Haha ja echt he! Hij lag echt zo met zn voetjes bij elkaar Kei schattig! Zussie, ze heeft het gewoon op DVD opgenomen, heb net zelf even de tv gefilmd, omdat ie het bestand op de DVD niet op youtube wil zetten om een of andere reden. Bij ons duurde het maar 10 minuten ofzo Haha ja dat was echt grappig, hij ging de hele tijd slapen, dus op een gegeven moment heeft ze m wakker geschud, zodat ie nog ff zou bewegen voor de film Haha apart, recht van voren! Ik ben zo verliefd Heb de hele tijd met een big smile liggen kijken! Haha die echoscopiste zal ook wel gedacht hebben, ik de hele tijd: 'Ohh kijk die voetjes, en dat neusje!' 'Ohh, hij beweegt!' ' Ohh het is echt een baby, en wat issie al groot!' Haha
Ach yaar, die mensen zijn vast wel wat gwend joh Die maken dat dagelijksm ee dus kijken er vast nie meer van op
Haha ik lag ook de hele tijd te lachen. Maar das niet handig want dan gaat je buik schudden en zie je niks meer,Haha! Dus ik probeerde me zo koest mogelijk te houden, en mannetje maar ooh en aah roepen
Je moet ook niet schuddebuiken van het lachen he Zussie Moet je straks ns kijken.. Als je dan goed in en uitademt.. Zie je ook je kindje alle kanten op gaan
Haha ja ik kon het niet inhouden hoor toen dat kind op zijn kontje ging zitten, hahaha. En dat gezichtje van voren, hahaha geen gezicht Ik heb het al gezien, deze wordt niet fotogeniek Of juist wel, nu al aan het oefenen met poseren. Maar dan moet het nog wel even leren wat zijn beste kanten zijn
Nu al een karaktertje dus Pff had net trek.. Denk neem een beetje huzarensalade.. Zit k nu dus weer zo vol dat k et idee heb de komende uren niks te kunnen eten..
Laten we het hopen Het lijkt vast op zijn vader die is motorisch ook niet zo handig... Whahaha Als ik er aan terugdenk moet ik nog steeds lachen. Oooooh ik hou dr van, nu al zo veel, mijn kleine gekkerdje
Pff, net een schaaltje chips naarbinnen gewerkt, nu zit ik wel vol Tis maar grauw buiten.. Iemand nog leuke plannen voor vanavond? Ik denk dat ik eerst even naar mn schoonzus ga om de echo te showen en dan even naar de kroeg ga, even eruit
Leuk Yaar weer ff nr de kroeg! Zou ik ook wel willen maar komt er maar niet van haha. Ik heb n verjaardag vanavond dus ook gezellig! Verder zou ik graag n tukkie willen doen maar ze zijn nog boven bezig dus doe dan niet ff mn ogen dicht haha. Morgenmiddag komt n vriendin ff langs, moedertje komt helpen schoonmaken en 's avonds nr verjaardag van zwager. Verder wil ik ook nog ergens bij mn schoon ouders eten dus ik kom mn weekend alleen thuis wel door
Ja banner aanpassen lukt niet via de telefoon. Ik ben zo moe! Van 11 tot 13 liggen slapen, en nu ben ik weer in bed. Ik kan gewoon niet meer, ben echt kapot! En koppijn!
Noos, jij hebt ook een lekker leuk weekendje zo te horen! Jij zult je vast niet vervelen Zussie, oh ja, was even vergeten dat je via je telefoon zat Joh, dan ga je toch gewoon nog even slapen! Dan heeft je lichaam het blijkbaar nodig..
Zooo.... alles ff snel bijgelzen! Zussie en Yaar wat super dat jullie goede echo's hadden! Wat een mooie beelden ook, smelt!!! Ohh ik wilde dat ik al zo ver was... had vanmiddag wittig slijm met daarin 2 rose spikkeltjes.... maak me echt zorgen... De juichstemming is een beetje weg... Net toen ik thuis kwam direct weer een test gedaan. (wel een andere dan gister) Het duurde even een paar seconden voordat er een 2e streep kwam en hij is ook lichter dan die van gister. Maarjah... het is ook een andere test, maar ik vind het niet fijn. Voor de rest heb ik heeeeeel de dag honger, herkennen jullie dat? Ik eet me klem, banaan, appel, rijstewafel, brood etc
yaar & zussie, allebei weer een goede echo! fijn! @geen idee meer wie heb geen angelsound nee mocht ik niet van vriend, omdat als ik dan geen hartje kan vinden ik heeeelemaal in de stress zit Hele middag geslapen, voel me nu wat beter niet meer gebelt, ga zo even eten en dan hoop ik haar daarna te voelen
Ik had net die mooie echo's gezien en toen moest ik eten. Meiden wat is dat toch gaaf om te zien die kleintjes. Vonden jullie het ook niet heel gek dat je het zag bewegen maar er niks van voelt? Yaar, wat had je een gaaf filmpje. Die van jou is ook echt al groot! Toch alweer een heel verschil om te zien met die van mij. Paar weken doen echt in dit stadium een hoop. Heb je binnenkort nog een echo nu of moet je wachten tot de 20 weken? Ohh ben zo blij voor jullie dat alles ook gewoon goed is!