ZP-Addicts deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Zou jij graag thuis willen bevallen dan Noos?
    Das hier sowieso al geen optie meer.. Niet dat k et van plan was :D

Mehh, kleintje is rustig vandaag... Niet leuk :p

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Noos,idd 10 weken zijn zo om..en die 4 weken langer mss nog maar ff niet aan denken.Positief denken is mijn motto :D
    Hoe dan ook,het zullen geen makkelijke tijden worden.Maar hey,wij zijn sterke vrouwen...tjakkaaaaa

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik wil graag thuis bevallen, tis geen ramp als het toch een ziekenhuis bevalling is. Wat het beste is voor de kleine, daar gaat het natuurlijk om!
    Maar mijn voorkeur gaat uit naar mijn eigen vertrouwde en rustige omgeving :)

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vergeleken bij de tijd die we al gehad hebben is dit een peuleschilletje haha!

TSJAKKAAAA

5. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zo is dat noosa! We komen er wel,hoe dan ook :D En gelukkig hebben we elkaar hier,heerlijk om alles eruit te gooien wat je dwarszit ;)

6. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Noos: Ja we zijn eruit. Zo'n bijzondere naam gevonden en waren meteen allebei verliefd. Toen we die naam wisten zei ik nog: vanwege deze naam hoop ik zowat dat het een meisje is. Nou.. en dat is het :D

@Mams: ik weet eigenlijk niet zo goed wat vriend-lief mooi vindt aan kaartjes, maar gewoon ff spieken kan geen kwaad. En er zijn zoveel mooie kaartjes, daar komen we wel uit! Balen he van die bekkenpijn. Ben benieuwd wat de fysio voor je kan doen!

Probeer de hele tijd mooie buikfoto's te maken maar fotocamera werkt niet mee.. *grmbl*

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Idd we are strong women!!

Echt te grappig.. Elke keer als k hier op zp meldt dat kleintje rustig is.. Krijg ik binnen een halfuurtje wat beweging :p

Zou trouwens echt niet weten wat zonder zp.. Als je dan zoveel thuis moet zitten kan je het beter een beetje vermakelijk houde toch :p

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Wij hebben toevallig vorige week een proefkaartje aangevraagd... Vind m echt helemaal super!!

Nu binnenkort dus maar ns kijken voor een tekst enzo.. Kunnen we hem vast aanmaken.. En dan bestellen!! Als de kleine dan geboren is even een belletje met de ontbrekende dingen en klaar :D

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier ook geen plannen vandaag

Ik mag gewoon over ruim 5 weken al thuis bevallen :D
    klinkt leuk haha
    niet dat thuisbevalling een optie is met groeiachterstand,weinig vruchtwater en stuitligging. maar toch :p

op 35 weken zouden we gaan bespreken hoe of wat met eventuele keizersnede.

Mams weet jij wat gebruikelijk is hier bij het elkerliek met hoeveel weken ze een ks plannen? ( al ligt dat natuurlijk aan zoveel dingen )

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Standaard ligt dat toch rond de 38 weken?

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja ik weet het dus niet, ik lees veel tussen 38 en 39, maar ervaringen hier op het forum ook gewoon vele pas met 39+3 of zelf 39+5

Kan het bij de volgende afspraak wel vragen aan de gyn natuurlijk maar ben gewoon zo benieuwd :p

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik zit een beetje in dubio.. ik voel haar al sinds gister niet
    ( gister hele dag niks, vandaag ook (nog)niet )

Ik weet dat ze minimaal beweegt vanwege oa de ligging en weinig vruchtwater en normaal voel ik me er ook niet echt onzeker door,
    maar nu begint mijn gevoel een beetje op te spelen..
    wel/niet bellen. Ik denk dat ik het nog even aankijk en anders toch maar weer een ctg vragen

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Tsja... Ik vind dat jij sowieso nog redelijk rustig overkomt ;) Als het je niet lekker zit zou ik gewoon bellen!!

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    En liever een keer teveel dan te weinig bellen hoor!!

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Babs,je maakt me nieuwsgierig naar jullie naam :D

Dreamer,nou idd..een leven zonder zp? Niet te doen haha..Zeker al dat zwangere geklets..ik ben de enige in mij omgeving die nu zwanger is (hebben wel allemaal kids) dus dat is toch weer anders kletsen als met een mede zwangere.

Ks,vanaf de 37e week idd.Maar liever later als dat mogelijk is.Als beeb het goed doet en extra groei nodig heeft zullen ze nog niet zo snel de beeb halen.
    Ik dacht dat het hier wel vroeg zal zijn,ivm grote beeb.Maar dan schijnt het weer zo te zijn dat als de moeder diabetes heeft de ontwikkeling van longen enz trager is.Dus wat dat betreft doen ze het liever niet tevroeg.En zoals Delemarre het zo handig zijn,dan maken we je rits gewoon een stuk groter ;)
    Dus tja,hier net zo onzeker nu nog als bij jou denk ik.

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Mja kan het dan ook niet zo zijn dat ze in het geval zoals Zeeb juist wel iets eerder halen? Omdat ze nu ook al niet zo snel groeit.. En Zeeb haar zo slecht voelt? Zijn maar hersenspinsels hoor.. Weet niet hoe gyns daar verder over redeneren ;)

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babs, ben Heeel benieuwd naar jullie naam!
    Naar die van iedereen trouwens haha...

Zeeb, bij twijfel bellen! Jij zegt zelf altijd, liever 10 keer teveel dan 1 keer te weinig!
    Heb je niet iets thuis waarmee je t hartje kunt luisteren...ik heb hier zo'n angelsound....als je dan erg twijfelt kan je t hartje luisteren..

Zo ik heb de kachel extra hoog gezet, dekentje over mn voeten en begin beetje bij te komen.
    Kijk gtst van gister....janken! Hihi

18. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat is ook zeker per situatie verschillend.Denk als de beeb,ondanks dat ze zo rustig is,wel gestaag aan het doorgroeien is en het verder oke is dat dat zeker voor gaat voor hoe de mams zich zal voelen.

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Brr lijkt mij juist ook heel eng Noosa...
    Stel je hebt t net nie op de goeie plek... Hoor je ook niks... Kon m overnemen van een oud collega maar bewust niet gedaan hihi...

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tis soms wat zoeken ja....maar vaak hoor je wel n beetje waar je in de buurt zit.
    Heb hem maar af en toe gebruikt hoor. Vooral om aan anderen te laten horen.
    En Tis ook dat ik m gekregen heb van n collega, zou m zelf niet gekocht hebben.

Deel Deze Pagina