oke maar geen voorkeur? ik denk een meisje, dan is er hier op het forum weer een meisje bij ja idd we gaan misschien nog uiteten. en we zijn allebei lekker vrij. ik kreeg 3 dagen vrij van mn werk, heerlijk! en hij had dit weekend nachtdiensten die heeft ie vrij gekregen. en daarna heeft ie altijd weekend.
Helleu!! Roos, spannend morgen!! Hier vandaag echt een ikdoenietveeldagje Moet me nog steeds aankleden en heb alleen nog maar een was aangezet... En echt ineens.. Ben ik zooo benieuwd naar ons meisje.. Al die tijd ook wel, maar met het mom van ze is binnen nog beter af... Maar ineens heb k zoiets van, kwil weten wie er in me zit
maar Dreamer, het is dan ook bijjjjjjna zover! Nog een weekje en je mag thuis bevallen! of wil je dat niet? Weet het ff neit meer haha Hier zijn we de expedid boekenkast aan het leeghalen en naar de kamer ernaast aan eht verplaatsen. Altijd leuk wat je er allemaal weer uit haalt. Mn hele jeugd hahaha
ja dreamer het duurt niet lang meer, kan me voorstellen dat je dat wil weten shit heb ik net wat besteld bij de H&M ben ik vergeten de code voor 25%korting in te vullen
Even snel: jeeeeeeeeeeee mams! Wat een opluchting! En ik denk lente een meisje! Nu even snel een boterham en dan naar Loon op Zand. Das niet super dicht bij jullie toch?
Nog steeds geen nieuws van zeebje Zussie,Loon op Zand is denk ik ruim een half uur of 3 kwartier vanaf hier.Je mag gerust doorracen en op de thee komen Ik voel me echt fitter als de afgelopen dagen,super fijn. Dreamer,jaaa voor jou schiet het echt op he.Nog eventjes volhouden. Zelf ben ik ook echt wel super benieuwd naar smurf...hoe hij eruit ziet,hoe hij is.En ondanks dat ik echt hoop dat ik wat eerder mag bevallen ben ik toch heel erg bewust met deze laatste weekjes zwangerschap bezig.Mss wel de laatste keer een beebje in mijn buik...ondanks alles zal ik het echt gaan missen.
Roos, alvast veel plezier morgen! Dreamer, snap dat je ongeduldig wordt, maar jij bent er ook al bijna! Wat gaat het toch hard he.. Mams, fijn dat je je fitter voelt! Ook van jou kan ik me goed voorstellen dat je erg nieuwsgierig bent, maar omdat het misschien wel de laatste keer is lijkt het me ook wel heel raar.. Geniet er nog maar even van! Ook al is het niet altijd genieten Zoo, ik ben weer klaar met schilderen voor vandaag Zet zo even de foto op FB
Zo de kleine meid is naar huis...ik lig uitgeput op de bank! Mn lijf zegt even Ho! Haha Niks van Zeeb.... zit te denken wat we kunnen doen maar dat is niet zo veel he...
was het gezellig noos? hoe oud was ze ook al weer? ja snap ik dat je dan nu even moe bent, rust maar lekker uit. nee we kunnen niks... denk ik.
Nee we kunnen inderdaad niet zo veel doen Noos... Hier terug met kinderwagen. Het is op zich een keurig ding, wel wat gebruikerssporen maar das logisch... Alleen echt zo smoezelig! Wil eigenlijk meteen alles wassen en soppen! Volgens man en moeder valt het wel mee maar ik krijg er echt de kriebels van. Het moet allemaal fris ruiken enzo maar ik kan nu wel dekentje enzo gaan maken! Alleen nog even bedenken wat leuk staat bij bruin/zwart....
Snel wassen zussie Jeeej behange is hier bijna klaar... Zo op pad naar oma om te eten Beebje vind t iig gezellig vandaag hihi
Dreamer, foto! Ben benieuwd naar je behang! Hier begint het een beetje te landen Ik weet niet wat dat is, maar ik moet met spullen van een ander altijd even wennen Had ik ook met ons huis... in eerste instantie denk ik 'wat heb ik gedaan, dit voelt helemaal niet als iets van mij' en dan kan ik wel janken.... ga ik ineens zo twijfelen of het wel de goede keuze was... en dan vind ik het ineens vies ofzo.... Maar nu hij hier staat in de woonkamer bij mijn moeder heeft hij al een heel andere aanblik dan in het huis van die mensen.... als straks alles fris gewassen en gepoetst is ben ik er vast helemaal blij mee! Nu maar op zoek naar een leuk stofje voor de accessoires nu heb ik wel een naaidoel! - dekentje - zonnescherm - labelding voor om de stang van de buggy en als ik zin heb misschien een voetenzak of een luiertas.... maar weet niet of ik dat zie zitten.... Volgende week zaterdag mijn commode en het ledikantje ophalen.... Het begint nu echt wat te worden meiden! Alleen die vent van de kast reageert niet meer... Straks komt mijn schoonmoeder we gaan een fotoboekje maken voor oma van haar 90-jaar feest.... en morgen gaat ze mee naar de verloskundige. Had gevraagd of ze dat leuk vind.... Zeeb zou als alles goed was morgen naar huis mogen toch? Ben benieuwd, hoop zo dat alles goed is en ze gewoon helemaal in haar mama-rol is en het hele forum totaal vergeten is! Als ik mams was zou ik dan echt een rondje door de wijk gaan maken en even kijken waar er rose slingers hangen
Zussie ik kan me je gevoel wel voorstellen van die wagen. Als je hem een nachtje heb staan en je loopt er een paar keer langs zal het idee vast wel wennen. roze, blauw en groen vind ik zelf wel mooi staan bij groen/zwart. Oranje kan ook alleen ben ik er zelf niet weg van. Je kamertje en spulletjes gaan nu opeens snel he! Wanneer gaan jullie nu ook alweer over naar je eigen huisje? Volgende week toch? Wij hebben vandaag de boekenkast verplaatst en net toen de bende het grootste was kwam mn broertje met zn vriendin langs met de film die we van vroeger op dvd hebben laten zetten. Dus gezellig even gezeten en om 17uur dat zei weg gingen zijn wij verder gegaan met puin ruimen. De babykamer is nu helemaal leeg Nu aan de patat. Jummie!
Ja het is beetje lastig.... Blauw en rose kan niet echt omdat we niet weten wat het wordt... en ik niet wil dat ik de hele tijd gefeliciteerd wordt met mijn zoon alleen maar omdat er een blauw dekentje in ligt Een rood ruitje lijkt me ook wel grappig, maar meer voor een meisje.... Dus vind groen wel leuk (hou ook niet van oranje), maar moet dan wel iets zijn wat ook leuk is voor een meisje... Dus even speuren naar een leuk printje. Zag net in een blaadje wat leuks voorbij komen maar stond niet bij waar ze die stof vandaan hadden er is genoeg te krijgen dus er moet vast iets tussen zitten! We willen komende week verhuizen, maar de stopcontacten zijn er nog steeds niet... mannetje heeft gebeld, blijkt dat ze een deel gewoon al hebben maar nog wachten op een paar laatste onderdelen. Dus hij gaat komende week de spullen die er al zijn vast ophalen en monteren, dan komt de rest later wel. Was vandaag weer even in het huis, wat een heerlijkheid. Voel me echt thuis daar, en het wordt zo mooi! Vloer boven is nu helemaal af, alleen nog plinten op de overloop en de babykamer Dus kan mijn slaapkamer ook gaan inrichten! Lekker meis dat de babykamer leeg is! Wat gaat het echt worden he als je zo bezig gaat ermee? Je wacht zeker nog even met het plan trekken tot na de 20 weken echo? Jullie hadden nog geen kamertje besteld toch ofzo?
We hadden idd het kamertje al besteld. Dat komt in de eerste week van juni. In mijn vakantie. Dan mannetje maar aansporen om het in elkaar te zetten haha. neuh, die wil dat graag doen. Hij is zo'n fijne hulp met alles in huis nu. We hebben nu glasvlies behang gehaald om de muren strak te maken. Doordat het nieuwbouw is willen we eerst dit op de wanden doen waar we overheen gaan verven. Na de 20 weken echo kunnen we de rest van het kamertje klaar maken met het mooie behang en verf.
Leuk hoor! Wij hebben ook glasvlies op de hele bovenverdieping. Is wel mooi glad geworden alleen op sommige plekken een beetje vlekkerig met verven doordat de muur heel erg zoog (en we hadden nog wel voorstrijk gedaan). Ben benieuwd hoe je kamertje gaat worden! Je wilde met pip-behang toch? Heb je een link of een plaatje van jullie meubeltjes?
Ik hoop dat je het kamertje zo kunt zien. Anders moet je morgen even naar babypark gaan, babykamer Vittoria. Misschien ook wel op google te vinden. Wit met brede lades en grepen. We willen idd op 1 wand pip behang, die blauwe met bloemetjes en strikjes als het een meisje is en ik neig naar de blauwe met vogeltjes als het een jongen is. alleen ben ik daar nog niet helemaal uit.