ZP-Addicts deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hihi Noos gaat goed hoor. Met vlagen nog misselijk, maar niet meer gespuugd sinds een paar dagen :)
    Ben een beetje flurry, maar verder gaat het goed.

Kreeg net de nieuwsbrief van mijn werk...
    Zo leuk om er dan op te zien staan dat ik zwanger ben, haha!

2. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou hier toch niet zo lekker hoor.. net anderhalf uur geslapen en werd wakker met 3 pijnlijke harde buiken.. voel me slap en heb snotneus *blegh*
    Gelukkig trapt beebje lekker hard, geeft me toch nog een beetje een goed gevoel :)

tnx Noos, je bent een schat :) Ga straks even leidinggevende bellen... niemand heeft er wat aan als ik straks vervroegd moet stoppen met werken.

@Mams: hehh bah! Hier had je niet op gehoopt! En nu weer 3 weken wachten.. snap dat je van de rel bent en je zorgen maakt! Je zou zo graag willen dat je iets kunt doen he... Dikke hug voor jou!

@Chantej: leuk dat je al gebeld hebt (deed ik ook al zo vroeg :D) En lekker vroeg die echo! Fijn iets om naar uit te kijken!

Ow Zussie wat grappig :D Wordt steeds 'echter' he zo :)

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Zussie!!
    En leuk is dat om jezelf erin te zien staan....weer even zwart op wit dat je echt zwanger bent!
    Wat een wonder he :D

Ik kan er soms zelf ook nog niet over uit dat er echt een babytje in mn buik groeit haha.

Babs, klinkt niet fijn meis! Gelukkig dat de kleine zich wel laat voelen haha.
    Goed idee inderdaad om je teamleider te bellen en te kijken hoe nu verder.
    Je moet nog een lange tijd!

4. MissCK

MissCK Niet meer actief

Mmm. heb nou al een uur lang vlekken voor mijn ogen.. Net of ik te lang in een lamp heb gekeken weet je wel? Het gaat maar niet weg. Krijg er hoofdpijn van omdat ik iedere keer op het scherm moet staren.. :(

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet meer staren ;)

Ok flauw...klinkt niet fijn Miss! Misschien even iets zouts nemen?

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
  7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    O verkeerde topic haha maar wie weet vinden jullie het ook handig ;)

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hmm Miss... klinkt niet fijn!
    Idd misschien even iets zouts, misschien is je bloeddruk beetje laag.
    Ben je niet bekend met migraine?

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemiddag!!
    Chantej, nu zie ik je streep ook!! Hijs idd nog wel licht maar dat komt vast helemaal goed :D Hijs iig duidelijk te zien nu :D

Zussie, wat vreemd joh.. Zou het idd maar ff in de gaten houden.. Misschien toch je BM geweest hoor.. Een lichaam kan soms rare dingen doen ;)

Jeetje mams, das niet het nieuws waar je op hoopte!! En idd net als met te kleine kindjes kan te groot ook niet goed zijn natuurlijk... Ik hoop toch echt dat stuitersmurfje nu ff stabiel gaat blijven.. Laat m maar lekker een paar weekjes niet/minder groeien.. Knuffel voor jou!!

Zooo hier is vandaag mn kraampakket bezorgd... Bij de buren :p Kan een hoop dingen thuis brengen die er in zitten.. Behalve een soort matjes oid?! Wie helpt wat dat is :p

10. MissCK

MissCK Niet meer actief

Heb één keer in mijn leven echt een migraine aanval gehad. (ook bevestigt door dokter) alleen het is gebleven bij die ene keer, heb wel vaker hoofdpijn maar niet echt migraine te noemen. ..

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer, heb je geen gebruiksaanwijzing erbij gekregen? Zat er bij mij wel in..

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Euhhh zal k toch nog maar ns kijken Noosa :p
    Khad eigenlijk al schrik om die doos open te mkaen.. Had echt enorme lappen verband verwacht maar valt me echt reuze mee!

Zat trouwens wel een heell lief hondenknuffeltje in..

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het viel mij opzich mee..op de matrassen voor in je ondergoed na ;)

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Whehe zat er dus wel in Noosa :p
    Zijn dus matrasbeschermers :p

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Die verpakking zit nog dicht maar die ziet er idd nog het meest schokkende uit :p

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je ook weer waarvoor dat is...voordat je t in je broek gaat stoppen..

Haha ik zie het helemaal voor me! Zo'n mega plastic geval in je broek tegen t doorlekken....whahaha

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Whaha nja had wel door dat t nie in mn broek moest : PZo erg is t ook nog nie met me :p Maar vroeg me alleen wel af waar t dan wel voor was...

Kheb trouwens 1 pak van die mega inleggers en twee pakken gewoon kraamverband..

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha nee snap ik :D maar zag t opeens voor me en dan aan de achterkant zo'n sleepje hihi

Ik weet niet meer wat er bij mij inzit...kreeg m al he vroeg!

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Babs, denk je ook wel een beetje aan jezelf! Goed dat je even met je leidinggevende gaat overleggen!
    Kapstok is super leuk geworden! Ben ook echt benieuwd naar jullie kamertje!

Mams, even een dikke knuffel voor jou! Jeetje, je moet echt gaan kiezen tussen twee kwaden.. 5 weken, dat hadden we niet gedacht. Schrijf het hier maar lekker van je af meid! We zitten hier in goede en slechte tijden he:)

Chantej, wanneer is je uitgerekende datum, pas ik meteen de lijst aan! Allemaal zwanger, wat bijzonder! Het heeft gewoon zo moeten zijn:D Wat fijn dat je die afspraken al meteen hebt, en lekker vroeg een echo, heerlijk!

Zussie, leuk dat dat op de nieuwsbrief staat! Maakt het toch weer wat echter;)

Dreamer, zijn die matjes niet voor in je bed? Voor als je vliezen breken in bed dat je matras niet doorweekt is? Ohh zie dat je het antwoord al hebt;)

Miss, vervelend van die vlekken! Zou niet weten wat het zou kunnen zijn. Misschien ff gaan liggen? Ff niet op het scherm kijken:)

Zo, het is echt een druk dagje geweest op het werk. Heb bijna continu afspraken gehad. Nu ben ik bezig met mn gespreksnotities en dan nok ik 'm af. Straks lekker sporten en zwemmen en dan morgen weer een druk dagje. Heb de hele ochtend afspraken. Ik kom straks nog wel even voordat ik ga sporten!

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Weer productief geweest dus Yaar...
    Pff k ga zo aan t eten beginnen. Geen zin eet alleen dus :p

Deel Deze Pagina