ZP-Addicts deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,dat is nog niet makkelijk haha...

Miss,laten lullen die kerel.Je netjes ziekmelden en je vooral niet zo opwinden,is helemaal niet goed voor je.Gewoon kort en zakelijk houden zonder er verder op in te gaan,ik ben ziek en meld me hierbij ziek.Zodra ik beter ben bel ik om me beter te melden.Is genoeg info voor zo`n flapdrol!

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Miss, what's up girl? *knuffel*

Zussie, whaaaaa gaaf!:D:D Ik heb dat pas 1 xtje gehad, dat ik hem aan de buitenkant zag. Hoe cool is dat!:D Filmen!:D
    Jup, heb 1 pak maat 1 en 1 pak maat 2 gekocht.
    Whaha jouw schoonmaakbui, echt grappig;) Maar, nu is het wel helemaal schoon!:D

3. MissCK

MissCK Niet meer actief

@ Mams & Zussie. Wat fijn om dat toch nog even ter bevestiging te horen. Ik voel me ook echt ziek, maar ik ben te 'soft' in dat soort dingen, ik ben wel zo gek om morgen gewoon heen te gaan, omdat ik gewoon weet dat hij een belangrijke afspraak buiten de deur heeft. Maar dan ben ik toch hartstikke gek? Maar ben ook weer bang dat als ik weer beter ben, dat ik daar weer op aangekeken wordt.. Bah.. Ik leef veel te veel met die gast mee, zit nu alweer in de stress.. :(

4. MissCK

MissCK Niet meer actief

Heb ook nog de neiging om hem even te smsen en dan te zeggen : Ik weet dat je afspraken hebt staan, maar als ik ziek ben ben ik ziek, en daar kan ik ook verder weinig aan veranderen, ik wil hier niet als een zombie op de zaak blijven zitten, heb bijna geen stem meer over.. Ik kan er ook niks aan doen, ik meld me weer als ik me goed voel.

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Miss,geloof me..als je morgen nog niet fit bent dan ben je idd erg gek om te gaan werken om het goed te doen bij je baas.
    Laat hem lekker ;)

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Miss, rustig blijven meis, Zussie en Mams hebben je al goed advies gegeven:) Is helemaal niet goed voor je, die stress! Gewoon netjes ziekmelden en op zoek gaan naar een nieuwe baan;)

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Miss *Zussie kijkt je streng aan* jij gaat morgen niet werken meisje!
    Die kerel heeft je precies waar hij je hebben wil, hij maakt misbruik van je goedheid.
    Je moet niet uit schuldgevoel of plichtsbesef dingen gaan doen die niet goed zijn voor jou en voor je kindje.
    Hij heeft gezegd dat hij wel ziet of je er bent, je bent er dus gewoon niet morgen. En wat mams zegt, als je weer beter bent dan bel je om dat te melden.
    Niet teveel moeite in die kerel steken, denk je dat hij er mee zit dat jij je druk maakt? Die vent toont geen enkel begrip, inleving of medeleven of wat dan ook naar jou toe. Dus ga jij je energie alsjeblieft niet steken in begrip voor hem dat het zo lastig is dat jij ziek bent. Dat verdient hij niet.

8. MissCK

MissCK Niet meer actief

:$ .. :) Oké zussie. Eindelijk iemand die me de les leest. Dat ben ik nodig! :p

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Daar sluit ik me helemaal bij aan zussie ! Beterschap miss!

Ik ga even afsluiten en nog een klein beetje iets doen,ben vandaag niet erg produktief geweest..hoewel..geboortekaartjes,adressenlijst,vanmorgen al gepoetst.

Tot laters en smakelijk alvast allemaal!

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Alstu :p
    Wat een mafkees die vent....

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Alle dames met hoge bloeddruk: Inleveren die drop bij Zussie!
    Ik heb zin in snoep :p

12. MissCK

MissCK Niet meer actief

oeeeh snoep! <3

13. MissCK

MissCK Niet meer actief

Ik wil vanavond even stomen! Iemand nog tips wat ik erin kan mikken? Kamille of iets? Of gewoon heet water en verder niks, Ik doe dat namelijk niet alle dagen haha

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff Miss, wat een flapdrol!!
    Lekker thuis blijven morgen!
    Geen idee waar je mee kunt stomen....

Zussie, wat gaaf dat je de beweging gezien hebt :D

Mams, ik vind dat best productief hoor! Laat je niet gek maken haha..

Yaar, kan je het kdv niet bellen om het probleem voor te leggen? Grote kans dat ze geen wachtlijst hebben hoor....

Dreamer, jij sneam met de shoarma haha..hoop dat je bloeddruk goed is morgen! En je geen preek krijgt :p

Zo mn ovenschotel staat erin...nu even chillen. Mn buik staat op springen.

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik kan ook echt niets meer zeg,een waggelende eend is er niets bij.Maar die kan nog veel meer :p Dat gevoel in het begin van de zwangerschap,dat trekkerige van je baarmoeder dat heb ik nu ook weer iedere keer.En m`n schaambot doet net alsof ik hoogzwanger ben :D

Miss,stomen met rino caps? Zoiets?

Zussie,ik heb geen drop in huis..Wat ik niet mag dat halen we niet haha

Noos,voel je je wel weer wat fitter? Buik op springen? Of beeb die eruit wil jumpen?

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Pfff meiden, zijn jullie ook zo afgedraaid?
    Ik lig echt als een hoopje ellende op de bank, overigens wel trots op alle dingen die ik vandaag gedaan heb :)
    Moet nog 1 lijst even voor iemand invullen, dat had ik beloofd vandaag te doen. Daarna stop ik met de to-do lijst.... morgen weer een dag!

Miss, kamille is lekker, verzachtend, maar das eigenlijk als je stoomt voor je huid ;) als je je neus open wil krijgen moet je eigenlijk eucalyptus er in doen, ik heb daar van die capsules van van het kruidvat.... dat prikt overigens wel aan je ogen dus die moet je echt dicht houden ;)

Nou, ik ga even aan de slag met de lijst...
    Mannetje is weer een drumstel kijken, dus ik heb het huis voor me alleen vanavond! Jammer, ik heb eigenlijk behoefte aan een bediende :p

17. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zussie,hier ook een afgedraaide..maar had nog wel de puf om de laatste babyspullen online te bestellen bij babydump :D
    Heb nog een paar dingen nodig voor beeb: wikkeldeken,boxmobile,boxkleed en mss een billendoekjesbox.M`n moeder en zus vroegen al of we nog iets konden gebruiken,dus daar zitten wel leuke geef dingen tussen toch?
    En een boxkleed hebben we wel al,maar dat is een saaie en wil ik buiten gaan gebruiken.

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hey mamootje,we zien je hier wel vaker meelezen...heb je zin om mee te kletsen???

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik zag laatst nog ergens een doekjesbox rood met witte stippen...
    Maar dacht dat je er wel al een zou hebben...

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mams...dat trekkerige gevoel is heel herkenbaar! Je gaat lekker in bad zeker?

Zussie, jammer dat je bediende er niet is haha! Gek wijf :) alles maar op tafel uitstallen zodat je niet hoeft te lopen.

Ik voel me nog niet echt beter.. erg moe..
    En mn buik die op springen staat komt niet door de bewegende Beeb. Maar n strakke baarmoeder en huid.
    Zo wel ff lekker samen nr buiten...ben ik wel aan toe.
    Vind het bijzonder hoe goed je je de ene dag kan voelen en hoe waardeloos de andere dag.

Deel Deze Pagina