Dit vind ik leuk http://www.vanmarieke.nl/12nov10%20091.jpg maar misschien beetje te somber.... Dit vind ik ook wel grappig: http://www.vanmarieke.nl/25feb2011%20016.jpg
Die onderste vind ik dan leuker. die bovenste met die kikkers is idd wat somber. Jij komt toch altijd de meest bijzondere stofjes tegen
Leuke stofjes zussie!! Ik vind knalgeel ook mooi bij bruin,iets met zonnetjes ofzo.Gewoon de wagen helemaal soppen,dan ziet hij er heel anders uit. En de rest? Denk dat ik dat op fb heb gelezen
Die stofjes is nog niet wat ik echt zoek hoor... Maar vind ze wel leuk, haha! Ik hou eigenlijk van een tikkeltje ouderwets, en romantisch... Maar das vaak te meisjesachtig...
Is ook leuk,ouderwets Ik heb wel een kei leuk lakentje,heeft dochter nu voor de poppen....is nog van vroeger van mij. Wit lakentje met op de rand oranje met bruine eendjes,helemaal coolie
Ik ga weer afhaken meiden.... schoonmoeder is er Heb een super mooi boek van haar gekregen met allemaal patronen voor babydingen... helemaal mijn smaak! Super gaaf!
Goedemorgen!! Spannende dag voor Zussie en Yaar!! Succes meiden! Laten jullie het snel weten?? Lente, ben erg benieuwd naar jou kamertje, klinkt super allemaal! Mams, toch nog van je weekend genoten? Ik heb vanmiddag liggingsecho, ben erg benieuwd. Vooral naar zn geschatte gewicht/ lengte want goedliggen zal hij wel. Dan alleen nog even indalen en dan mag hij volgend weekend al komen! Wooow dat klinkt echt mega snel!
Even snel: mams, van harte! Een hele fijne dag gewenst! Hoop dat je flink verwend wordt door man en kids! Yaar en Noos ook veel succes en plezier met kijken! Ik ga douchen en dan die kant op! Ben best een beetje zenuwachtig!
Mams gefeliciteerd!!! Zussie, logisch dat je n beetje nerveus bent! Dacht ook opeens: misschien had je daarom ook wel last van n rotgevoel gister. Succes hoor en veel plezier!!
Ja misschien wel hoor Noos! Kon ook moeilijk in slaap komen. Maar de kinderwagen was er ook zeker schuldig aan, haha! Tot zo!
Goedemorgen. Dankjewel zussie en noosa Om 6.45 ging dochter zoon al wakker maken en waren ze aan het rommelen.Komen ze al zingende onze slaapkamer binnen met hun cadeau`tjes,wat een schatjes toch. Ahh echt zo lief.Ik hou zoveel van die smurfjes...en hoe lief ze dan doen,dat maakt m`n verjaardag meteen al een succes Husband gaat ze naar school brengen en ik lig nog in bed,krijg ontbijt op bed straks.Lekker! Vannacht goed geslapen,tot na 1 uur de bel ging.Pfff,dan schrik je.Uit bed gesprongen met husband,ik door de badkamerraam vragen wie er aan de deur was.Was het een mevrouw die aan de verkeerde deur stond.Ze moest bij de buren zijn,maar wist hun huisnummer niet.Was wel een noodgeval,dus het is ze vergeven.Maar ik was klaar wakker,echt een gevalletje niet goed voor mams bloeddruk Hoop maar dat het niet heel ernstig was voor de buren. Dames,gezellig met z`n allen aan de echo Spannend hoor! Heel veel succes! Ik doe voor de middag heel relaxed,poetsen sla ik vandaag over Doe verder niets aan m`n verjaardag (we gaan meestal een dagje weg met z`n viertjes),krijg na de middag wel wat bezoek.En met de kids gaan we Mc Donalds eten! Zo lief ook,helemaal geen gezeur dat we niet een dagje wat gaan doen zoals altijd.Nee,gewoon super blij dat we bij de mac gaan eten.Heb zo`n geweldige kids...maar dat zei ik al volgens mij
Uhhh...blijft schijnen??? Stuur hem eerst maar deze kant in dan,hoef niet per direct..maar zo na de middag haha
Goedemorgen meiden. Vanmorgen heeft de buddy van Zebra dit berichtje ontvangen. Nieuws van Zebra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kreeg vanmorgen een smsje dat donderdagmiddag hun dochter is geboren. En ze misschien in de komende weken het verhaal wel komt vertellen om t forum maar voor nu is ze daar even niet aan toe. Ze hoopt dat t goed gaat met alle andere maart-baby's. *einde* We hopen dat alles goed met ze gaat. Maar zo weten jullie ook weer wat meer. Femme
Ten eerste, Mams, van HARTE gefeliciteerd! @ Nieuws van Zeeb. Jeej! Nieuws. Finally.. Fijn om in ieder geval IETS te horen.
La Femme: bedankt voor het doorgeven!! Pfoe, meiden gelukkig iets gehoord, maar het stelt me nog niet helemaal gerust. Maar goed, rustig afwachten dan maar!
Morning girls! Zussie, fijn dat je de kinderwagen in huis hebt! Nu lekker soppen en leuke dingen gaan maken Ohh en volgende week het ledikantje en de commode al! Wordt echt wat nu! Jammer dat die man van de kast niet meer reageerd, kun je hem niet bellen? Ik vind trouwens groen en rood erg leuk bij bruin! Het schiet nu echt lekker op in je huisje, ben zo benieuwd hoe het wordt! Wel super dat je je al zo lekker thuis voelt Leuk! Wat voor boek was dat wat je gekregen hebt? Kun je lekker aan de slag Veel plezier vandaag nogmaals! Lekker naar je ukkie kijken Lente, fijn dat de babykamer nu leeg is, kun je lekker aan de slag! Mooi kamertje ook, lekker strak En erg gaaf in combinatie met dat PIP behang! Noos, ik heb de echo om 14.30 uur, dus ik laat eind van de middag even wat weten Voor jou ook spannend, de liggingsecho! Hoelaat mag je? Ohh, volgend weekend al, dat is echt al snel! Ben benieuwd hoe je thuisbevalling gaat verlopen! Aangezien ik ook van plan ben om thuis te bevallen ben ik wel nieuwsgierig naar je ervaring Maar belangrijkste is gewoon dat alles goed gaat! Mams, van harte gefeliciteerd meid! Klinkt als een super dag, geniet er maar lekker van! Hier schijnt het zonnetje al, dus denk dat ie zo bij jou ook wel gaat schijnen! Wanneer moest je ook alweer terug naar Maxima? La Femme, dankjewel voor het posten van het bericht! In ieder geval nieuws, maar ik moet zeggen dat ik het niet positief vindt klinken. Lief dat je even hebt laten weten Blegh, heb nu echt een rotgevoel Vanacht weer over Zeeb gedroomd, hou mezelf er veels te veel mee bezig.. Gisteravond nog een drukke avond gehad Eerst gedanst en daarna met mannetje de vragenlijst voor de Babs ingevuld en op zoek geweest naar muziek. Eerst wilde ik You'll be in My Heart van Phil Collins, maar voor het refrein begon zat ik al te janken Mannetje moest gewoon lachen, hij snapte er niks van Stomme hormonen! Dus nu gekozen voor Can you feel the Love Tonight van Elton John uit, heel toepasselijk, the Lion King Voor de opening van het feest hebben we nu Walk This Way van Run DMC en Aerosmith en voor de openingsdans Stuck on You van Lionel Richie. Ben er helemaal blij mee Vandaag weer op het werk, maar wel een kort dagje, eerst de 20 weken echo om 14.30 uur en daarna om 16.00 uur komt het gastouderbureau voor een intake. Ben benieuwd!
Yaar, ik heb er ook een rotgevoel over eigenlijk. Het kan iig niet helemaal positief zijn anders was dat wel in het smsje ter sprake gekomen. Maar we zullen af moeten wachten. Fijn dat de muziek nu vaststaat! Klinkt goed allemaal Ik heb pas om 16.00 de echo dus heb nog een hele dag voor me haha.