Zussie, jij bent trouwens ook weer een mooi aantal dagen vooruit gezet. Je buik groeit ook goed dus ik geloof het ook zeker dat je vooruit mocht haha. Dat van die moeheid, ik heb het nu een paar dagen iets minder. Vandaag was het er wel weer. Net even een 1,5uur in bed gelegen zodat ik vanavond op verjaardag kan. tsss tis toch erg haha ik heb gewoon een oudere mensen power nap nodig Vanavond lekker met mn andere 2 vriendinnnen zwangere praat hebben op de bank op een verjaardag. Ik heb er zin in!
Dreamer08, haha dat eten dat herken ik wel! Meis, je urine was waarschijnlijk ook wat minder geconcentreerd.. Ik zou gewoon alleen 's ochtends testen en dan met hetzelfde merk.. Bespaart je een hoop kopzorgen! En jouw test van gister was echt knal, daar bestaat echt geen twijfel over! Zeeb, voel je haar nog wel dagelijks of dat ook niet altijd? Lente, haha ja dat zei ik nog tegen vriend, die kleine ligt gewoon te spartelen daarbinnen en ik voel dat gewoon niet, echt vreemd.. Die kleine van mij is nu 4,5 centimeter. Gaat echt hard! Volgende echo heb ik rond de 16 weken, voor de geslachtsbepaling Gezellig avondje ga je tegemoet! En die moeheid moeten we ons maar gewoon aan toegeven, gaat vanzelf wel over Ik moet trouwens wel zeggen dat ik sinds gister weer een overtuigend gevoel heb voor een jongen Dus ben echt benieuwd! Zowel vriend als schoonzus denken trouwens ook een jongen, wel grappig
yaar, ik voel haar helaas nog steeds niet elke dag , erg lastig maarja het is niet anders nog een paar weekjes volhouden
Zeeb, wat blijf je toch positief meid, echt knap! En wel fijn dat je haar inmiddels wel toch geregeld voelt, ook al is het niet elke dag..
Dreamer ik kan me je onzekerheid helemaal voorstellen. Die eerste weken vond ik vreselijk. Blij dat ik op echo mocht komen! Ik zou, als je de vk belt, ook aangeven dat het een tijd heeft geduurd voordat je zwanger bent geworden. Misschien dat je dan je echo ook iets eerder krijgt. Geeft jezelf misschien meer rust. Maar ohhhhh wat vind ik het gaaf voor je!! Zeeb wat vind ik jou toch een knap mens! Dat jij gewoon zo kunt gaan slapen terwijl je je meisje nog niet hebt gevoeld en oh, jij kunt er zo rustig onder blijven. Tenminste, zo kom je over. Ik vind het zo knap hoe jij hiermee om gaat. Je kunt uiteindelijk ook niks anders dan toegeven aan je rust maar je doet het toch maar mooi. Ik hoop dat je haar straks nog even voelt. De geslachtsbepaling Yaar, ik ben zo benieuwd wat daar bij ons uit gaat komen. Ze zegt nu een meisje maar hmm, dat geloven we tot nu toe niet. Het is nu voor ons gevoel gewoon een gok hahaha. Ik denk zelf nog steeds een jongen maar laat ik nu altijd net het verkeerde denken. Goed, mijn logica is niet altijd handig maar ik denk bij mezelf echt een jongen haha. We wachten het wel af Vanavond ons kleintje maar ff showen! Ik moest net wel lachen trouwens. Ik had jouw filmpje van je echo ff aan staan. Zegt mn mannetje, he, is dat ons kindje? Ik tsss nee joh, die van ons herken je toch gewoon haha. Die van ons heeft een groter hoofd. Lijkt op z'n vader. Dit is toch een heeeel ander kind. whahaha hij lachen Al die echo's lijken op elkaar.
ah lief van jullie meiden! meer dan rustig blijven kan ik ook niet doen Dan kan ik elke dag naar het ziekenhuis voor een ctg, soms is het wel ff lastig hoor en heb ik een jankbui bij vriend op schoot en daarna gaat het wel weer
Wachten jullie tot de 20 weken echo met het geslacht Lente of laat je ook eerder al een echo doen? Het is en blijft natuurlijk ook maar een gevoel.. Haha ze lijken inderdaad allemaal op elkaar Vriend vond dat die van ons maar een bol voorhoofd had, zegtie: ' Huh, ik hoop dat dat nog wel bijtrekt'
hahaha ik hoop dat het bij trekt Ze zijn zo heerlijk nuchter die mannen. Niks geen hormonen, gewoon de eerlijkheid haha. Ik weet niet of wij nog een geslachtsbepaling laten doen of dat we die gewoon bij de vk laten uitvoeren met 20 weken. Ik moet zeggen dat ik de Zeeb actie, zo om de 2,5 week een echo, tot nu toe erg leuk vind maar ik weet niet of we bij een echopraktijk een echo laten maken of dat we gewoon op de 20 weken echo wachten.
Zeeb, ik ben het helemaal eens met die meiden hierboven! Je bent een topper! Spannend weer die geslachtsbepalingen! Wij hebben gewoon tot 20 weken gewacht en daarna nog een pret echo voor de zekerheid. We wilden eerst zeker weten dat beebje helemaal gezond is en niet dat ze gekke dingen zien bij die pretecho. Maar dat is meer een eigen gevoel wat voor iedereen anders is! Je avond klinkt gezellig Lente! Ik ben nog steeds moe hahaha...de bank ligt zo lekker. Maar vanavond even de deur uit is ook lekker. Pizza zit in de oven..hmm lekker smikkelen zo haha
Ja Zeeb je doet het echt heel goed! Lente op de site van de verloskundige hier staat dat je de eerste echo pas met 12-14 hebt en dan ook gelijk je intake. Dat duuuuurt nog zolang!! Ik ben ook zo benieuwd wat jullie allemaal krijgen en wat jullie namen zijn..!!
jaaa namen, ben ook zo benieuwd! Hier noemen we ons meisje al zovaak bij naam , echt leuk om zo te zeggen, niet meer baby ofzo dat deden we eerst haha
En als je de vk aan de lijn hebt voor het maken van een afspraak? Ik zou het gewoon uitleggen hoe je situatie is.
Hihi namen.... ik denk dat ik het ook al wel weet Ja Lente ik zal wel ff zien, maar kga nu nog niet bellen met de vk. Met hoeveel wkeen hebben jullie dat gedaan?
Uhm, ik heb 7 dec gebeld alleen weet ik steeds niet hoeveel weken wat was doordat ik steeds verder en terug gezet wordt haha. 3-12 hadden we een test gedaan en met 28-12 was ik 6,5 week volgens de berekeningen toen. Maar ik heb al vrij rap gebeld dus.
Dreamer08, ik zou ook gewoon rond 6 weken bellen! En de situatie uitleggen.... Je onzekerheid is logisch, denk dat we dat allemaal herkennen. Maar je test was zo knal....dat hij nu lichter is zal echt te maken hebben met andere test en tijdstip.
meiden, heeft iemand deze slaapzak ooit gezien bij Hema? ben al weken op zoek en heb vandaag mijn zus in Eindhoven laten kijken maar daar hadden ze m ook niet maatje 56-62 is het
dat is een van de kleinste die er te koop zijn ( zonder mouwen dan ) en is heeeeeeeerlijk zacht als ik het zo zie
Maar moeten ze als ze zo klein zijn ook al in een slaapzakje dan? Ik dacht als ze een beetje beginnen te draaien. Hij ziet er idd wel lekker zacht uit. Dit is nog een heerlijk klein maatje. Je hebt soms ook van die grote slaap tenten