ZP-Addicts deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh ok... Ik hoor overal dat ik 2 echo's heb...
    Termijn en 20 weken...
    Naja we zien wel!
    Wordt lang wachten anders, haha!

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ben ik weer:D

Pff, hadden 20 minuten moeten wachten voordat we eindelijk aan de beurt waren, fijn:p Hadden we een vrouwtje wat wel Nederlands sprak, maar super binnensmonds mompelde. De helft van de tijd wist ik ook echt niet of ze het nu tegen ons had of tegen zichzelf. Ik heb dus maar de helft verstaan, maar goed, wel uitgebreid kunnen kijken:D En kleine man liet z'n eigen goed zien:D Hij was wel erg beweeglijk en vond dat echoapparaat wat in mn buik drukte volgens mij maar niks:p
    We hebben een paar mooie foto's en 5 minuten op DVD:p

Daarna het gastouderbureau op bezoek gehad. Ik ben nu zo enorm aan het twijfelen! Gastouder is van de ene kant echt super fijn, vanwege de flexibiliteit, en omdat ik nog niet weet hoe of wat straks na mijn verlof (ivm dat ik niet weet of ik dan nog werk heb). Maar de kdv is iets goedkoper voor ons en had ik ook wel een heel goed gevoel bij. Aargh ik weet het niet! Echt lastig.. Zucht..

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Lekker profieltje Yara!!
    Tsja gewoon nog even goed over nadenken dus!!

Zussie, k ben ook voornamelijk lui hoor ook al is t hoogzwanger :p Zo voel ik me totaal niet, best vreemd hihi :)

Kheb nu wel al twee dgn na het avondeten dat heel mn buik strak aanvoelt.. Echt vanaf waar mn band van mn broek eindigd of begint tis maar net hoe je het bekijkt :p Irritant gevoel iig...

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Thnx Dreamer!
    Tja, inderdaad nog maar even afwegen.. Ik weet het nu echt even niet:p

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    He meiden,

Zo, nu heb ik de tijd om te reageren. Op school kan het ff snel maar niet lang.

Yaar en Zussie, wat fijn dat jullie echo´s helemaal goed waren vandaag! Fijn om te horen dat het kindje helemaal goed is!
    whaha en Zussie, toch stiekem tussen de benen spieken om te zien of je het geslacht kon ontdekken. Toch wel nieuwsgierig?

Mams, heb je een beetje een leuke dag gehad? Wat hadden je kinders voor je gekocht? Pittig dat ze een ontbijtje op bed deden. Dat geeft wel een echt verwen gevoel!

Ik heb nog meer dingen gelezen maar ik heb dat niet onthouden...sorry als ik wat vergeet.

Vanmiddag op school gesprek gehad over een kind wat hoogbegaafd is maar niks uit voert. Vermoeiend gesprek. Het ging wel goed maar gesprekken gaan wel eens beter. Nu weer overleggen om te kijken wat we allemaal weer voor extra's kunnen doen.

Nu lekker zitten en gtst volgen. Tis net maandag en ik ben nu al gaar haha

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hoi allemaal

even een snel berichtje van mij. heb niets bijgelezen maar wilde toch wat laten weten
    onze dochter is geboren op de 15e , ze doet het erg goed ondanks ze echt een klein poppetje is van 46cm

met mij gaat het minder, ik heb 950ml bloed verloren tijdens de keizersnede en voel me dus nog steeds niet helemaal de oude

hoop snel weer mee te kunnen lezen

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeeb wat fijn je hier te zien! Gelukkig dat het met de kleine meid allemaal goed is. Ben benieuwd naar dr naam :)

Wat heftig voor jou zeg...je ligt nog in het ziekenhuis? Sterkte lieverd!

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ohhh Zeeb, wat is het fijn om wat van je te horen meid!

Wat fijn dat het met je kleine, ondanks dat ze aan de kleine kant is, goed gaat. Maar gosh, wat moet dit heftig voor jou zijn zeg! Ik hoop dat je een heel goed herstel hebt en dat je ondanks hoe je je nu voelt evengoed een beetje kunt genieten van je kleine meid.

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik lig inderdaad nog in het ziekenhuis en zal er ook nog wel even blijven helaas ivm bloedtr.
    en heb veel last van stuwting + blaasontsteking en nog hoge koorts dus allemaal minder
    maar we zijn erg gelukkig met ons meisje!

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfoe Zeeb ben zo blij wat van je te horen!! Ook al is het voor jou heel heftig nu....
    Hoop echt dat je snel weer wat aansterkt!
    En ben benieuwd naar jullie meisje!! Want je bent hoe dan ook mama geworden!!

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Jeetje, je hebt dan ook meteen van alles erbij. Fijn dat ze je daar nog even in de gaten houden. Ik hoop maar dat ze goed voor je zorgen. Nog even volhouden en dan zit je abbo op het ziekenhuis erop!;)
    Echt, wat is dit even fijn om wat van je te lezen. De verhalen bleven maar zijn ronde gaan.

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wat ik me dan afvraag he...Hoe kun je zoveel bloed verliezen tijdens een keizersnede? Staan die artsen dan koffie te drinken tijdens de operatie ofzo en niet op te letten? Ze staan aan je te frunniken en dan nog heb je zoveel tegenslag...het zit je niet mee meid.

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zeeb, wat ben ik blij om van je te horen meis!
    En ook dat met je kindje alles goed is!
    En wat een lief fotootje bij je naam!
    Misschien gek, maar ik ben 'blij' dat de problemen bij jou zijn en niet bij je kindje. Heb me echt zorgen gemaakt! Ik wens je een heel goed herstel, neem alle tijd die je nodig hebt, het komt goed meissie! Je bent een supermama en je kunt het!
    Dikke knuffel!

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Die vent van de 'kledingkast' heeft trouwens gemaild...
    Dat hij demontabel is en wanneer ik hem kom halen, hahaha!

Denk wel dat ik dat ding echt leuk kan pimpen...
    Alleen er zitten nu alleen planken in (mannetje kan wel een roede maken denk ik) en het is best een ondiepe kast...
    Dus stapeltjes kleding kan wel, maar hang kan alleen met hele kleine kleertjes denk ik...
    Wat denken jullie.... wel doen?
    Het voordeel is wel dat hij niet heel ver de kamer in komt dus blijft wel lekker ruimte over....

dit istie: Marktplaats.nl > Te koop grenen buffetkast - Huis en Inrichting - Kasten | Buffetkasten

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zeeb wat ontzettend fijn iets van je te horen!!
    Minder dat het met jou niet zo gaat.. Hopelijk ben je snel weer.een beetje op de been! Dikke knuffel voor jou!

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    E als je hem in en leuke kleur schildert kan het week leuk zijn zussie.is en olie laag ook goed over schilderbaar? Ik zelf (persoonlijk) zou voor en kast gaan die dicht is zodat je niet alle troep ziet.wel vind ik het en sierlijke kast die weer bij je bedje past.

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lente, fijn dat de gesprekken steeds beter gaan! Nog lekker genoten van je welverdiende rust vanavond?

Lieve, lieve Zeeb! Je kunt je niet voorstellen hoe blij ik ben dat je even een berichtje komt posten! We hebben ons met zijn allen echt veel zorgen gemaakt. Wat goed dat jullie meisje het zo goed doet, ondanks dat het zo'n klein poppetje is.. Gaat het verder wel goed met haar? Ben erg benieuwd naar haar naam:) Mooie foto ook!
    Balen dat het met jou minder gaat! Je ligt nu dus ook nog in het ziekenhuis? Lieverd, neem je tijd, en sterk maar weer lekker aan! Ben in ieder geval blij dat het de goede kant op gaat:) Dikke knuffel en nogmaals gefeliciteerd met jullie mooie meisje!

Zussie, ik vind het een prachtige kast en zou het dan zeker doen! Je kunt die kleine kleertjes ook heel makkelijk opvouwen en tegen de tijd dattie echt groot wordt kun je altijd nog een ladekastje erbij doen ofzo. Gewoon doen als jij hem mooi vindt!

Zoo, weer bij:) Na het eten stond mn schoonvader ineens voor de deur, dus lekker gekletst, en toen kwamen mn mama, stiefvader en zusje. Zusje blijft vanaf vandaag t/m volgende week woensdag hier:) Erg gezellig dus!:D En nu ga ik vlug afsluiten, ga brood smeren en dan lekker naar bed! Tot morgen meiden!
    Ik zal in ieder geval lekkerder slapen nu we wat van Zeebje hebben gehoord:)

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Lente volgens mij is alleen was slecht overschilderbaar, mijn servieskast was gebeitst geloof ik en dat ging prima...
    Die ruitjes ga ik dan iets voor doen zodat je geen troep ziet ;) of een (kanten) gordijntje, of iets anders...
    Had een mooie kast gezien ook met een kanten gordijntje er voor, stond super mooi!
    Mijn moeder zei ook al, je kunt kleding zo opvouwen dat het er in past. Kinderkleertjes zeker...
    Hij past wel gewoon in de stijl....
    Maar een kast zonder hanggedeelte is geen ramp toch? Ik had vroeger ook alleen maar lades...

Yaar gezellig dat je zusje er is! We zullen je wel wat minder zien dan deze week ;)

Ik ben morgen lekker ook nog vrij. Heb een hele to do list en heb er nog zin in ook, haha!

19. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Yaar en Zussie ik duim voor een mooie 20 weken echo voor jullie!!!

20. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Morning chickies:D

Zussie, tuurlijk is dat geen ramp, gewoon lekker vouwen die kleren, ipv hangen:p
    Mwoa, valt wel mee;) Mn zusje is ook snel in haar eigen wereldje als die eenmaal tv kijkt of achter de laptop zit:p Komt helemaal goed:p

Ohh heerlijk, vandaag lekker vrij en van alles doen! Ik heb vrijdag pas vrij, maar ik heb ook al een hele lijst liggen om te doen:p

Dreamer08, goeiemorgen meis;) We zijn gisteren al geweest;) Maar bij ons beide was alles goed! En ik verwacht nog steeds een zoon:p

Blegh, ik zit weer op het werk. Moet wel zeggen dat opstaan minder moeilijk is, omdat het nu al licht is als ik opsta. Jammer dat dit weekend de klok verzet wordt en het dan weer donker is 's ochtends:p Ohh maar dan is het 's avonds een uur langer licht, kan ik 's avonds ook schilderen:D Jeej:D

Vandaag een redelijk drukke dag, heb een overleg en een aantal afspraken buiten de deur. Vanavond gaan we even naar onze feestlocatie met de ceremoniemeester, zodat ze het vast een keer gezien heeft en daarna komt mn schoonmoeder op bezoek om de echoDVD te komen kijken en bij te kletsen:) Ze heeft onze zoon Ian gedoopt;) Dus nu krijg ik de hele tijd smsjes over hoe het met Ian gaat, super grappig:D Ian was ook nog een goede kanshebber, als vriend geen slechte associaties had met die naam;)

Verder hebben we besloten toch op huwelijksreis te gaan!:D Mn moeder belde, ze wilden ons heel graag iets leuks cadeau doen en vroeg of we niet toch op reis wilden. En toen ik er nog eens over nadacht, wil ik dat toch wel erg graag;) Dit is waarschijnlijk de laatste keer in een aantal jaar dat we echt met het vliegtuig naar het buitenland gaan zonder verantwoordelijkheden en zorgen! Dus nu zijn we druk op zoek naar een bestemming en moeten we snel gaan boeken, aangezien het over 3,5 week al zover is;)
    Jullie nog ideeën? We willen in ieder geval wel binnen Europa blijven en ergens heen waar de zon schijnt en ook genoeg cultuur te snuiven is. We twijfelen nu tussen Malta, Cyprus, Sicilië of de Canarische eilanden (Gran Canaria of Las Palmas ofzo). Iemand ervaring?:p
    Heb er nu al zin in:D

Deel Deze Pagina