Bedoelde er ook niks meer verder maar ken mezelf langer dan vandaag.. Zou me dan idd onnodig nog drukker maken
Haha meiden, stelletje nieuwschierigerts Ik wil iig wel verklappen dat ik de naam nog nooit gehoord heb en dat als ik 'meisjesnaam + naam' intik op google er 0 hits uit komen.... Jullie raden het nooit Ben ook heel benieuwd naar de naam van jullie smurfje mams! En idd.. naar die van iederen eigenlijk! Namen zijn zo leuk! Zeeb gewoon bellen! Echt.. meid dat ctg is zo gemaakt en dan ben jij weer gerustgesteld. Zo eindelijk gelukt.. 20 weken en 4 dagen zwanger!
Mooie buik Babs!! En je maakt me nu nog nieuwsgieriger haha. Net bestelling van babydump binnen! Molton, hoeslakens gewoon wit en 2 dekentjes knalblauw en turquase....voor in het ledikantje en kinderwagen...ik ben weer even aan t zwijmelen haha.
Leuk is dat he Noosa... Ik heb nu ook steeds de neiging om even in het kamertje te lopen.. Kheb er niks nodig ofzo.. Maar het ziet er gewoon zo af uit dat het gewoon leuk is om te kijken
Tnx meiden! @Mams: ja ik dacht eerst van.. niet TE uniek want daar heeft het kindje later misschien 'last' van... maarja.. toen kwamen we deze naam tegen en was ik toch wel verkocht! Hoe zit dat bij jouw kindjes? Die hebben toch ook heel unieke namen? @Noos: haha heeeerlijk lekker zwijmelen Denk dat ik ook precies zo zal doen als dat kamertje klaar is.. de hele tijd naar binnen lopen en genieten
Babs,als het maar de naam is voor jullie.Dan zit het vast goed.Onze kindjes hebben idd niet veel voorkomende namen.Dochter iets vaker als zoon...maar nog erg weinig. Zit je niet op facebook? Ken je deze site: Nederlandse Voornamenbank Altijd leuk om te kijken.
Oehh namen leuk! Goed, onze namen weten jullie al maar voor de gene die het vergeten zijn ga ik het niet nog een keer vertellen haha. Ik ben ook heel benieuwd waar jullie allemaal op uit komen! Waar ik ook nog steeds heel nieuwsgierig naar ben is als Zeeb is bevallen, of het dan echt een meisje is. Doordat het in het begin zoveel verschillend werd gezegd ben ik benieuwd of er nu echt een meisje uit komt Roos, dat genitale knopje is het stuk waar later het geslachtsdeel uit voort komt. Mams, wat heb je toch een buik. Ik snap dat die smurf van je probeert de ruimte zo goed mogelijk te benutten Meiden van de echo...hoe was het gegaan? Ik ben benieuwd! Vandaag heb ik een examenles gehad van mn gym maar mag nog een keer terug komen binnenkort. Ik heb het niet gehaald whahaha echt, ik lach er nu om maar het ging dan ook voor geen meter. Zo geef ik nooit les. Ze zei al, ik ga geen onvoldoende geven want ik heb je lessen genoeg gezien maar kom nog ff een ochtend. Dus binnenkort dan nog een keer heen. Deze les heb ik mooi in de pocket omdat ik toch meer bovenbouw lessen moest geven dus dit kwam ook wel goed uit. Niet getreurd dus.
Hee meiden, kort berichtje vanaf telefoon mannetje. 11 weken 3 dagen. Verder alles goed. Kindje drinkt en plast al en lag heerlijk te rekken en te strekken. Zo leuk om te zien! Uitgerekende datum is nu 7 augustus! Vanavond fotootjes!
Zussie fijn!! En vooruitgezet dus helemaal super! Uitgerekend op mijn verjaardag, kan niet mooier Lente, balen van je examen, gelukkig een her en kan je er zelf om lachen!
Ja ik ook! Wat een super fijn nieuws allemaal zeg! Zeeb, hoe is t met jou? Nog gebeld, of de kleine meid al gevoeld?
Hier ook even een vlug berichtje, dan ga ik ff bijlezen en komen de foto's! Alles was goed, nog steeds 11w1d, dus uitgerekend op 9 augustus. Kindje lag heerlijk te bewegen, hartje klopte mooi