Jij ook truste zussie! Ik zit me hier te verbazen hoe beeb aan het wringen is..het zijn geen schopjes die ik voel,maar echt het gedraai van zijn lijf (en dan af en toe handen of voeten tegen m`n blaas aan).. Lekker ding is het
Goedemorgen meiden! Zo, er lag weer een heerlijk halfopgevreten muisje op ons te wachten. Gelukkig vond vriend hem en mocht hij hem weggooien..brrr! Verder last van kleine pijntjes in mn lijf, steken in heup, spier verkeerd in mn rug en last van mn banden. Hoop dat het door groeispurtje komt en dat het maar tijdelijk is. Ik piep en kraak aan alle kanten nu haha... Roos, ik moet nog steeds terug komen op je vraag van de KDV! Wij merken een beetje van de bezuinigingen van het kabinet. Komen wat minder kindjes binnen en ouders halen kinderen er sneller af. Ook omdat ze geen baan meer hebben bv. Verder zijn er bij ons nog geen mensen ontslagen oid. Maar meesten hebben ook een vast contract. Maar ben erg benieuwd hoe het het komende jaar gaat.
Goeiemorgen dames!! Goed te merken dat de die-hards nu ook zwanger zijn... Tis 's avonds een stuk rustiger
Haha Mams! Ik ben echt benieuwd hoe die kleine van jou straks in zn bedje ligt... volgens mij nooit rechtop maar altijd ondersteboven en achterstevoren @Zussie: echt heerlijk dat je buikie al zo goed te zien is.. geniet er lekker van meissie! En die felicitaties op je werk komen wel hoor.. ik krijg ze nog steeds af en toe! Oja ennehh.. veel plezier bij de echo straks! @Lente: heeel herkenbaar! En toen dat gordijn van vermoeidheid begon op te trekken kreeg ik last van van alles tijdens het slapen dus ben nu nog steeds moe @Noos: he getver! Gelukkig hoefde jij het niet op te ruimen Hoop ook dat de dingen waar je nu last van hebt tijdelijk zijn! Zou wel schelen iig... @Yaar: vandaag echo!! Veel plezier! Zo.. vannacht toch geslapen!! Klokkie rond weer! Was zo moe van de voorgaande nachten met maagzuur dat ik nu dus van 9 tot 9 geslapen heb. Heerlijk! Straks een halve avonddienst draaien en dan lekker weekend! Heerlijk, weer wat klussen aan de babykamer!
Moet vandaag lekker niks dus dat scheelt.. Moet alleen uwv zo ff bellen mja dat kan onderuit gezakt op de bank
Goedemorgen.. Nah zei ik gister nog dat beeb een lekker ding is met zijn gewring..Daar kwam ik gisteravond laat wel van terug,wat een pijn zeg.Ik vraag me af of het een combi is met pijn van de b.i in mijn schaambot.Voelde echt flinke steken in m`n vagina.Ik moest er ook vaak uit om te plassen.Beeb bleef zo druk,draaien wringen schoppen.Ik sliep pas diep in de nacht,was even niet gezellig. Vanmorgen al hard gewerkt,heb m`n benen geschoren Oud wijf haha..niet te geloven zeg.Nah ja..nu ff koest.Ben vandaag wel weer in mijn gewone kleren,dat is toch wel weer fijn.Meteen m`n buik maar op de foto gezet. Babs,grote zoon was ook zo`n stuiterbal en die heeft echt geen druk karakter.Dochter was juist super rustig in mijn buik en heeft nu adhd..kan dus geen 2 tellen stilzitten.Dus ik heb goede hoop haha Fijn dat je zo goed geslapen hebt! Noos,ik hoop met je mee dat het gauw weer beter gaat! Ik zal zo m`n foto`s eens in mijn album zetten
Lekker Dreamer, chill-se Wow Mams!! Wat een toeter al! Die beeb van jou groeit als kool, geen wonder dattie zo zit te wringen Balen van je slechte nacht.. rustig aan maar weer Net ff geboortekaartjes zitten kijken. Zo leuk dat dat nu eindelijk kan! *smelt en zwijmel en zucht* hihi!
Mams ik vind je buik prachtig!! Niet zo gek dat benen scheren voor jou een hele opgave is haha Lekker relaxen Dreamer, altijd goed Babs, leuk he geboortekaartjes kijken. Zijn jullie al uit de naam eigenlijk? Ik ben net even met mn zus boodschappen wezen doen, nu gevloerd op de bank. Heb mn dag niet vandaag, niks aan te doen, morgen weer een nieuwe dag Verder weer bezig met de badkamer dus lekker een hoop geboor hier haha. Moet vanavond naar een verjaardag dus ik hou me vanmiddag maar lekker koest, kan toch niks doen in huis met al dat stof Jullie nog plannen vandaag?
Leuk babsies,weet je al wat voor iets jullie willen?? Mss is het ook wel logisch dat ik zoveel last heb van mijn schaambot,er zit nogal wat gewicht op te duwen.Maandag naar de fysio,hoop dat ze nog tips heeft.Maar vrees dat het gewoon tanden op elkaar en doorgaan is.Maar..nog maar zo`n 13 weken
Hahah mams, maar met pijn zijn 13 wkn best lang... Hier weinig plannen vandaag.. Mn tante gaat vandaag voor me kijken bij trekpleister hihi... Bedankt hoor Zussie Denk dat k zelf straks hier op t kleine plein ff kijk.. Even naar buiten mn gedachtes verzetten...
Noos,dat is toch ook frusti dat je na boodschappen al gevloerd op de bank ligt.Het is gewoon zwaar en dat is soms meer dan dat je koppie aankan.Knuf! Heb vandaag niet veel plannen,vanmiddag even naar de huisarts.Wil ergens ook nog een rust momentje pakken,zodat ik vanavond de finale van the voice af kan kijken
Ik wil ook een trekpleiser in de buurt hebben! Helaas pindakaas, komt vast ook nog wel een keer bij de kruidvat in aanbieding. Lekker hoor ff naar buiten, al is het maar 5 minuten dan voel je je toch een ander mens haha. Mams, nee het is zeker niet gek dat je er pijn hebt. Hoop ook dat de fysio iets voor je kan doen! En 13 weken klinkt kort he! Ik had het vanmorgen ook...over 10 weken mag ik thuis bevallen whoeehaaa dat klinkt alsof het morgen is! Maar als ik dan bedenk dat het dan ook nog wel 4 weken kan duren denk ik: pffff wat een tijd haha.