Ik kijk nu de loverboy's. Ik vind ze altijd wel wat hebben dit stel. Zal eens kijken of ik ook tlc op 21 heb.
Slaap lekker 08! Goed dat je aan je rust denkt. ohh meiden, vrijdag 17 graden! zal vast wel richting jullie kant zijn maar het klinkt veelbelovend. Ik moet nog ff de stad in maar denk dat ik optijd nog ff in de tuin ga zitten. Helaas het zaterdag overdag en nacht helemaal alleen. Mn mannetje heeft een vrijgezellenfeest en blijft daar slapen. saai.
Jaaaah lekker met cruesli, alleen die cruesli die hier ligt is niet te knagen... keihard! Vrijdag heb ik bijscholing in de dierentuin in Arnhem Zaterdag commode en bedje ophalen Ik heb zin om bij een van jullie op de thee te gaan, haha, maar ik heb geen tijd binnenkort en jullie wonen allemaalzo ver weg!
ohhh echt, kat heeft zo'n vreselijk irritant trekje:x We hebben hier op een stoel een kleedje liggen waar ze op mogen liggen. zo komen niet alle haren op het kussentje eronder maar het barrel kan niet op het kleedje liggen. Maakt niet uit welke kleur het kleedje heeft maar het moet en zal eraf. Dan pakt hij het, begint te grommen en trekt het weg. Dit is ook zo met het kleedje op een andere plek. Echt, raar beest! mannen
Ja das waar! Bij jou en Noos en Roos kan ik binnen afzienbare tijd zijn Maar ik weet niet of jullie nou op me zitten te wachten, haha! Stelletje dikzakken!
Ik wil ook wel een keer een rondje Brabo doen... Ga ik wel bij Yaar logeren ofzo kom ik met de trein En dan ga ik smurf bewonderen bij Mams.... En ook Zeeb dr meissie als ze dat goed vindt...
Theeleuten,gezellig...je bent welkom Iedereen trouwens haha Lente,een kat met irritante trekjes?Daar herken ik nou niets van Stelletje hooligans zijn het haha Vrijdag prachtig weer,kom maar op hihi Geniet van de plopjes en schopjes meiden...hier zijn het echte trappen en niet zo zuinig ook Dochter en ik hebben m`n buik de bijnaam stuiterbuik gegeven hihi
Meiden ik ga er vandoor. Morgen ben ik er weer na het bezoek aan de vk. Slaap lekker allemaal lieve meiden!
Lente,morgen naar de vk..leuk!Naar de beeb luisteren? Mss gaat hij wel tegen de doptone schoppen om even te laten weten dat hij echt wel schopt haha