Hoe laat heb je de afspraak Lente? En de Touran is geliefd ja, maar wij kunnen hem niet betalen, haha!
Ok nieuwe stofjes: Abacadabra cotton green flowers - Dekkers Stoffen Leuk, maar misschien meer leuk voor het kamertje dan voor in de kinderwagen.... Leuk maar te somber: Stenzo owl brown small - Dekkers Stoffen dan zou ik hem moeten combineren met oranje ofzo, maar ik hou niet van oranje... Schattig? In een patchwork dekentje met groen en blauw ofzo? Mushroom brown - Dekkers Stoffen Lekker vrolijk, maar zit verder geen bruin in.... geinspireerd op mams Dapper different mushroom white - Dekkers Stoffen Kan ook leuk met patchwork met gekleurde stofjes met stippen en ruitjes...
Die eerste en laatste zijn leuk zussie! Ik hou wel van die retro stofjes! En paddestoelen doen het altijd goed Ik ga afsluiten voor vandaag,lig al in m`n bed maar kan geen handige houding vinden voor m`n stuitje
Ja die eerste vind ik ook heel leuk, maar die past meer in de babykamer dan voor wat ik voor de kinderwagen zoek... Welterusten mams! Ik wil ook naar bed, maar wacht even tot mannetje thuis is want durf nu niet te gaan slapen
Hahaha ik ga echt afhaken hoor, voor ik te moe ben om de trap nog op te gaan Hij komt me maar in bed vertellen over zijn nieuwe drumstel... Belt ook nog net mijn schoonmoeder... 'hoe moet ik een profielfoto neerzetten op facebook?' Zat ik nou net op te wachten, haha! Gelukkig had ik het in 2 minuten voor elkaar via de telefoon, toch knap van mezelf Welterusten girls! Even kijken of mijn vader nog leeft!
Daar was ik al 'bang' voor Ik lees inderdaad geregeld bij jullie al een tijdje, vind jullie een erg gezellig clubje!, maar ook zo hecht, dus durfde eigenlijk nooit in te springen...
Goedemorgen meiden!! Mamootje, je bent welkom hoor!! Zussie, kom maar n lekker theetje bij me halen meid Dreamer succes bij de vk!
Morning miepjes! Haha heb ik alle gezelligheid gemist gister.. Heb wel alles ff vlug bijgelezen, maar volgens mij geen belangrijke dingen gemist. Volgens mij moest Lente vandaag naar de VK? Veel plezier meid! Zussie, na mn bruiloft heb ik het echt een stuk rustiger, dan ben je altijd welkom! Ook wij hebben een logeerkamer, dus geen probleem als je een rondje Brabo wil doen Kunnen we samen bij Mams en Zeeb op bezoek Sowieso vind ik dat onze Addicts dag er echt moet komen! Is alleen lastig plannen, omdat er nu de komende 2 maanden best een aantal gaan bevallen.. Ik zal eens even in de lijst kijken wanneer het het beste uit zou kunnen komen ivm bevallingen Anders maak ik gewoon een datumprikker en dan kijken we gewoon wanneer de meeste kunnen? Zussie, zin om mee te organiseren? Wel echt jammer dat we zover uit elkaar wonen! Mamootje, je bent welkom hoor Moet altijd wel lachen, blijkbaar vinden sommige het dan toch vervelend om in te moeten breken Maar je mag altijd aansluiten! Dan gaan we je wel de oren van het hoofd vragen, dat snap je wel he Hier zit ik, wat een verrassing, op het werk Kon vanmorgen echt mijn bed niet uit, maar ik loop al wat achter in mijn uren, dus ik moest van mezelf toch echt op tijd eruit. Gisteravond eerst even naar de feestlocatie geweest, zodat onze ceremoniemeester even kon koekeloeren hoe het er allemaal uitziet en waar ze op de dag zelf rekening mee moet houden. Om kwart over 8 was mn schoonmama bij ons Hebben nog even de echoDVD bekeken en lekker gebuurt, ze ging ook pas rond kwart over 10 naar huis. Dus toen ben ik meteen in mn bed gekropen! Was wel gezellig Ohh ik heb zo'n zin in het weekend! Vrijdag ben ik vrij, dan wordt het rond de 19 graden hier geloof ik! Heb zoveel zin om van alles te doen Dit weekend ook even trouwschoenen kopen voor vriend en zaterdag naar een ijssalon voor de ijsbruidstaart. Noos, thnx trouwens voor de tip van de mamamazzeldagen! Volgens mij is het volgende week zondag koopzondag in Eindhoven, dan ga ik even lekker met mannetje op kleertjesjacht
Lente succes bij de vk!! Lekker t hartje luisteren! Yaar, klinkt goed je weekend!! Lekker ijstaart...hmmm
Morning! Yaar, idd een addicts meeting . Vanuit ander topic.ook mee bezig ma dat ga ik zelf nie trekke die datum hihi Mamootje, welkom!
Dreamer, ik ga gewoon even kijken aan de hand van de lijst wat een beetje goed uit zou komen met data. En dan gewoon via datumprikker kijken we gewoon wanneer de meeste kunnen. Zou gezellig zijn als we allemaal kunnen, maar dat wordt toch lastig in het komende half jaar denk ik Maar goed, dan moeten we er maar gewoon een (half)jaarlijks evenement van maken
Yaar, geen idee wat ik ga doen. Zit beetje met dat rustig aan doen in mn hoofd. Dat is n iets te vaag begrip voor mij haha. Helemaal omdat ik al niet veel deed. Gelukkig morgen controle, dan weet ik weer wat meer. Denk dat ik ga beginnen met mn letters behangen en van de zon genieten zowiezo! Dreamer, fijn dat je minder zenuwachtig bent!! Als je bloeddruk nu weer te hoog is, wat dan?
Als ie egt te hoog is gaan ze vanaf week 37 kijke naar mogelijkheid om in te leiden noosa Yaar, mag zo om half tien al