ZP-Addicts deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Kga idd helemaal geen BV geven Yaar...
    Eerst wilde ik het nog wel proberen.. Maar stond er toen al neit 100% achter en nu eigenlijk nog niet.. Maar wie weet als de kleine geboren is dat k er nog wel weer anders over denk...

Tsja k ben zelf ook iemand die het flesje t liefst zelf zou geven hoor.. Maar met oma's ontkom je er niet helemaal aan denk ik... Ach we zullen het allemaal wel zien.. Kan nu vanalles zeggen maar t kan ook allemaal heel anders gaan :p

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Oké, dat kan:) Sorry voor mijn nieuwsgierigheid hoor, als je het vervelend vind moet je het gewoon zeggen! Maar ik ben altijd wel benieuwd waarom iemand geen BV zou willen geven..

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gave kast Zussie! Gewoon mailen idd!

Yaar, Tis maar 1 keer partnerles dus dat moet te doen zijn voor de mannen;)

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Noos, dat is ook wel weer zo. Ik weet sowieso niet of ik een cursus ga doen. Ik doe al sporten en zwemmen, en over de bevalling lees ik wel een goed boek ofzo. Ik denk dat alles wat ik in die cursus zou leren toch vergeet op het moment supreme;)

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja Noos, dat is dus die kast van 150 euro, die mams daarna voor 75 euro ergens in Noord Holland vond en waar ik nu aan het kijken ben of ik hem uberhaupt op kan halen.
    Blijkt dat ding gratis af te halen te zijn ongeveer bij mij om de hoek... maar inmiddels dus gereserveerd :(
    Wat een pech....

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, dat is balen! Maar toch alsnog jezelf aanbevolen houden! Je weet maar nooit:)

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff wat een pech dan! Hopen dat ze de reservering intrekken. Of je biedt er 25 euro voor haha, krijg je misschien voorrang.

Yaar, ik was ook nooit zo van zo'n cursus maar vind het toch wel heel erg leuk. Maar das ook misschien meer omdat het even mijn moment is, wat jij al hebt met sporten ed.

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Yaar, vragen mag hoor :D
    Tsja een echt duidelijke reden heb ik er eigenlijk niet eens voor... Das het erge er aan.. Maar k heb altijd al het idee gehad dat mijn lichaam daar nie geschikt voor zou zijn.. Best stom maarja...

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens, kijk allemaal even nr buiten....het is nog licht:D

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Jaaa lekker he Noosa :D
    Zei het vd week tegen vriend ook al.. Kijkk bijna 5 uur en ng licht :p
    Wordt altijd zo vrolijk als het 's avonds nog licht is hihi :D

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Noos, dat is het vooral denk ik. Als ik een cursus zou willen doen zou het Yoga zijn. Even lekker bezig zijn met jezelf en je lichaam:)
    Jaa, ik merkte dat gister toen ik naar huis reed! Heerlijk:D

Dreamer, tja, dat is lastig dan. Maar het is en blijft natuurlijk gewoon jouw keuze en je moet doen waar jij je het prettigst bij voelt:) Als het je echt dwarszit zou je er altijd nog met je VK over kunnen praten..

Jeuj, bijna tijd! Ik heb hoofdpijn en wil lekker naar huis:)

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zucht.... ik baal echt als een stekker....
    Moet me hier even overheen zetten hoor, haha!

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, snap ik! Je mag toch ook best even balen! Misschien van de week een keer met je mannetje naar de kringloop om te gaan neuzen?

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ben ik weer..tweede gesprek zit erop.Pff,best vermoeiend.Gaat toch over de kids en het is allemaal niet zomaar iets.Maar goed,het zit er weer op.Zoon doet het naar omstandigheden redelijk goed.
    Hij heeft nog wel erg veel te leren,vooral in het sociale/emotionele.Helaas gaan de dingen niet vanzelf,maar ik weet zeker dat ze aan ons goede ouders hebben.

Zussie,arghhh ik baal voor je mee...Nou,ik ga gewoon hard mee zoeken naar nog zo`n kast voor een prikkie haha

Borstvoeding in het openbaar doe ik in de eerste weken niet,vooral omdat ik rustmomenten tijdens het eten erg belangrijk vind.Ook voor een baby.En ten tweede,omdat ik tot nu toe veel last had van overproduktie,dan vliegt de melk je om de oren haha.Maar na een tijdje lukt discreet voeden echt wel,zelfs met grote boezem :D

Dreamer,als je maar achter je keuze staat toch.En bij twijfel zou ik er zeker nog een keer over nadenken.Jij was toch ook zo gevoelig/allergisch? Met borstvoeding verminder je die kans voor je baby enorm.Nah,wist je vast al wel...

Noos,hoe is het met je zat zijn? Schiet het klussen op?

Hier zijn nu 3 muren op de babykamer gedaan met witte structuurverf.Morgen het plafond wit texen en de 3 muren groen maken;) Donderdag of vrijdag behangen,ahhhh het begint ergens op te lijken meiden!

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hmm mams, k ben zelf niet overgevoelig of allergisch voor dingen voor zover k weet :D In de war met iemand anders denk ik :)
    Achja tis niet iets wat je nu moet beslissen.. Na mn bevalling kan k et altijdnog beslissen of ik wil dat ze mn kindje aanleggen of niet ;)

16. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Hey meiden...
    Hier snel een update van mij.
    Nog steeds geen teken van ongi en temp is nog steeds mooi hoog 37.1
    Morgen ochtend weer een testje doen, SPANNEND!!
    laat jullie het morgen gelijk weten!!

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo meiden, ik ben er ook weer!
    Heerlijk gegeten..tortellini met champignonroomsaus en kip. Hmmm
    Heb gister trouwens voor het eerst brandendmaagzuur meegemaakt. In ieder geval..dat denk ik. Het was in ieder geval een rotgevoel!
    Vandaag dus maar wat minder gegeten en hopen dat dat helpt.

Zussie, ben je al over je baalmomentje heen?

Mams, ik ben het niet meer zo zat haha. Als mn vriend thuis komt is het altijd even lekker kletsen, mn ei kwijt en dan weer genieten van het feit dat we straks een mooi babytje hebben.
    Fijn dat het kamertje zo opschiet! Ik ben echt benieuwd naar alles! Heb je nu je behang en gordijnen etc. al?

Het klussen hier gaat de goede kant op. Vriend is nu weer even bezig met voorbereiden voor vrijdag. Dan wordt het muurtje afgemaakt en gaat de klusjesman waarsch. al tegelen :D Kijk en dat ga je zien haha!
    Eerst wordt de kant gedaan waar de nieuwe douche komt en als die klaar is wordt de oude douche gesloopt en gaat hij daar verder. Zo kunnen we blijven douchen! Misschien 1 of 2 dagen niet maar prima vooruitzicht!
    Natuurlijk moet er dan ook nog een nieuw plafond in etc. dus dan zal het wel weer lang duren voordat het echt af af is, maar vanaf nu zien we in ieder geval weer resultaat! :D

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantej goed nieuws zeg :D Je temp voorspelt een mooi 2e streepje morgen hoor ;)

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Chantej, das goed nieuws!!
    Kan haast niet anders dan dat je morgen een dikke tweede streep ziet :D

Noosa, altijd wel fijn als je dan ook werkelijk resultaat ziet he :D

Mams, ben benieuwd hoe jullie kamertje gaat worden :D

20. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Haha dat hoop ik ook!
    Zit aldoor te denken of ik een mis berekening gehad heb. ben 27dec ongi geworden en cyclus van 27 dagen dan had ik mijn NOD toch al gehad?
    Mannetje die kan niet wachten tot het weer zo is.
    Maar dan pas ben ik echt gerust als we de echo gehad hebben...
    begin naar mijn idee wel last van me (.)(.) te krijgen.. wat rare steekjes en voelen aan de zijkant soms wat beurs...

Deel Deze Pagina