hebben. We geven elkaar sowieso altijd een knuffel als we elkaar zien, dus voor hun is het gewoon om ons beebje ook even te erkennen, of 'hoi' te zeggen Ach, van hun kan ik dat wel hebben, maar er moeten geen collega's of vage bekenden aan gaan zitten, want dat vind ik niet relaxed!
ik kan het echt van niemand hebben als ze aan mijn buik zitten. vreselijk! In het begin wel eens een paar keer , hup die hand op mn buik en toen heb ik dus ook maar steeds vriendelijk verteld dat ik dat niet fijn vind. en dat zal wel mond op mond gaan want daarna niet meer voorgekomen vind de baby nu echt nog zo van vriend en mij, dus alleen wij mogen ''eraan zitten'' tja ik spoor niet
Zo heheh ook eindelijk weer bijgelezen! Ahh Zussie wat rot van je schoonzus! Het was zo leuk geweest als jullie samen zwanger waren geweest! Wist je ook al dat ze zwanger was? Noos wat ontzettend lief van je vriendinnetjes om een babyshower te organiseren. Het was dus een echte verrassing? Roos wat een mooie fotos! Yaar leuke buikfoto!!! Ik heb gisteren ook heel de dag zon trekkend gevoel gehad. Maar ik vraag me af of dat bij mij al wel zo snel zou kunnen. Mams wat humor dat jij gewoon goed weet hoe je je man aan moet pakken! Is het vandaag nog een beetje gelukt met het schuren? Chantej dat klinkt wel heel positief!!! En die tempratuur is nog steeds mooi hoog! Ik hoop het zo voor je! Babsies wat knap dat jullie het voor je willen houden. Haha daarom wil ik het niet weten, want ik zou dat echt niet kunnen! Oh Zeeb dat is balen dat je helemaal geen planten of bloemen in huis kunt zetten. Het staat inderdaad altijd heel gezellig! Nouwja . Je hebt ook wel hele mooie kunstbloemen. Ow Zussie dat was zeker ook wel ff een aparte ervaring dat er iemand aan je buik zat. Wat vreemd dat je opeens allergisch bent voor bepaalde dingen. Pff ik heb me toch heel de dag al een opgeblazen gevoel in mn buik Niet normaal, hahah ik loop gewoon echt heel de dag met mn buik ingehouden. Op het laatst gaat het gewoon zeer doen. Hopelijk gaat dit snel over. Voor de rest gister een trekkerig gevoel in mn onderbuik en gisteravond lekker het net een beginnende ongesteldheidsbuikpijn. Pff kben nog wel mega onzeker hoor. Trouwens ik las net iets over witte chocola, mag dat nu niet meer???
Hahah ja dat was een foutje Zeeb... ik heb het al hersteld Ik had ff in een bestandje meegetikt anders kan ik het niet allemaal onthouden. En toen plakte ik het per ongeluk 2 keer
Dreamer08, haha maak je wel een buikfoto nu? Ter vergelijking straks? En witte chocola mag wel, alleen Mams niet.. Snap dat je nog onzeker bent! Je let toch extra op alles wat je voelt.. Maar probeer er ondertussen ook lekker van te genieten Zeeb, wat lees je twee keer? En hoezo zou je dan niet sporen? Dat ik dat wel oke vind betekent niet dat iedereen dat oke zou vinden.. Ik snap best dat je dat niet wil! Ik dacht van te voren dat ik er ook echt moeite mee zou hebben, maar dat valt reuze mee.. Ik denk dat het bij ons ook nu vooral in het begin is, nu is het allemaal leuk en nieuw (terwijl er dus echt niks te voelen is, maar goed) en mijn vrienden vinden het maar wat gaaf dat daar dan een baby inzit. Dus ach, mij maakt het niet zoveel uit. Wij zijn sowieso allemaal niet zo vies van lichamelijk contact, in de zin dat er vaak heel wat afgeknuffeld en om elkaars nek gehangen wordt enzo