ZP-Addicts deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Zussie leuke kast!! Zou me niet zorgen maken om het hang gedeelte!
    Gewoon doen!

Yaar, wat n lekker vooruitzicht!! Geen ervaring met de landen maar Malta lijkt me wel wat....haha
    Ohh wat heerlijk zeg!

Lente, hoop dat je weer nieuwe energie hebt voor vandaag! Heb wel respect voor je hoor! Zo'n drukke baan en zwanger zijn.

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Noos, thnx:D Heb er ook echt al zin in, en zo enorm fijn dat ik er ook niet meer zo lang op hoef te wachten:p
    Malta lijkt me ook gaaf! Moet er morgen maar eens even goed voor gaan zitten en bekijken wat er allemaal te doen is daar:p

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor je het weet zit je getrouwd in t vliegtuig!!!
    Maar eerst nog n hele mooie bijzondere dag voor de boeg :)

4. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ Yaar & Zussie. Fijn dat de 20 weken echo goed is gegaan! :D

@ Yaar. Malta! 100% :D

@ Zeeb. Oh wat heerlijk om even wat van je te horen. Blij dat alles goed is met de kleine meid. Ook IK ben erg benieuwd naar de naam. Hoop dat je snel mag herstellen! En dat je dan heerlijk van de kleine meid kan gaan genieten!!

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Noos, ohh echt he, het komt nu zo dichtbij!

Miss, haha ben je er geweest? Heb je tips? Welke stad, goedkoop, maar leuk appartement?

6. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hey meiden,
    Ik begin even bij het begin (heb 2 pagina`s openstaan..is nogal wat geschreven hihi)...
    Wacht,dan begin ik meteen even ego.Ik heb een heerlijke verjaardag gehad!! Echt zo genoten,`s morgens kei relaxed en `s middags lekker in de zon gezeten (ook kei relaxed natuurlijk haha).Bij Mac gaan eten (lekkerrrr)....Dat ik daarna ineens een hyper kreeg neem ik voor lief :p Suiker daalde moeizaam dus ik was echt totally los (na een hyper heb je echt het gevoel de marathon te hebben gelopen :D)...wel jammer dat je dan diezelfde calorieen niet verbruikt hihi).Nu is het weer oke en voel ik me weer prima.

En nu hier :)

Miss,nah..korte reactie over de echo.Ik zou gewoon bellen hoor,dat praat ook makkelijker.

Yaar,maandag weer naar de gyn ;) Husband is nu met dochter naar de kinderarts,ik was het helemaal vergeten.Het is maar goed dat dochter een ijzersterk geheugen heeft want ze wist het nog wel :D
    Heerlijk dat beeb door de apk is.Ik kon gister echt niet online komen (was echt net een zombie haha)..maar te nieuwsgierig.Vandaar m`n sms hihi Maar prachtfoto`s hoor!
    Moeilijke keuze gastouder of kdv...zit je bij het kdv heel krap met de flexibiliteit?Oh wat lief van je moeder!! Leuk vooruitzicht zeg!

Noos,fijn dat jullie beeb ook door de apk is.Nee een wat kleiner hoodfje is geen ramp haha...die lange benen die zwieren er zo achteraan :p Jammer dat je bloeddruk nog aan de hoge kant is.Eet je nu ook zoutloos? Kan veel schelen iig.

Zussie,jij ziet ook sterretjes haha.Toen ik dat de laatste keer had dacht ik zeker dat m`n bloeddruk te hoog was (toen had ik dat ook altijd)...maar nu was hij erg laag.Kan me niet herinneren dat hij ooit zo laag is geweest.Best apart :p
    Mooie kast! Alleen planken zou ik zelf voor een meisje echt niet handig vinden als ze wat groter zijn,voor een jongen geen probleem.Maar wat je ook kan doen is planken en nu mss een roede erin of bijv apart buiten de kast een roede.Dat had mijn zus ook,zag je zo al die kleertjes hangen.

Lente,de kindjes hadden ieder een geurtje gekocht (ze hadden bij action geshopt haha) en van zoon had ik zo`n rotan hart in het rood en van dochter 2 kitch vlinders haha.
    Husband had voor het ontbijt op bed gezorgd,toen waren de kids al op school.Vond het echt heerlijk,ik ontbijt altijd zo saai.
    Lastig zulke gesprekken lijkt me...zitten de ouders van dat kind niet op 1 lijn met jou/school?

Zeeb,goed om een berichtje van jou te lezen!Moeten jullie nog lang in het ziekenhuis blijven? Ben ook erg benieuwd naar de naam van jullie meisje.Hoop dat je gauw gaat hersteld en kan genieten!

Dreamer08,nog niet helemaal wakker? haha

Heerlijk zonnetje weer,erg fijn.Ik hoest me wel verloren,kunnen we niets aan doen of wel? Ben niet ziek hoor,maar het is gewoon irri.Als ik echt een hoestbui heb doet het ook pijn in m`n buik en dat vind ik niet zo gezellig :p

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Morning girls!

Yaar, wat lief van je mams :D
    Mams, je kan alleen die antaflu keelsnoepjes nemen volgens mij... En mijn Huisarts zei dat je ook gerust eits van drie trachitol op n dag kon nemen :) Verder ook geen idee eigenlijk, vervelend is t wel :)

Hier al een beetje productief geweest.. Heb iig de randjes aan de onderkant van t behang weggesneden.. Zometeen ff goed stofzuigen en dweilen.. Kan straks de bank terug (eigenwijze ik, van vriend moet k daar mee wachten maar k wil mn huis terug :p )

Beebje is weer lekker actief laatste dagen, gezelligheid :D

8. MissCK

MissCK Niet meer actief

Ben nou al 2 dagen STRONT-verkouden. En heb nu al 2 nachten niet geslapen, zit wel braaf op mijn werk, maar hoe dom is dat. Hoofdpijn, moe, zit mezelf in de weg. Maar ik ben weer 'te lief' voor iedereen. Ik wil me morgen wel ziek melden maar mijn werkgever heeft dan 3 afspraken staan waar hij naar toe moet. Manlief zegt steeds ; JA EN? Kan jou je werkgever wat schelen, denk eens aan jezelf.

Is ook wel zo.. Bah.. Iemand nog tips? De hele boel zit dicht hier.. Neus, keel doet zeer. BAH :( Krijg het zo benauwd iedere keer. Adem te kort..

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Balen miss..en als het echt niet gaat dan gaat het niet.Denk dat het dan makkelijker is om dat nu vast aan te geven ipv morgenochtend pas,dan heeft je baas nog ruim de tijd om wat te regelen.
    Tips,helaas...hier vooral keelpijn en hoesten...

Zal eens vicks halen ofzo,die antaflu zijn niet suikervrij.

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hahaha dreamer08, ik moet een beetje lachen om je. Je bent lekker van de kaart, volgens mij loop je regelmatig een dag achter, haha! Deze week echo toch? Spannend hoor!

Mams, fijn dat je zo leuke dag hebt gehad! Vandaag maar weer bijkomen dan! Ik had vorige week keelpijn en heb alleen maar van die ricola kruidendingetjes genomen. Heeft opzich wel geholpen want het is nu over. Ik ben mijn hele zwangerschap nog niet verkouden ofzo geweest! Irritant is het!
    Je hebt wel gelijk van die kast.... met jurkjes is hang wel handig. Maar hoop dat er ook wel een tweede komt tegen de tijd dat het kindje groter wordt en dan schuift de boel natuurlijk door... En anders inderdaad maar een oplossing zoeken en ergens een roede ophangen ;) voor baby kan mannetje wel een roede maken onder de eerste plank, die kleine kleerhangertjes passen volgens mij wel!

Yaar, fijn dat je toch komt kletsen ;) Mijn to do lijst is echt enorm! Krijg het niet allemaal vandaag af denk ik, maar wel lekker om het weer even opgeschreven te hebben. Kan ik afstrepen! In ieder geval straks in de zon de kinderwagen soppen, mijn moeder heeft alles al voor me gewassen :D werkelijk alle stoffen dingen konden er af (behalve de zonnekappen) dus dat is fijn! Het is mooi schoon geworden!
    Super dat je toch op huwelijksreis gaat! Een collega van mij zat vorig jaar april op de Can Eil en heeft alleen maar regen gehad :p Als de anderen zeggen dat Malta leuk is zou ik er voor gaan!

Miss, vervelend meis! Wel aan jezelf denken hoor. Laat die vervelende vent je niet op je nek zitten, als je ziek bent gewoon lekker in je mandje gaan!

Hier wakker geworden met een enorme harde buik. Niet pijnlijk verder gelukkig, maar wel een aparte gewaarwording.... Heb even rustig gelegen en zachtjes over mijn buik gewreven en het werd vrij snel minder. Haha, gaan we dat krijgen ;) al heb ik het volgens mij wel vaker gehad!
    Ben lekker aan het mailen met mijn vriendinnetje op curacao, die is inmiddels 37 weken! Zo spannend!
    Zo even lekker douchen (ik heb uitgeslapen vandaag tot 9.20 uur! Heerlijk! Das echt een uitzondering!) en straks aan mijn to do list beginnen!

Voor de meiden met een kruidvat voordeelpas: de pampers New Baby kun je 3 pakken halen met 50% korting! Dan zijn ze 5,75 ofzo per pak! Dus ik ga dat wel even doen... en dan in de aanbieding ook wat kruidvat luiers, dan kan ik tzt proberen wat we het fijnst vinden... Beetje vroeg misschien met 20 weken ;) maar een goede aanbieding is een goede aanbieding toch?

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Precies Zussie!!
    Kga vandeweek ook ff voor de pampers op pad :D

Zoooo hier staan de spullen weer op hun eigen plaats... Gestofzuigd en gedweild... Nu lekker op de bank, herhaling gtst kijken :D

12. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    heleu!

wat fijn om iets van zeeb te lezen!
    heb me ook echt zorgen gemaakt!

gefeliciteerd met jullie dochter! wat vervelend van het vele bloedverlies, ik hoop dat je snel weer opknapt!
    knuffel!

@ yaar & zussie: wat fijn dat jullie 20 weken echo goed was! jippie!

@ yaar: hoezo is kdv goedkoper voor jullie dan gastouder? bij kdv moet je toch hele dagen afnemen? ( dat is waar ik werk wel zo) en als je bij gastouder flexibel bent met de uren, en je alleen betaalt voor de uren die je afneemt lijkt me dat goedkoper. ( voor onze situatie dan)

en wat leuk dat je op huwelijksreis gaat!

@ mams: nog een keer gefeliciteerd! fijn dat je een leuke dag hebt gehad! heerlijk ontbijt op bed! wat vervelend dat je een hyper kreeg..

@miss: balen dat je zo verkouden bent! en idd gaat het niet dan gaat het niet, soms moet je ook even uitzieken.

gister zijn we dus het geregistreerd partnerschap aangegaan:)
    ik dacht dat het alleen tekenen was, maar we moesten ook elkaar hand vasthouden en zeggen: ja. hihi.
    we hebben het nu niet zo groots gevierd, we willen over een paar jaar nog wel trouwen en dan komt het echte feest:)

daarna naar de ikea en de karwei geweest.
    we hebben in onze slaapkamer een inbouwkast zeg maar. zo'n deur die je opendoet met ruimte om het zo maar uit te leggen haha. daar hebben we zo'n kast met van die bakken voor gekocht. klinkt ook al niet zo duidelijk.. dus gister die kast leeggehaald, en weer netjes opgeruimd.
    onze kledingkast hebben we ook al gedeeltelijk ingeruimd. dus de babykamer wordt steeds leger. dat is mooi, kunnen we binnenkort behang erafhalen en nieuwe erop doen en dan schiet het steeds meer op:)

en gister avond nog uit eten geweest, maar het viel een beetje tegen... we gingen naar la cubanita. vriend leek dat nooit echt iets want dan krijg je kleine porties bla bla haha. maar hij was laatst van die muziek aan het luisteren die je dus ook bij la cubanita hoort. en we wilden uit eten gister dus ik zei dan gaan we daarheen.
    we werden naar ons plekje gewezen, en er kwam niemand om het drinken op te nemen. dus zelf maar aan iemand gevraagd. kreeg ik verkeerd drinken, maar maakt niet uit drink ik dat wel op. toen de 1e bestelling, waren mijn tomatenspiesjes niet gekomen, dus ik gevraagd. zit ze eerst een lulverhaal op te hangen dat ze er mee bezig zijn. maar ze zou het nog eens vragen. oh ze konden de bestelling niet vinden in de keuken, maar ze ging het nog een keer doorgeven. ( wat ze daarvoor zei was dus gewoon niet waar) nou toen hadden we het wel zo'n beetje gehad. dus nog opgegeten wat we hadden en afgerekend. toen lekker een ijsje gehaald bij de mac. maar vond het niet leuk, dit was de 1e keer dat ik er een slechte ervaring had. en wilde juist vriend meenemen om te laten zien hoe leuk het daar is... nou niet dus.. haha.

zo wel erg lang verhaal sorry!

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,je kan die luiers maar vast hebben.Die gaan niet over de datum :p Ik heb ze nog niet trouwens,vorige keer de aanbieding helemaal vergeten te halen.En er maar over kletsen hier haha

Ik heb even de laatste dingetjes (bijna laatste natuurlijk haha) aan het geboortekaartje veranderd.Ow en als ik dan zo smurf zijn naam erop zet krijg ik helemaal kriebels in m`n buik :p
    Nu nog de adreslijst in orde maken,heb de adressen nog steeds in een live adressenboekje.Wil ze even op de laptop zetten en dan printen op adresstickers.Het kan maar klaar liggen toch.

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Rosemarie,jij ook gefeliciteerd!! Jammer dat het etentje tegenviel..Maar hoe dan ook toch een bijzondere dag voor jullie toch ;) En goed bezig geweest met de kasten,heerlijk.

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Pff geboortekaartjes.. Kben er nog steeds nietu it...
    Wel over t kaartje maar niet over de indeling qua tekst... Best erg :p

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roos, gefeliciteerd met jullie partnerschap!!
    Jammer dat het eten tegenviel....ik ken het restaurant wel, vind het ook wel chaotisch daar maar wel heerlijk!!
    Hoop dat jij je vriend (onee..partner ;) ) nog een keer mee krijgt.

Mams, ja dat van dat zout dacht ik dus ook..maar de VK zei daar niks over...ik hou het iig wel een beetje in de gaten.
    Geen dropjes iig meer voor mij ;)
    Wat een super leuke foto's van je kids trouwens!! Echt een trotse mams!
    Hier liggen de adressen ook al klaar :D Klaar om gestickert te worden...
    Heerlijk he als je het geboorte kaartje zo ziet....die van ons is nu helemaal goed :D

Pfff zit niet lekker in mn vel vandaag..veel last van die gekke rechter kant...beetje benauwd achtig ook...voel me beetje wazig. Kan het niet zo goed uitleggen....
    In de tuin is het best fris want het waait best hier...jammer. Maar goed wie weet vanmiddag lekker de zon in..knap ik vast van op.

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owja en de luiers, ik zag de aanbieding ook! Ga denk ook nog maar een pak halen....
    Geen idee hoe snel het gaat..maargoed we kunnen ze maar hebben toch?

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Kan altijd nog een maatje groter nemen toch Noosa :D

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hier is het kaartje ook helemaal af,alleen de geboortedag enz moet er nog op :p Maar idd,apart om zo te zien hihi

Dreamer,haha dan mag je wel opschieten idd :D Wat vind je lastig met indelen,mss kunnen wij helpen?

Noosa,volgens mij heeft het zout gebruik niet bij iedereen zo`n invloed.Ik ben er wel erg gevoelig voor,eet dan ook zoutloos.En veel water drinken om het allemaal goed door te spoelen.
    Wazig gevoel?Alsof je hoofd ergens anders rondzweeft als je lijf? Nou,dat klinkt pas wazig he...doe maar rustig aan.

Ik ben absoluut een trotse mams,heb ook zo`n heerlijke kids :D

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beetje onrustig/wattig hoofd voel ik me maar dat komt ook denk doordat ik ne vandaag geen houding kan geven. Alleen als ik op mn linkerzij lig dan heb ik geen pijn.
    Duik t liefste mn bed in haha, maar mn moeder komt zo broodje eten.

Deel Deze Pagina