ZP-Addicts deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hahaha, kost moeite ja Dreamer, maar meer geestelijk dan fysiek hoor ;)
    Ik heb net nog mijn teennagels geknipt... ook dat ging nog uitstekend!

En met die bikini.... het is gewoon dat je lijf er zo anders uitziet dan je gewend bent! Ik moet daar zelf nog aan wennen en om het dan aan anderen te laten zien voelt gewoon een beetje apart...
    Maar komt goed, moet er inderdaad gewoon even doorheen.

En nu ga ik me echt klaarmaken voor vertrek! En hopen op een rustig dienstje!

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Hihi, nja ik roep steeds dat mn moeder dat de volgende keer mag doen :p Maar kheb t toevallige vorige week zondag zelf nog gedaan... Zelfs nog nagels gelakt.. Maar was daarna wel gelijk versleten :p

Werkse Zussie!

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga straks douchen en alles weer scheren..dan ben ik daarna ook echt kapot! Haha, maarja tis wel zo lekker fris :p
    Vind mezelf nog wel redelijk soepel eigenlijk haha..maarja komt omdat ik neit zo'n grote buik heb.
    Kan me voorstellen dat als je een grotere buik hebt dat het dan echt lastig is om je nagels te knippen haha.

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Werkze Zussie!

Dreamer, dat is een flinke lijst zeg;) Zwanger zijn is ook maar een bijzonder iets:p

Noos, succes met scheren;)

Ik merk alleen dat ik mn eigen niet meer zo makkelijk dubbel kan vouwen;) Der zit toch iets in de weg:p

Ohh het is zo'n mooi weer buiten en dan zit ik hier op zo'n muf kantoor:( Zo maar eventjes naar buiten, wat vitamine D opzuigen:p

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ohh weet je waar ik nu echt zin in heb? Italiaans ijs:D:D

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh Yaar daar heb ik al zon tijd trek in!!

Net de letters behangen, echt super gaaf!! Alleen hangen er ze nog maar niet op..

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd Noos! Zou ze inderdaad ook nog maar niet ophangen:p

Hmm, ga morgen pas ijs eten:( Er wil of kan vandaag niemand mee, dus ik ga morgen maar:)

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ohhhhh ijs lekker!

Ik kan mezelf ook niet zo goed meer dubbel vouwen...
    Maar als ik mijn teennagels knip ga ik op de wc zitten in de badkamer (met de klep naar beneden uiteraard :p) en dan trek ik een been op en die zet ik dan op de rand van de wc...
    Dat gaat nog prima ;)

Benen scheren ging de laatste tijd ook nog wel, en het toekomstig rampgebied ook ;)
    Daarvan vroeg ik me trouwens nog wel af wat jullie doen....
    halen jullie alles weg daar?

9. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Even kijken of ik zo kan reageren..per pagina hihi...

Yaar,leuk een meeting! Ligt er idd aan wanneer,maar dat komt vast goed.Al is het dan mss niet op korte termijn,dan maar op de wat langere haha

Mamootje,welkom hier!Meekletsen is veel leuker als meelezen ;) Ik ben ook pas ietsie later ingehaakt hier :p

Dreamer,spannend zeg!! Week 37,dat is echt snel..zo fanatiek zijn ze hier in het ziekenhuis niet.Maar dat zegt vast meer over het ziekenhuis haha
    Maar alles weer goed lees ik,fijn!Het is natuurlijk wel fijn om niet tot 42 weken te hoeven wachten met bevallen,maar idd een ingeleide bevalling is meestal veel heftiger.

Zussie,goed plan zwemmen!Gewoon onder water duiken,al heb je je nergens voor te schamen en kan je vooral trots zijn op je buik!!

Teennagels knippen doe ik nog wel zelf,is wel hard werken :p Benen scheren doe ik niet meer met een scheermes,dat is levensgevaarlijk.Gebruik nu scheerapparaat of epileerapparaat.Down under hield ik netjes bij,tot ik las dat ik dat niet moest doen vlak voor de ks.

Vanmorgen goed bezig geweest,om 8.00 begonnen aan de badkamer ,om half 9 kwam m`n zus al helpen.En het is helemaal spik en span,echt heerlijk!Zo fijn als het dan netjes is.
    Heb al wat wasjes gewassen en buiten droog gekregen en nu zit ik echt heel relaxed buiten op het oude bed van dochter (is een bedbank)...Wat een leven zeg :D Ziet er vast aso uit zo haha

Husband heeft schrikdraad gehaald voor in de tuin,hij is het nu af aan het zetten zodat de katten eindelijk naar buiten kunnen.Hoop dat het lukt,is nog ff een lastig klusje zo te zien...En ik maar languit zitten hier haha

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt heerlijk Mams!!

Zussie, ik haal alles weg.....normaal probeer ik n mooi streepje maar dat kost me nu teveel moeite haha

Goh wat is het heerlijk!! Denk dat ik ga vragen of mannetje het loungeset buiten wil zetten...kan ik daar lekker op liggen en lezen!

Vandaag trouwens 3 "kadootjes" gekregen. Bij de post zaten 2 kaartjes, een van mn beste vriendin en 1 van vrienden van ons. En net belt er een buurvrouw aan met een hele stapel tijdschriften! Super lief allemaal :)

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, ik haal gewoon alles weg, is het makkelijkst en mijn vriend is niet zo van overbodig haar;)

Mams, inderdaad! Ik zal eens gaan kijken vanavond als ik thuis ben:)
    Ohh heerlijk lekker buiten zitten op zo'n bedbank! En fijn dat alles weer spik en span is en je zus fijn mee is komen helpen:D
    Haha dat is het luxeleventje;) Lekker toekijken hoe je man werkt:p

Noos, wat lief, die cadeautjes! Lekker die loungeset buiten en chillen! Het wordt super mooi week t/m zaterdag!

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    He meiden,

Net bij de vk geweest. Ik stond na 10 min alweer buiten haha. Bloeddruk was goed, gewicht met 1 kg omhoog en het hartje van het kindje was ook goed. Het duurde wel ff voordat ze hem had gevonden maar nu ik het gister heb gevoeld had ik er alle vertrouwen in dat het wel goed zou komen .
    Ik ben helemaal in de gloria dus meteen door naar de supermarkt gereden voor pers sinaasappels en mars icecream! Nu lekker de tuin in en genieten van de zon en dit gelukzalige gevoel!

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk voor je lente!!

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Lente, fijn dat alles goed was :) lekker genieten joh!

Ok alles weg dus... doe ik ook hoor maar vraag me soms gewoon af wat anderen doen ;)
    Ik vind het in deze situatie het meest hygienisch, het makkelijkst, en manlief houdt inderdaad ook niet van overtollige haargroei :p
    Waarschijnlijk maak ik me er tijdens de bevaling helemaal niet druk om hoe het er daar beneden uitziet, maar voor nu denk ik er nog over na, haha!

Oh ja de meeting, had ik nog niet op gereageerd...
    Jaaa sorry meiden, die had natuurlijk al plaats moeten vinden maar het liep niet helemaal zoals het moest hier ;)
    Yaar ik wil wel meehelpen met organiseren hoor!

Mams, kun je een keer een foto maken van je tuin?
    Ben benieuwd hoe dat er uit ziet met die overkapping enzo, en die bedbank wekt ook mijn interesse ;)

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lente, super dat het helemaal goed was!:D Geniet er lekker van!

Zussie, haha snap ik;) Ik kan daar ook echt over nadenken, maar denk dat het me op het moment zelf echt niet meer boeit of daar wat groeit;)

Over de meeting, komt goed, we gaan gewoon een gezellige dag organiseren!

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
  17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe op naar nieuw topic met nog meer baby's!

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik meld me af hier, ik ben op nummer 6 ;)

Deel Deze Pagina