ZP-Addicts deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haaaa girls!

Ik ga zo op kraamvisite bij een collega.
    Dan de middag lekker aan mezelf, en vanavond eten bij een stel uit de kerk. Super gezellig!

Hier is de vermoeidheid nog niet minder. Gisteren om 9 uur naar bed gegaan, en in mijn bed kwamen de tranen. Was gewoon zo moe, chagrijnig, zat mezelf in de weg.
    Gelukkig heb ik vannacht wel weer beter geslapen, das al de 2e keer deze week! Joehoe! Ik word nog wel steeds wakker 's nachts, maar voorheen was ik dan altijd te misselijk om verder te slapen en dat was vannacht niet!
    Ochtendmisselijkheid is er helaas nog, maar ik verwacht dat dat binnen 2 weken ook wel wegtrekt. Dan eindelijk echt gaan genieten!
    Kijk er zo naar uit om achter mijn naaimachine te kunnen kruipen en weer energie te hebben voor mijn hobby's!

Nou, fijne dag meisjes. Ik ben er vanmiddag wel weer.
    Ga de kraamzorg ff bellen en het gastouderbureau!
    En 12 weken vandaag, dus tijd voor een nieuwe buikfoto!

2. MissCK

MissCK Niet meer actief

12 weken zussie! :D wat een mijlpaal :D

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Goedemorgen..
    Gisteravond kreeg ik m`n beloning voor 2 uur achter elkaar staan schuren.Arghhh,het deed zo`n zeer (m`n stuitje vooral).Niets hielp..warmte niet,bad niet,liggen niet.Nou,mams heeft d`r lesje wel gehad dacht ik zo :p

Ik lees van alles hier net..hommm...wat ook alweer haha..
    Lente,mooi bord he.Ik weet nog niet wat wij doen,ik zie huren niet zitten.Mss dat mn vader nog een bord gaat maken en anders ga ik voor raamstickers of een beschuit aan de deur.

Zeeb,heb jij al iets? Vast wel haha..Maar hier in de buurt?Dacht mss bij party time?

Zussie,allergie kan altijd spontaan op komen zetten.En mss nu wel eerder omdat je toch verminderde weerstand hebt? Vervelend lijkt me iig.Veel plezier bij de kraamvisite!!

Witte choco of puur..nah dan weet ik het wel haha.Puur vind ik echt vies ;) Maar ik zit netjes mijn tijd uit hihi.Niet dat ik daarna los kan gaan..maar dan kan ik iig veiliger iets pakken :D

Yara,alweer bijna weekend.Ik ben toch niet de enige optimist hier zie ik :p

Vanmorgen een beetje gepoetst boven,half uurtje maar.Zometeen gesprek op school over dochter,vanmiddag gesprek over zoon.
    Husband is goed bezig in huis...ik ben het zo zat zat zat.En ik merk natuurlijk ook dat ik steeds minder kan (steeds minder doen moet ik nog ff programmeren haha).. en de babykamer gezellig maken dat wil ik natuurlijk heel graag zelf doen :D

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zussie 12 weken wat een mijlpaal!! :D
    Fijn dat je lekker slaapt laatste nachten! Veel plezier bij de kraamvisite.

Yaar, lekker zeg dat je vermoeidheid minder wordt! Straks is het echt genieten!!

Mams, ik herken het zo..het zat zijn. Ik ben het vandaag ook helemaal zat zat zat!
    Net bij fysio geweest, uitgelegd dat ik mn oefeningen niet heel erg goed heb bijgehouden ivm harde buiken. Gelukkig bijven mn bekken wel redelijk stabiel, maar dat komt meer doordat ik zo weinig doe thuis. Merk namelijk wel dat als ik iets doen mn lijf daar heftiger op reageert.
    Maargoed, even een massage gehad en ik kon weer nr huis.
    Zit even in een kleine dip, echt rot zo'n lijf dat niet mee werkt.
    Volgende week naar de VK voor controle dan ga ik het weer evne aankaarten. Altijd weer fijn om dan een bevestiging te krijgen dat het allemaal goed zit.
    Voor nu hoop ik gewoon dat hij zich met 37 weken aandiend ;) Thuis bevallen en uit mama's buik. Wat lijkt me dat zalig...
    Maargoed, mn gevoel zegt dat hij gewoon blijft zitten tot 41 weken. En als dat zo is dan is het natuurlijk zo haha..maar aftellen is zo fijn :)

Net wel even de kinderwagen naar binnen gereden en een kleurig dekentje erin gelegd..gewoon weer even wegzwijmelen en zo blij zijn met dit wonder.
    Dat helpt me weer redelijk uit mn dipje haha.

Zo klaag modus is uit!
    Kopje thee drinken en mandarijntjes eten :)

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Noosa,het is gewoon ook zwaar.En zat zijn mag,zijn we het mooi samen zat! Pfff,nee het is niet leuk dat je lijf niet kan wat jij wil.
    Ik kan er ook woest om worden dat ik pijn krijg van de afwas doen,wat voor lijf heb je dan zeg.
    Helaas is het niet anders,maar daarvan balen mag gerust.Helpt het bij jou om te koelen?Daar had de fysio het over,dat ik dat kon proberen.Moet er niet aan denken..ben zo`n koukleum.Toch mss eens proberen..
    En verder kunnen we niet zoveel geloof ik...op naar de bevalling :D Zwijmelen bij de babyspullen is altijd leuk hihi.Ik denk dat wij de box binnen gaan zetten als het klussen klaar is.Ohh wat ben ik benieuwd naar dit mensje in mijn buik en oh wat hou ik al van hem.Bijzonder is dat,ik hoef de liefde voor m`n kindjes niet te delen het wordt gewoon iedere keer meer.Snapte dochter dat maar..

Ik ga eten,hongerrrrr :p

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook bijzonder dat het zo werkt Mams, en gelukkig maar. Zou wat zijn als je liefde zou moeten onderverdelen.
    Heb zelfs het idee dat de liefde naar mn vriend ook verdubbeld is sinds ik zwanger ben.
    Jammer dat je meisje dat niet snapt....maar vaak genoeg zeggen denk ik!
    Is ze wel al een beetje gewend aan het feit dat ze een broertje krijgt?

Jee...eindelijk weer wij jonge ouders binnen gekregen! Die ga ik lekker lezen vandaag :D

7. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Jaaa,ik heb de WIJ net ook binnen gekregen.Ik ga voor een warm bad vanavond :D Goed voor mezelf zorgen is m`n nieuwe taak :p

Nou idd..ik was na dochter wel heel benieuwd hoe dat zou zijn bij de tweede.Niet dat ik eraan twijfelde dat ik genoeg liefde te geven zou hebben.Maar dochter was m`n dochter,al zo`n stukje van mezelf.Tuurlijk weet je dat dat bij de tweede dan ook wel zo zou zijn.En toch dacht ik daar wel aan,tot ik hem voor het eerst zag.Niets zo groot als de liefde voor je kids,prachtig vind ik dat.
    Tja en dan komt husband echt op de tweede plaats haha.Kan je nagaan als je liefde voor je man nu al verdubbeld is hoe dat zal zijn als je baby er straks is.

Nee dochter is nog steeds niet blij met haar baby broertje en het gaat niet zo best met haar.We doen er alles aan om haar te helpen.Ik wil de lichtjes in haar ogen weer zien stralen.En daar zal ik voor vechten.

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeilijk Mams met dochter..je hebt vandaag ook gesprek toch? Was dat nou op school of met de ambulant begeleider?

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Heb vanmorgen gesprek gehad over dochter..Op school merken ze niet veel verandering de laatste tijd.Ze loopt erg op haar tenen om thuis alles eruit te gooien wat er maar uit te gooien is :( Het is idd heel moeilijk..

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Opzich fijn dat ze op school niet veel merken maar dat ze op haar tenen loopt is natuurlijk niet de bedoeling.
    Ik zou het ook niet weten Mams, erg rot voor haarzelf dat ze zich zo voelt en daardoor ook voor jullie.
    Misschien als straks het klussen voorbij is dat ze iets relaxter wordt? Er zal nu ook wat meer rommel/lawaai en veranderingen etc. zijn.

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee girls...
    mams, balen dat het zo gaat met je meisje... je wil zo graag dat ze lekker in haar velletje zit.

Jullie allebei even in een fysieke dip begrijp ik. Jullie zijn ruim over de helft meiden, en het is voor het goede doel! Komt goed! Lief voor jezelf zijn!

Kraamvisite was wel gezellig, maar ik mocht de baby (inmiddels iets van 14 weken oud) niet eens even vasthouden :p Dat ga ik zelf toch anders doen hoor! Maar goed, ze moet het vooral zo doen als ze zelf prettig vindt natuurlijk!

En nu kraamzorg bellen... hihi!

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Weet je noos,de veranderingen zijn idd teveel voor wat ze aan kan.Maar dat gaat voorlopig niet ophouden.Wel het klussen,maar dan straks als de beeb komt.Ik lig dan een paar dagen in het ziekenhuis en daarna is ook alles anders.Natuurlijk doen wij heel erg ons best om het zo rustig mogelijk te laten verlopen.Niet teveel bezoek plannen,niet teveel anders als anders.Maar hoe we dat ook doen,het blijft zo`n gigantische verandering.
    We doen ons best.Zijn ook bezig met hulp buiten school.En het gaat vast goedkomen,het heeft alleen heel erg veel tijd en geduld nodig.

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,ahh wat ongezellig dat je de beeb niet mocht vasthouden.Ik vind zelf zo heel pas geboren van hand tot hand gaan echt helemaal niets moet ik zeggen,maar met 14 weken is het toch al aardig pasgeboren af.
    Mss hebben ze er wel een goede reden voor.Zoon bleef ook altijd in zijn bedje of bij mij,hij kon dat simpelweg niet aan omdat hij zoveel stress had.

Over de helft zussie..jaaaaa,ik tel af hoor haha.Maar naast m`n gezeur geniet ik vooral hoor hihi.Tegen medezwangere zeuren is nu eenmaal fijner als tegen niet zwangere,dus aan jullie de eer :D

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja idd, met 14 weken vind ik het ook wel kunnen.
    Maar goed, ik kan daar verder niet over oordelen. Zij is manisch-depressief dus misschien kan ze het zelf wel niet aan ofzo...

En idd, hier zeuren is zoveel lekkerder dan ergens anders, haha!

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemiddag!!
    Mams, wat vervelend dat het zo rottig gaat met je meisje :( Hopelijk zit ze met wat hulp snel wat beter in haar velletje.. Fijner vor haar, maar ook zeker voor jullie!!

Zussie.. Jeej je eerste mijlpaal.. 12 weken :D
    En wat vreemd zeg dat je de kleine niet even mocht vasthouden.. Misschien heeft ze er door haar depressie idd wat meer moeite mee..

Mams, net wat jij zegt.. Pasgeborene vind k van hand tot hand ook niet fijn.. Gaat hier dus ook nie gebeuren :p

Kga ff lekker onderuit op de bank..
    Werken gaat steeds meer energie kosten lijkt t wel..

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zo kraamzorg geregeld, alleen nog even bevestigen bij de verzekeraar....

En pasgeborenen beethouden... tja...
    Ome die en tante zus en de buurvrouw hoeven niet allemaal aan mijn verse babytje te zitten. Maar wij komen beide uit een groot gezin dus met broers en zussen en ouders en beste vrienden gaat het kindje ook al heel wat handen af...
    Maar geeft niet, wil het ook graag met hen delen!

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Nja zoiets bedoel ik idd ook meer Zussie!
    Bedoel natuurlijk opa's en oma's en direct naaste familie.. Dat hou je toch niet tegen.. En k wil sowieso niet teveel mensen op 1 dag en soms een dag lekker ff niemand :p

Mn beste vriendinnetjes mogen t natuurlijk wel vasthouden hihi :p

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja wij gaan sowieso ook de geboortekaartjes iets later versturen, zodat je de mensen die wat verder van je afstaan later pas krijgt.

Ik wil de eerste week eigenlijk alleen echt familie over de vloer. Maar daar weet ik ook van dat ik ze niet hoef te verzorgen, die regelen de dingen lekker zelf. Drinken pakken enzo.
    En dan gewoon 2 momenten op de dag inplannen ofzo... 's ochtends en 's middags. En dan kan mannetje inplannen wie wanneer komen. En als het vol is, is het vol en komen ze maar een andere keer....

Ik ga trouwens denk ik toch maar de geboortekaartjes niet zelf maken. Zie er teveel tegenop. Onze lijst met adressen is zo lang!

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Dan moet je dat lekker laten doen meid!!
    Kzie het met weinig mensen al neit zitten..Maar goed , kben dan ook geen crea typje :p

Pff kga ff de laptop dichtknallen en een uurtje rustig liggen...
    *gaap*

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hmm ja, ik zou het wel het leukst vinden hoor.
    Het is wel heel origineel!
    Maar ik denk dat wij wel tegen de 150 kaartjes zitten en ik ben gekke henkie niet.
    Wil ook nog van alles maken voor de babykamer...
    En uiteindelijk gaat het in kosten ook niet zoveel schelen denk ik...

Deel Deze Pagina