ZP-Addicts deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss, als je al een echo had staan zullen ze vast wel even tussen de beentjes kijken, maar ze zullen niet zomaar een echo doen denk ik.

Ik ga vandaag even wat klusjes afwerken.....kijken wat ik nog moet aanschaffen etc.
    Verder lekker in de zon (sorry Mams!) en dan vanmiddag de echo.
    Als ik het zo typ, is de dag alweer bijna voorbij haha..

Ohh Zussie...hoe was het??

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Noos, echt he;) Zo gaan bij mij de weken altijd heel snel;) Wel leuke dingen om te doen vandaag!

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Allereerst Zeeb, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Ik hoop dat jullie meisje gezond en wel is.
    Wat er verder gaande is weet ik niet, maar neem je tijd!
    Dikke knuf voor jou!

En beetje dubbel gelijk hier achteraan...
    De echo was zo mooi! Ik ben ZO verliefd op ons kindje, wat een schatje!
    Het lag eerst in 'stuit', draaide vervolgens op zijn zijkant om te eindigen met het hoofdje naar beneden.
    We hebben het dus van alle kanten super goed kunnen zien...
    En het lag heerlijk te bewegen met armpjes en beentjes, handjes open en dicht...
    De echoscopiste bleef ook maar zeggen dat het zo'n droomecho was voor de maandagochtend, geen bijzonderheden en alles zo super goed te zien doordat het kindje goed meewerkte en doordat ik heel slank ben.
    Placenta ligt tegen de achterwand, dus het kan prima dat ik het al zo goed kan voelen.
    Ik heb stiekem nog gekeken maar heb echt geen geslachtsdeel voorbij zien komen ;)
    Zal even proberen een paar fotootjes er op te zetten...
    Ze zijn niet zo mooi want met mannetjes telefoon gemaakt en het licht werkte niet mee...

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    En de handjes en voetjes....

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zussie wat een ontzettend fijn nieuws :D
    Ben super blij voor jullie :D

Zo en nu ga ik echt even wat doen haha..komt ussendoor wel spieken natuurlijk. Kan jullie nu eenmaal niet missen! Hihi

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, wat ontzettend fijn dat alles goed is en dat alles zo goed te zien was!:D Bijzonder is het he? Haha stiekemerd, toch even gekeken;) Had je van te voren aangegeven dat je het niet wilde weten?
    Super om te horen in ieder geval, mooie foto's ook! Die onderste is leuk, zo'n lief wipneusje:p En dat handje op de eerste, geweldig:D

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Fijn dat alles goed was Zussie!!
    Enne toch stiekem gespiekt hihi :p Ik heb bij jou gevoel voor een meisje.. Maar we zullen het zien met een week of 20 :D

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh sjips,ik heb per ongeluk de eerste foto's weer verwijderd.... hier nogmaals!

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Duidelijke foto's idd Zussie!!
    Wel fijn dat het ook zo lekker meewerkte :D

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ohh nu heb ik alleen nog maar meer zin in vanmiddag! Al besef ik me wel dat er ook iets niet goed kan zijn. Maar je kunt toch niet anders dan enorm verliefd worden op zo'n klein ukkie.
    Weer een mijpaal, die 20-wekenecho, nu op naar de 24 weken, en dan naar 27 weken, dan zitten we redelijk in de veilige zone:p

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hahaha echt he, ik had wel uren kunnen kijken!
    Het was ook gewoon zo goed te zien deze keer!
    Oogleden, bovenlipje, vingertjes, teentjes, alles!
    En elke keer lag het weer met zn snuit tegen de camera, hahahaha. Leek wel alsof het er achteraan zwom!

12. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ Zussie! Wat leuk zeg :D En wat een mooie foto's!

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Whaha jullie ukkie wilde zich gewoon graag laten zien;) super gaaf!

14. MissCK

MissCK Niet meer actief

Heb de vrouw van dat echobureau ff gemailt. hihi, ben bang dat ze boos wordt, en kan mijn ei beter kwijt in de mail :D Heb gezegd dat ik wel even BEL voor een afspraak als ze er akkoord mee gaat dat ik tussen de bedrijven door even terugkom. :)

Lijkt me wel een vrouw die snel 'boos' of 'gekrenkt' wordt door zo'n vraag en mail.

En heb wel een kortingsbon gekregen bij haar voor de pretecho, maar ik voelde me daar sowieso niet echt op mijn gemak, dus het is niet zo dat ik daar persee weer heen wil voor mijn pretecho.

Zit er ook aan te denken om het echobureau in het ziekenhuis te bellen voor een geslachtsbepaling, gewoon zonder foto's ALLEEN het geslacht, geloof dat dat 30 euro was.. Dan weet ik het in ieder geval zeker, en daar wil ik waarschijnlijk ook de pretecho laten doen, dus misschien dat dat dan nog een optie is.

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ehm..... hoop wel dat mijn schoonmoeder er zo aan komt...
    Want wil niet te laat komen bijde controle....

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hihi dan zit je gelijk zo op hete kolen he Zussie...
    Mijn moeder en schoonmoeder zijn het type dat een uur van te voren al aanwezig is hihi :D

Yara, eens je bij die 27 weken bent, wil je naar de 30 toe leven.. Dan zijn de kansen weer net wat beter :p Maar bij de 30 weken, verlang je weer naar de 32 hihi.. En zo blijf je het verschuiven :p

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja mijn schoonmoeder normaal gesproken ook, alleen die logeert bij mijn ouders en ben bang dat mijn moeder haar aan de praat houdt.....

Maar ze moet er eigenlijk wel zijn om half 11, anders ga ik op de fiets...
    Beetje irritant dit, ze zou er 10.15 zijn...
    Grrrr

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Heb maar even gebeld, ze is er met 5 minuten zegt ze maar ik geloof er geen snars van :p

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, hmm, apart dat je schoonmoeder dan te laat komt.. Snap dat je zelf niet te laat wil komen!

Miss, Goed dat je even gemaild hebt! Kan jou het boeien als ze boos wordt;) Jij hebt wel grof geld betaald om het geslacht goed te kunnen zien en het is nergens te zien!
    Wel zonde van het geld als je nu weer 30 euro moet betalen bij het ziekenhuis voor een echo.. Maar goed, dat is jouw keuze natuurlijk;)

Dreamer, klopt! Die grens hebben we nu al elke keer verlegd;) Eerst de 12 weken, toen de 16 weken het geslacht, nu de 20 weken enz:p

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,wat een pracht beebje zeg!! Even zwaaien nog haha,schattig :D

Bedankt allemaal voor de felicitaties...m`n ontbijt op bed was echt heerlijk.Lang geleden dat ik zo uitgebreid heb ontbeten hihi
    Ik ga zo m`n bad aanzetten en vanmiddag OOK van de zon genieten,hij is hier ook door aan het breken nl :D:D:D

Deel Deze Pagina