Mennn... wat is het hier opeens druk! Yaar nog geen buikfoto gemaakt, zal k eind van de week wel ff doen, precies 5 wken ofzo
Zo, ben ook weer aanwezig. Mams lief van je dat je die geboorteborden hebt gevonden en hebt gezocht. Ze zijn echt zo lief. Dat zijn die figuren van die geboortekaartjes van jojojanneke.nl. Die heb ik ook in mijn hoofd. Helaas zijn deze borden niet echt in mijn regio qua huren Chantej, ik lees dat de andere jouw 2e streepje wel zien. Ik zie hem helaas niet. Dan zal het overigens wel aan mij liggen haha. Wel spannend hoor zo voor je! Nu maar weer geduld hebben. Yaar, al meer gehoord op je werk over je verhoging? Nog even volhouden en dan weet iedereen het!
Lente, nope nog niks gehoord, maar ik heb mn leidinggevende ook de hele dag niet gezien. Volgens mij had ze het druk Ach, deze week hou ik nog wel vol hoor. Sowieso ben ik donderdag pas 12 weken, dus qua termijn is het helemaal niet vreemd dat ik het nog niet vertel Hoe ging het vandaag met de misselijkheid? Dreamer08, moet je doen, is leuk om straks te vergelijken
Yaar hopelijk krijg je idd deze week meer info van je leidinggevende zodat je het daarna kunt vertellen! Ja ga ik doen, dan maak ik donderdag de eerste.
De misselijkheid is vandaag weer zoals de laatste paar dagen aldoor was. Eigenlijk heb ik er dan geen last van. Zaterdag was ik denk ik gewoon echt toe aan weekend. Nu weer gewoon gegeten en gister en vandaag alles weer gewoon binnen gehouden. Het is ook niet raar om het je werk met 12 weken te vertellen. Wij zijn gewoon allemaal vroeg geweest
Lente, fijn dat het weer beter ging! Haha als het kon had ik het ook al verteld, maar tja, het is niet anders Dreamer08, leukleuk! Ben zo benieuwd hoe we allemaal gaan groeien Wanneer ga je het vertellen aan je ouders enzo?
Nou nog geen idee eigenlijk, met een week of 10? Mannetje wil eigenlijk eerst de 12 weken afwachten, maar dat ben ik nog niet met hem eens. Dromen jullie nu ook meer nu jullie zwanger zijn? Ik droomde nooit, maar heb nu al 2 nachten achter elkaar heel eng gedroomd waar ik wakker van werd.
Jup, heel herkenbaar. Zeker als ik iets engs op tv heb gezien.. Heb veel nachtmerries, maar ook gewone dromen die veel levendiger zijn. Haha dat zei die van mij eerst ook, daar issie wel van teruggekomen. Dan moet je nog lang je mond houden..
Nou ik snapte ook al niet waar die dromen vandaan kwamen Echt heel eng, vannacht werd ik ontvoerd en was er een sluipschutter Ja joh... ik protesteer nog maar niet teveel. Maar dat gaan we toch niet halen om zolang onze mond te houden. We zien het wel.
Klop het af, maar tot nu toe heb ik geen dromen. in elk geval onthoud ik ze niet als ik wakker ben. Het schijnt wel dat je binnenkort van alles over je kind gaat dromen van miskramen, tot 4lingen tot het geslacht wat je zelf kunt bepalen. Ik hoef niet per se te dromen maar als ik droom, laat het dan maar wat leuks zijn.
Nou idd... leuke dingen oke, maar dit was echt niet leuk. Ik zat echt rechtop in bed.... Pff... mijn man draagt op zijn werk altijd overhemden. Eigenlijk moet ie een paar nieuwe hebben maar ik kan echt geen leuke vinden.
Goeiemorgen!! Lente, fijn dat het gister beter ging! Hopelijk vandaag weer zo'n dag Yaar, k was gister bewust al gaan liggen enzo, maar ze had echt geen zin... Vanochtend gelukkig al wel ff goed gevoeld.. Maar lijkt wel of t aan mn lighouding ligt.. Op mn rug merk ik er nu minder van dan op mn zij.. Maar zal wel goed zijn Over dromen... Tis nie zozeer dat je nu meer droomt.. Alleen je slaapt lichter en wordt er sneller wakker van, wat maakt dat je je dromen vaker herinnert Hier ook al aardig wat last van gehad.. Met als klap op de vuurpijl dromen waarbij beebje echt te vroeg geboren werd Kga zo mn paar uurtjes werk vervullen en dna duik ik vanmiddag nog ff mn bedje in denk k.. Kon om half 6 niet meer in slaap komen maar begin nu alweer duf te worden Fijne dag allemaal
Good morning girls! Hoe is het met jullie? Met mij gaat het op zich goed. Ik kan nu zeggen dat mn moeheid definitief beter wordt In ieder geval 's ochtends. 's Avonds ben ik toch wel moe, maar 's ochtends kan ik prima mn bed uit. Vanmorgen weer een kratje weggebracht voor MvM. Moet zeggen dat ik het geen extra moeite vind om te doen, maar ik ben ook blij als ik klaar ben Nog 5 weekjes! Vandaag ook weer een redelijk druk dagje op het werk. Heelijk! En dan morgen en donderdag nog en dan is het alweer weekend. Heb mezelf voorgenomen om vrijdag weer goed aan de slag te gaan voor de bruiloft en afspraken te maken bij KDV, voor een gesprek en om te kijken. Dreamer08, balen he, als je dan niks kunt vinden! Misschien bij C&A/V&D? Daar hebben ze altijd super veel overhemden.. Chantej, hoe is je temp vandaag meid, ben benieuwd! Dreamer, fijn dat je je meisje weer gevoeld hebt Is toch wel een fijn gevoel dan! Werk ze! Ohh ik heb het gevoel dat ik echt zoveel dingen vergeet.. Echt heel frustrerend.
's avonds ben ik ook altijd zo moe. moet zeggen dat de ochtendmisselijkheid wat minder wordt. maar 's avonds ben ik zóóó moe! :O 's morgens kom ik wel goed mijn bed uit heb afgelopen zaterdag voor het eerst echt overgegeven. 's middags nog wel. waar dat ineens weg kwam , geen idee. en ik heb ook rare dromen haha. droomde vannacht dat we een jongentje kregen. via een natuurlijke bevalling en toen het eenmaal geboren was wisten we geen naam. 3 dagen na de bevalling nog steeds niet. Oeh wat was dat vreselijk hahaha zal binnenkort ook even weer een buikfoto maken @ chantej. hoe is het met je temperatuur? ben benieuwd
@ yara. ik zie dat je op 28 febr. een geslachtsbepaling echo hebt. hoeveel weken ben je dan? en hoeveel procent zekerheid heb je dan..