ZP-Addicts deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mams, ohh volgende week maandag pas? Ik dacht deze week;) Excusez-moi:p
    Haha maakt niet uit, ik las je smsje alleen pas erg laat! Maar wel lief dat je eraan dacht:)
    Uhm, ja de flexibiliteit is wel een stuk minder met KDV. Ik moet toch vaste dagen doorgeven op een gegeven moment. Daarom neig ik nu meer naar gastouder, maar het KDV had ik gewoon ook een ontzettend goed gevoel bij. Argh waarom is het zo moeilijk?
    Wat ontzettend lief van je kindjes, je bent maar weer lekker verwend gisteren;)

Miss, Ben jij op Malta geweest dan? Heb je nog tips?
    Over je verkoudheid, lekker naar huis gaan en onder de wol kruipen met een zak keelsnoepjes en thee met honing! Uitzieken meid, niet te veel van jezelf vragen! Als het niet gaat dan gaat het niet en moet je schijt hebben aan je werkgever. Iedereen kan ziek worden, als hij ziek wordt moet jij het ook maar oplossen.

Zussie, kom je toch lekker tussendoor even spieken;) Maakt niet uit toch, dat je lijstje te lang is, gewoon inderdaad lekker strepen:p Fijn dat je mama alles al gewassen heeft, ziet er meteen heel anders uit natuurlijk! En dadelijk lekker in het zonnetje soppen, dan komt het helemaal goed!

Die pampers actie, dat is alleen met voordeelpas dus. Moet je perse 3 pakken halen voordat je 50 % krijgt? Of kun je er maximaal 3 halen met 50%? Moet je er nog een aparte scnacode voor hebben ofzo?

Roos, Gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap meid!
    Wel balen van het uiteten, vervelend dat je dan net aan je vriend wilde laten zien dat het er leuk is:p
    Kinderopvang: omdat het tarief voor gastouder 6,25 is hier en het tarief voor KDV 5,90 per uur is. KDv is van een andere organisatie. Bij het KDV is het inclusief luiers en bij gastouder exclusief. Dus dat scheelt nogal!

Noos, balen dat je je niet lekker voelt! Is het nu wat beter weer daar, dat je lekker buiten kunt zitten? Doe maar lekker rustig aan meid!

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Yaar, je moet iig die pas hebben en dan ook die mail gehad hebben.. Als je die geactiveerd hebt kan je maximaal drie pakken pampers halen.. Per pak krijg je dan 50%korting dus je kan er ook voor kiezen om maar 1 of 2 pakken te nemen ;)

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ohh op die manier. Hmm, ik weet eigenlijk niet of ik die mail heb gehad.. Wanneer zouden we die gehad moeten hebben?:p

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik heb em vandaag gehad.. Je moet em ook dezelfde dag nog activeren :)

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ohh heb hem gevonden:)

Pff, nu nog bedenken welke luiers ik dan moet gaan halen.. Ik haal in ieder geval ook kruidvatluiers als die een keer in de aanbieding zijn, maar zo'n aanbieding is wel verleidelijk:)
    Wat hebben jullie in huis qua luiers?

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik heb nu twee pakken new born maat 1 van kruidvat zelf...
    1 flinke stapel (denk vergelijkbaar mmet een klein pak) van pampers maat 1.. (maar 1 pak gekocht, de rest zat bij van die pakketten en dozen :p ) Maar ik ga dus nog wel pampers maat 1 erbij halen.. En dan desnoods 1 of 2 pakken in maatje 2 :)

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Oke, dus je hebt twee a drie pakken in maat 1 en alvast 1 of 2 pakken in maat 2? Dan haal ik denk ik nu gewoon alleen twee pakken maat 1 en 1 pak maat 2 en dan haal ik de rest wel van kruidvat:) Kan het maar vast hebben en dit scheelt wel veel geld;) Zo zijn ze zelfs goedkoper als die van KV toch?

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Euhh dat weet ik eigenlijk niet.. Die kleine pakjes (16 odf 18 stuks) van kruidvat zijn maar 2,79. Geen idee hoe het met grotere pakken zit hihi :) Maar deze van pampers zijn nu de midpakken dus ook niet duur in mijn ogen :)

Zooo kheb maar weer ff gebeld met geboortekaartjes.nl. Is nu een hoop duidelijker aangezien k dit keer een vrouw had die eenstuk vrolijker was dan de vorige :D Gaan vanavond of morgen avond ff samen zitten en dan de leesproef aanvragen :D

9. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ Yaar.. Je hebt gelijk, misschien toch maar even uitzieken. Dan meld ik me morgen wel ziek, want vandaag kan ik ECHT NIET weg. Helaas, ben helemaal alleen op de zaak nu.

Maar ja , misschien gaat het morgen wel weer beter..

En Malta. Ben er zelf niet geweest maar mijn collega gaat al 6 jaar naar Malta, en ik zie elk jaar PRACHTIGE foto's, hij is echt helemaal verliefd op Malta samen met zijn vrouw.

10. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zooo en wat pikte ik hier weer op? Zussie en Yaar allebei een voorbeeldige 20-weken echo? :D Superfijn meiden! Wat een heerlijk gevoel he, een gezond kindje in je buik! Op naar het grote broeden hihi :D

Hier alles goed.. geen bericht is goed bericht zeg ik altijd maar ;) Volgende week echo, kom ik natuurlijk even verslag van uitbrengen!
    Meiden geniet van het mooie weer, doe ik dat hier ook!

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Oh fijn,geboortekaartje klaar en adressenlijst klaar :D Tenzij jullie er nog bij willen hihi.Had een berichtje op fb gezet,als je het niet nodig vind ook altijd goed.Wil niemand een verplichting opdringen.

Miss,lekker uitzieken hoor.Is zo toch ook niet fijn!

Over luiers,die newborn krijg je nogal eens ooit cadeau ergens.Ik zou dan net een maatje groter doen,mochten die dan nog te groot zijn dan zal het geen maanden duren voor beeb er wel in kan.
    Oh en Yaar,als je wil mag jij onze voorraad newborn hebben als smurf er niet in past.Om ze naar iemand op te sturen vind ik ook onlogisch ivm de verzendkosten dan.En ik ken verder niemand in m`n omgeving die ook zwanger is ;)

Yara, hoe is het aanbod gastouders bij jullie in de omgeving? Voor een kdv zijn meestal wachtlijsten,als er genoeg aanbod van gastouders is zou je altijd nog over kunnen stappen toch?

Ik ga even prikken en dan een uurtje liggen.Tot laters!

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Groeiecho Babs?

Pff k was nu toch bezig met dat kaartjes gebeuren.. Denk ga gelijk ff kijken naar de adressen.. Nog best aardig wat werk zeg... En postzegels koop je ook niet voor de fun :p

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zo, even spiekpauze :)
    Ben onze kamer bij mijn ouders aan het opruimen.
    Heb al 4 dozen en een doos babyspulletjes die naar het nieuwe huis kunnen. Heerlijk ook even kijken wat voor babyspul ik allemaal al heb :)
    Zo mannetje vragen even de stofzuiger voor me naar bovente tillen, even soppen hier en dan zijn we weer een stap dichter bij de verhuizing!
    Nu even pauze en theetje drinken! Lekker gevoel als je goed bezig bent :)

Roos, van harte meis! Jammer van jullie etentje maar je geliefde begrijpt vast ook wel dat dit niet is waar je zo enthousiast over was...

Yaar, wat duur die Gastouders! Bij ons is het echt veel goedkoper dan kdv! Wat betreft uurtarief en omdat je idd alleen betaalt voor de uren die je afneemt! Is er niet nog een ander bureau dat je eens langs kunt vragen?

Wat betreft kaartje, ik hou helemaal niet van gedichtjes maar zag er gisteren een in de wachtkamer bij de vk die ik zo mooi vond!

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hihi, nja k hou niet van die te simpele die je al vijf keer per jaar voorbij ziet komen als je zelf een kaartje ontvangt zegmaar... Kzit nu zelf te twijfelen tussen nog twee, dus vriend mag vanavond ff helpen beslissen... Hadden eigenlijk al besloten maar ik twijfel weer en weet ook niet meer welke hij nou de leukste vond...

Lekker he zo actief bezig te zijn met resultaat :D

Bleghh, kmoet zo boodschappen doen maar eerst nog de moed verzamelen..

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik hou wel van korte krachtige zinnen,of iets uit een bijzonder liedje.Maar husband dus totaal niet..die is meer van het ouderwetse..Tja dat heb je als je geen 18 meer bent haha

Zussie,goed bezig jij.Heerlijk weer wat dozen klaar gezet,nog even en dan verhuizen..:D

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja ik hou normaal ook van kort en krachtig, niet van dat zoetsappige gebeuren :p zal geen voorbeelden noemen voor ik iemand beledig...
    Maar dit was een gedichtje van 4 regels en zo mooi en toepasselijk!
    Ik wil op ons kaartje ook de bijbeltekst die ik bij mijn banner heb staan...

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo..ook hier in huis wordt hard gewerkt maar niet door mij ;) Mn moeder is de badkamer aan het soppen...hoe lief! Voel me steeds minder bezwaard om hulp aan te nemen.
    Ik weet nu dat het gewoon echt moet!

Zussie, fijn dat je zo lekker bezig bent! As. weekend verhuizen?? :D

Miss, hoop dat de tijd heel snel gaat voor je en dan lekker onder de wol kan. En morgen thuis blijven hoor!

@Geboortekaartjes: hier n stuk uit n liedje wat echt toepasselijk is voor ons en 1 krachtig zinnetje (oohhh wat ben ik verliefd op dat zinnetje :D)

Er komt wat sluierbewolking hier..jammer is dat....hoop dat het vanmiddag toch nog even wegtrekt...heb zin om in de zon te zitten met n boek haha.

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,maar dat maakt zo`n gedichtje toch juist mooi..Dat hij toepasselijk is..dat is hier ook.Bij dochter en zoon hadden we ook een paar regels en nu weer,iets wat echt past.

Ik ga gauw m`n oogjes proberen dicht te doen voor m`n trots weer thuis komt :D

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zonnetje is hier ook pleite Noosa!! Vind het zelfs frisjes nu buiten :p
    Groot gelijk hor, als mensen de hulp aanbieden lekker gebruik van maken :) Scheelt hier echt, sinds ik met verlof ben kan ik zelf gewoon weer zoveel meer.. Best vreemd :p

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hier is de zon nog. Moet eigenlijk boven snel afmaken want wil nog even buiten de kinderwagen soppen...
    Hulp accepteren vind ik ook lastig. Ga zelf vaak te hard meehelpen en dan ben ik 's avonds of de dag erna echt kapot. Maar het is moeilijk om rustig aan te doen als anderen hard voor je werken.
    Gelukkig zegt mannetje hier wel dat ik even pauze moet nemen of dingen niet mag meehelpen. Vanmorgen ook: 'ok, je mag de kamer opruimen maar je doet het heel rustig en je mag niet als een debiel gaan schoonmaken' en dan komt hij ook steeds controleren. Voel nu alsnog mijn buik wel trouwens...

Deel Deze Pagina