Zonnetje is er weer Zussie, fijn dat er zo op je gelet wordt! Hoe is het met je bekken/heuppijn eigenlijk? O Yaar dat wilde ik nog tegen jou zeggen....ik denk dat gevoel het belangrijkste element is wat mee moet spelen in de keuze KDV/Gastouder....... Je moet er wel je kindje achter laten!
Dreamer, heb nu 1 pak maat 1 (56 stuks) en 1 pak maat 2 (48 stuks) gekocht. Iets meer dan 11 euro voor twee pakken dus. De rest haal ik wel van KV merk Fijn dat je nu een gezelliger vrouwtje aan de telefoon had! Schiet al lekker op zo! Miss, balen zeg. Lekker rustig aan doen op het werk dan voor zover het gaat en morgen lekker thuisblijven! Anders blijf je nog veel langer doorsukkelen.. Haha okee, jullie hebben me overtuigd Nu nog even kijken of mannetje het er ook mee eens is, maar denk het wel, hij stelde zelf Malta voor Babs, jaaa gelukkig wel! Ben wel benieuwd naar je echo, hoop dat je wel kans hebt op een vaginale bevalling! Hier hebben ze dat gelukkig met de 20 weken echo ook specifiek bekeken, omdat placenta aan de voorkant ligt, maar gelukkig ver genoeg van de uitgang Mams, lief dat je ons ook een kaartje wil sturen! Ik heb mn adres erbij gezet Ohh wat lief! Dan is het maar goed dat ik net maar 1 pak maat 1 heb gekocht en geen 2 Het aanbod gastouders is nu vrij ruim, dus dat maakt niet uit, maar ik wil het gewoon geregeld hebben Ik zal van de week eens bij mn baas binnenlopen om te kijken wanneer ze denken me wat zekerheid te kunnen verschaffen. 1 april is de reorganisatie erdoor, dus ik verwacht dat ze binnen een aantal weken daarna toch wel iets meer kunnen zeggen. Zussie, goed bezig! Het uurtarief van het KDV van dezelfde organisatie als gastouder is nog hoger 6,80 ofzo geloof ik. Dus ja, dan is gastouder wel goedkoper. Er zitten geen andere gastouderbureau's in de buurt. Pff ik ben ook nog op zoek naar een kort tekstje voor het geboortekaartje. Ik wilde eigenlijk: 'Onze liefde heeft handjes en voetjes gekregen', maar die had schoonzus op het geboortekaartje staan Dus moet ik nog ff zoeken naar wat anders leuks Waar hebben jullie de inspiratie voor tekst/ zinnetjes op de geboortekaartjes vandaan? Noos, klopt helemaal! Maar het probleem is dat ik dat bij een gastouder pas kan krijgen als we echt een gastouder hebben. Nu op basis van 1 intakegesprek kan ik mijn gevoel daarbij niet beoordelen. Op dit moment voelt het allebei goed.. Maar goed, ik laat het nog eens even bezinken en misschien dat ik binnenkort wat meer weet van mijn werk, dat scheelt dan al. En nog even met mannetje overleggen wat hij het prettigst vindt.
Zooo boodschappen zijn binnen Kwam collega tegen van andere regio dus nog ff gezellig staan praten Aaargh heb k net Shoarma mee genomen.. Bedenk ik me nu ineens dat dat waarschijnlijk veeel te zout is en mn bloeddruk dan gleijk weer stijgt.. Niet handig... Maar bewaren voor morgendenk ik
Ik moet m`n powernappie maar eens direct na de middag doen,wel zo gezellig.Nu is het mislukt..Kids vermaken zich prima,maar dan kan ik niet meer verder dutten. Hier is het zonnetje ook weg,nah ja..morgen weer een dag. Noos,lief dat je moeder aan het helpen is!Toevallig komt m`n zus morgen ook om de badkamer grondig te doen. Yaar,ik snap het ook wel dat je het gewoon geregeld wil hebben.Dat je wil weten waar je aan toe bent en wat de keuze van opvang gaat zijn.Zou een hoop schelen als je meer weet van je werk natuurlijk. Ik verwacht dat newborn hier niet zal passen.Zoon begon in maatje 3,dus mss heb ik nog wel veel meer voor je over Dreamer,ow lekker shoarma..wat een goed idee.Lang niet gehad.Maar als het te zout is voor vandaag,waarom voor morgen niet? Ik snap hem niet haha
Heb morgen controle Dus is voor morgenavond eigenlijk ook wel te zout, maar dan heb k niet de dag erna weer controle hihi Vind t een beetje tricky nl.. Ik weet dat t bij mij nl wel degelijk beinvloed wordt door zout gebruik En heb geen zin om morgen gezeik te moeten aanhoren wbt bloeddruk
Mams, dat zou inderdaad wel veel schelen. Nou ja, ik wacht het nog even af en anders gaan we toch een keuze maken op basis van wat we nu weten.. Jeetje, in maatje 3? Haha dan wacht ik nog wel ff met het aanschaffen van luiers Dreamer, he jammer, moet je tot morgen wachten op je shoarma
Dreamer,oh dat geloof ik helemaal.Hier voel ik het ook erg gauw als ik teveel zout heb gehad.Ik pakte een keer een cup a soup,pfiewww...dat is pas heftig dan haha Yaar,ik heb de onderste plank van de commode vol luiers en daarvan maar 1 pak maat 3 denk ik.Of smurfje ook 3 nodig heeft geen idee,ik hoop het niet eigenlijk.Maar je hebt grote zoon gezien op de foto,toen volgens mij nog in te kleine luier want die moesten ze op de kinderafdeling gaan halen,en zijn bijnaam hier paste toen al bij hem
Mams, klopt ja, heb die foto's toen gezien. Toen vertelde je inderdaad dat ze luiers bij de kinderafdeling moesten gaan halen.. Ik hoop van harte dat kleine zoon nog lekker in maatje 2 past!
Ja ik ook..en dat zijn naam hier "kleine zoon" ook bij hem past Ik zei straks nog tegen hem dat hij over 3 weken zich wel aan mag kondigen als hij eraan toe is
Ohhhhhhhhhhhhhh meiden! Ik lig op mijn rug (verging beetje van de pijn moest die kinderwagen perse nog poetsen)..... En ik ZIE de baby gewoon aan de buitenkant van mijn buik! Steeds kleine stootjes geven, mijn buik gaat gewoon op en neer! Zo ontroerend dit, kan er wel van huilen! En precies nu is mannetje even naar de winkels Moest dit even hard gillen hier... nu ga ik even bijlezen
Hahaha Miss.... wat heeft die eikel nu weer gedaan? Yaar lekker luiers gekocht? Ik ga van de week ook even, misschien red ik het morgenochtend... Mams ik hoop ook dat smurf lekker in maatje 2 gaat! Hier inmiddels de kinderwagen ook helemaal uitgesopt... Had ineens helemaal de geest, vond alles ineens weer zo vies. Heb de zonnekap van de wandelwageninzet en de boodschappentas gewoon onder de douche gelegd en helemaal met biotex geschrobd De kap van de reiswieg kan er niet af, maar ik heb ontdekt dat ik die wel binnenstebuiten kan keren dus heb heel die binnenbekleding (zat een vlek op) als een malle staan boenen met sop met biotex Dus die staat nu buiten te drogen. Hahaha, de buurman vroeg of het wel goed met me ging dus ik zei dat ik een aanval van smetvrees had... Hoor ik de buurvrouw lachen en roepen: 'dat hoort er gewoon bij hoor meissie!' Nu kan ik haast niet meer lopen, mijn onderrug doet zo zeer! Dus nu plat op de bank, lekker even laptoppen en naar beebje kijken heerlijk actief dat kind!
Hij kwam net binnen. Riep direct al 'Oooh druk druk deze week' Dus ik zeg: Ik ben morgen ziek hoor, wordt gek van mezelf hier' Krijg ik als antwoord : Jaaa dat komt niet goed uit want ik heb afspraken blabla. Ging zijn telefoon, nam hij ook doodleuk op. Vervolgens gaat hij dan naar achteren waar mijn collega's zitten om waarschijnlijk 'even te klagen over mij' en dan komtie terug en dan doettie net of er niks aan de hand is, of ik NIKS gezegd heb zojuist. Nouuu kwaaier kun je mij niet krijgen. Manlief stond hier ook alweer op hoge poten haha, ik zei al : hou je in! Anders krijg ik daar weer gezeur over. . Net ging mn werkgever weg, Hij zegt; ik ga, beterschap en ik zie wel of je er morgen bent. Ik zeg ; ik laat het wel even weten. Hij : ja ik zie wel of je er bent. Wat ik daar nou weer achter moet zoeken. Ach, kom op zeg. ziek is toch ziek? Elke collega' van mij is onlangs nog ziek geweest, zonder problemen, en bij mij is het altijd een probleem.
Zussie,was jij even fanatiek bezig Rust maar goed uit..pootjes omhoog , niets doen en genieten van wat je wel al gedaan hebt
Denk niet dat het op film te zien is! Maar kan wel even proberen... Alleen weet niet of hij het wil doen precies als ik film Soms doetie het een paar keer achter elkaar, dan weer paar minuten niks... En dan is de batterij van mijn camera leeg
Miss, gewoon niet gaan morgen! Je bent gewoon ziek, het is al heel wat dat je vandaag gebleven bent. Das een kerel die niet met vrouwen om kan gaan joh! Weet je wat jij moet doen meis, lekker uit gaan kijken naar iets anders, waar je fatsoenlijk behandeld wordt...