Chantej, je temp nog steeds mooi hoog, super! Dat is wel een goed teken Dreamer, dat klopt, je hoeft ook nog niet te beslissen, dat scheelt Noos, brandend maagzuur is inderdaad rot! Hopen dat dit inderdaad helpt.. Super fijn dat het zo goed opschiet op de badkamer! Zit een aardig tempo in zo te horen. Het is sowieso fijn dat je gewoon kunt blijven douchen! Mams, ik weet wel zeker dat ze aan jullie goede ouders hebben! Komt goed meid! Fijn dat het zo opschiet! Nog even en je kunt lekker in gaan richten, heerlijk! Ben zo benieuwd naar het eindresultaat! En ook wel fijn dat het met grote kleine man verder goed gaat Het is toch maar allemaal niet niks, maar vind dat je het super doet! Mijn eten is bijna klaar, misschien tot straks en anders tot morgen girls!
Wat heerlijk weer dat geklets. Over die kraamvisite...ik sluit me aan bij de mening van Zussie en Yaar. Als een kindje slaapt laat ik het slapen maar verder mag het bij fam gewoon op de arm. Wel vind ik het bij vrienden lastiger. Misschien dat ik er zelf te voorzichtig mee ben maar ik wil kijken hoe het kindje is. Is het daarna in de avond erg overprikkeld, dan weet ik dat ik het rustiger aan moet doen met die kleine van hand naar hand. Mams fijn dat je kinderen het goed doen op school. Meer leren kunnen ze altijd, daarvoor ben je nooit uitgeleerd. Ik vind het toch altijd maar knap hoe je het doet. je hebt 2 schatten van kinderen maar ze hebben een rugzakje die jouw als ouder zijnde ook extra belasting geven. Toch weet jij er altijd maar goed mee om te gaan. Zussie, jammer dat je de meubels niet hebt. Nu weer opnieuw op jacht! Chantej, spannend hoor, ik ben heel benieuwd!
Hee meiden, Ik kom alleen ff naar jullie zwaaien.... heb vanavond volle planning, heb alles bijgelezen maar ben er direct weer vandoor! Hebben vrijdag bruiloft, dus moet nog heeeeel veel regelen. Ik kom later weer gezellig doen! Groetjes!
Chantej,ahhh spannend morgen!Ik vind het erg hoopvol klinken Noos,fijn dat je het ook weer zonniger ziet.En als je met de verbouwing ook vooruitgang gaat merken dan wordt je ook blijer.Hier ook hoor..nu begint het erop te lijken.Ben er helemaal blij van! Yaar,Lente..het is ook echt wel zwaar soms.Ik kan het wel aan gelukkig,maar om nou te zeggen dat het appeltje eitje is..nee helaas.Zorgen om je kindjes zijn nooit leuk,wat er ook aan de hand is.Als ouder wil je het beste voor je kindjes,wij tenminste wel.Voor ons is dat voor nu dat ze lekker in hun vel zitten en dat ze plezier hebben in dat wat ze doen.En hoe vanzelfsprekend dat voor veel kindjes ook is,die van ons hebben daar wat extra aandacht en sturing bij nodig.Lang leve mijn eeuwige geduld hihi Dreamer08,druk druk druk.Op tijd je oogjes dichtdoen he,is goed voor jullie Morgen de groeiecho,ben echt heel benieuwd!
Ik vind het best wel spannend.Het is zoals het is natuurlijk,maar een beetje rustig aan groeien mag gerust van mij.M`n suiker is wel erg goed,dus mss dat het best mee gaat vallen. Iemand vroeg nog naar het kamertje.3 muren worden groen,1 muur groen-witte kleine ruitjes.De gordijnen worden rood met grote witte stippen (moet ik gauw eens bestellen).En de meubels zijn wit. Ik ga nog even bedenken of ik iets boven het bedje doe.Hemeltje standaard heb ik nog,mss een klamboe eraan hangen? En welke kleur dan..Komt vrij dicht naast de gordijnen dus denk groen of wit..Mss dat maar kiezen als het er allemaal staat (max volgende week zondag haha)
Spannend dus morgen Mams!! Ik twijfel nog een beetje over een hemeltje oid bij het bedje... Het maakt het wel wat meer af zegmaar.. Maar k wordt er zelf altijd zo kriegel van als er iets om me heen hangt..
Ik vind het zo gezellig eruit zien..hoewel de baby er niet eens onder ligt haha.Die ligt toch laag in het bedje..tegen de tijd dat de baby hoger ligt is een hemeltje of klamboe niet echt veilig meer. Zonder vind ik zo kaal.. zo`n groen blad van ikea vind ik trouwens ook mooi,maar wel minder babyachtig..
hallo!! chantej! yes meid! ik denk dat je morgen nog een 2e streepje gaat zien hoor ik duim voor je! spannend mams morgen groeiecho, hopen dat de kleine niet te vele gegroeid is. zeeb hoe is het met jou? en je meisje? hier alles goed, zo schattig, gister een lief kaartje van een vriendin gehad, en een mutsje van het merk lief. blauw met stoer erop zo leuk! en we hebben de kinderwagen gekocht mn collega had hem vandaag meegenomen en hij zag er goed uit, en helemaal mooi en leuk dus die hbben we! nu ga ik nog ff desperate housewives kijken en naar mn bedje. ben toch btje moe. ( dacht dat het meeviel maar viel net op de bank in slaap haha)
Ook ik ga afsluiten en weer plat.. Ben echt kapot gewoon weer rond deze tijd steeds.. Fijne avond nog meiden!
Zoo ben ik weer! Even een perslesje gehad..pfoe best lastig hahaha! Ben blij dat het niet werd opgenomen..moet er niet uit zien..al die vrouwen met kleren aan beetje persen op niks Maar goed, goede voorbereiding is het halve werk! Het enige wat ik jammer vind is dat dat ze erg op n ziekenhuisbevalling sturen. Niet dat ze thuisbevallen niet goed vinden maar meer risico's en weet ik het wat. Daar word ik soms dan wel wat onzeker van...moet ik dan misschien toch naar het ziekenhuis? Maar diep van binnen weet ik dat ik het gewoon echt wil proberen...maar toch..pff haha Mams, klinkt super leuk het kamertje! Wij doen zelf geen hemeltje...ik denk dat zo'n ikea blad ook wel super leuk is bij jullie! En spannend morgen de groeiecho, hoelaat moet je? Lente, hoe is het met jou verder? Lekker he dat iedereen het nu weet! Ben je al beetje verwend met kaarten,aandacht etc.? Roos, wat leuk dat mutsje! Erg lief van je vriendin.
hihi altijd handig om dat persen alvast te oefenen ik ben er nog niet uit welke cursus ik wil gaan doen. even kijken wat het aanbod is, volgens mij werd er ook wat vergoed met mn zorgverzekering. vervelend dreamer dat je die ontsteking in je voet had, maar nu ging het wat beter toch? gelukkig. en hoe is het natuurlijk met de rest? 12 weken idd een mijlpaal! ik ben vandaag 16 weken vind het nu best snel gaan. eerst zit je af te wachten tot de 1e echo en nu alweer 16 weken! op het andere topic ( van de mensen die in juli uitgerekend zijn) had iemand een pret echo en daar zagen ze dat het kindje overleden was.. nu moet ze bevallen enzo. echt zo erg!
Good morning! Mams, spannend vandaag, de groeiecho! Ben benieuwd! Ik twijfel nog over een hemeltje of zo'n groen blad. In ons thema is dat blad wel leuk, maar vind een hemeltje altijd zo schattig staan! Roos, lief van je vriendinnetje! En fijn dat je de kinderwagen hebt! Heb je nu die Quinny (of was het Stokke?) Maar in ieder geval die ene waar je toen nog over de prijs aan het denken was? Ohh, jij ook alweer een mijlpaal meid, super! Ohh wat erg Ik weet dat het kan gebeuren, maar je moet er toch niet aan denken dat dat je overkomt.. Verschrikkelijk.. Noos, vervelend dat ze zo aansturen op een ziekenhuisbevalling! Snap dat niet zo goed, als er verder geen belemmeringen of rare dingen zijn, kun je prima thuis bevallen. Heb laatst ook dat topic gelezen waar jij ook al in gereageerd had, over die thuisbevallingen. Ik wil het ook gewoon gaan proberen. Hier weer prima geslapen, ik slaap echt als een blok de laatste dagen. Om half 11 lig ik erin. Normaal komt mn vriend tegen me aan liggen, maar hij wil eerst altijd een minuut of 5 op zijn rug liggen. Normaal blijf ik dan nog ff wakker en knuffelen we nog ff, maar nu val ik gewoon binnen die 5 minuten al in slaap Voordeel is wel dat ik dus niet moe ben 's ochtends. Ben alweer een half uur aan het werk Weer een druk dagje vandaag, gaat goed zo Spiek tussendoor hier wel ff Vanavond ben ik er niet, ga sporten en zwemmen, lekker actief En daarna plof ik denk ik in mijn bedje en slaap ik En dan morgen nog werken en dan is het alweer weekend Oh, ik heb echt een hekel aan mensen die eerst het een zeggen, helemaal overtuigd zijn daarvan, en 10 minuten later weer wat anders zeggen. Argh, neem een beslissing! Sorry, werkfrustratie
Goedemorgen meiden, Noosa al aan de pers geweest haha.Idd een maf gezicht,maar je zal tijdens de bevalling blij zijn dat je daar met z`n allen al een keer hebt zitten persen.Het is al zo nieuw,vreemd spannend allemaal.Dan weet je iig vast hoe je moet persen,een zorg minder toch. Vervelend dat ze zo aansturen op een ziekenhuisbevalling.Thuis lijkt me ook juist heerlijk.En als de vk om wat voor reden dat niet verstandig vind dan zal ze dat zeker met je bespreken.Als er geen gekke dingen zijn gewoon lekker thuis bevallen,in je eigen omgeving.Dat komt de ontspannenheid vast ten goede Rosemarie..tjee heftig zeg..Vreselijk als je zoiets krijgt te horen.. Yara,fijn is dat als je goed kan slapen.Flink van profiteren voor dat feest weer voorbij is Hadden jullie al definitief voor de steigerhouten meubels gekozen? Of zal ik nog speuren op marktplaats? Ik vind dat idd ook,een hemeltje zo schattig.Echt zo baby hihi Ik heb gister m`n winterjas in de wasmachine gehad.Stom,nu is hij nog niet droog.Heb de verwarming maar ff hoog gezet haha.En anders zo maar ff in de droger,wil hem graag netjes houden en weet niet of de droger dan zo`n goed plan is.Zonder jas is ook geen doen natuurlijk. Om half 11 hebben we eerst de groeiecho,daarna afspraak bij de gyn.Ik weet niet hoe laat we terug zijn,als het laat wordt dan ben ik vanavond pas hier.Ik ga vanmiddag weer zwemmen met de kids.Husband en m`n vader gaan de babykamer groen maken
@ Mams. Veel succes vandaag bij de groeiecho en de controle Yaaay! Mijn schoonzusje is vannacht bevallen
Mams, speuren mag natuurlijk altijd! Maar dan moet het wel echt heel mooi zijn Anders ga ik voor de steigerhouten commode. Maar ik sta nog steeds voor alle opties open Ohh, help me ff herinneren dat ik je nog ga mailen over het boeket! Ik ga het nu opschrijven dat ik je moet mailen. Elke keer denk ik eraan en dan vergeet ik het weer. Dat is niet handig zonder jas! Veel succes/plezier bij de groeiecho en met het zwemmen! (Ofja, je kindjes dan) Als je thuiskomt is het kamertje gewoon al groen, hoe gaaf! Miss, gefeliciteerd! Dus nu ben je tante! Was alles goed gegaan? En heb je een neefje of een nichtje? Ben heel benieuwd naar de naam Mag ook in PB hoor!
Ja ze weet het al. Nou ging wel grappig gisteren. Gisteravond waren we op verjaardag bij haar zusje. (mijn andere schoonzusje) Daar was zij ook. Niks aan de hand Ze ging om kwart voor 10 weg. En om kwart over 10 ging daar bij mijn schoonouders de telefoon. Ja hoor, vliezen gebroken 11 uur begonnen de weeen. En om 20 voor 3 is 'ze' geboren Een meisje. Ik PB je de naam wel even Yara
Haha dat is snel gegaan dan Miss! Was het de eerste voor haar? Leuk leuk! Kun je binnenkort al lekker oefenen Hmm, dat had ik ff gemist dan denk ik, hoe reageerde ze?
Ging inderdaad erg snel Het is haar eerste kindje. Ze waren heel blij toen ik het vertelde Ze hadden het aan één kant wel verwacht We zijn natuurlijk getrouwd in 2010 enzo.. Dus ja Maar ze vinden het allemaal heel leuk