Yaar, wil je die lijst nog ff opnieuw plaatsen? Hij staat nu nog op het andere topic maar die is al zoveel verder weg.
Lente, haha die man van mij doet wel heerlijk nuchter, maar stiekem vind hij het ook allemaal prachtig en geniet hij er intens van Noos, daar is zeker ook wat voor te zeggen! Zo had ik er nog niet eens over nagedacht. Is je pizza lekker? Dreamer08, dat duurt echt lang! Volgens mij kan dat niet eens zo laat, de intake, omdat een eventuele combinatietest tussen de 11 en 13 weken plaats zou moeten vinden.. Ik zou gewoon even bellen, en zeggen dat je niet precies weet hoelang je zwanger bent, eerste dag laatste menstruatie is 50 dagen geleden ofzo Dan krijg je waarschijnlijk wel eerder een echo! Ik heb trouwens na een week ofzo gebeld, dus in de 6e week.. Mocht drie weken later voor een echo
Lente, moeten niks natuurlijk maar ik vind het wel fijn voor overdag als ze in de box ligt bijvoorbeeld, of bij ons op de bank. verwacht namelijk niet dat het eind maart al 20 graden zal zijn
Ja dat is waar.... ik kan natuurlijk altijd zeggen dat ik echt niet weet hoever ik ben.... Maajaa.... als ik vroeg naar de vk ga moet ik het ook vroeg vertellen.... we wonen nogal in een dorp als iemand me ziet
Pizza was heerlijk Ik kook eigenlijk bijna nooit als ik alleen ben. Of soms dingen die vriend niet lust maar meestal is het dan even makkelijk haha. Zeeb, ik heb er niet op gelet eigenlijk. Zal eens kijken of ik wat zie volgende week bij de HEMA. Volgens mij hoeven kleintjes ook nog niet in een slaapzak, tis maar net wat je als ouder fijn vindt! Wat hebben jullie gegeten?
O haha lees nu dat er al andere reacties over t slaapzakje waren. In de box/op de bank is het wel lekker denk ik inderdaad. Oww heeerlijk vooruitzicht he meiden, zo'n klein frummeltje gezellig bij je op de bank..zucht
Zwangeren to be Chantej - 23 jaar - NOD onbekend - Rosemarie Mamas to be Zebra - 23 jaar - 20 Maart 2012 Meisje - Lentekind Dreamer - 22 jaar - 15 April 2012 Meisje - MissCK Noosa - 24 jaar - 20 April 2012 Jongen Babsies Trotsemams - 32 jaar - 5 Mei 2012 Jongen - Yara Babsies - 25 jaar 4 Juni 2012 - Meisje - Noosa Rosemarie - 25 jaar - 14 Juli 2012 - ?? Chantej Lentekind 28 jaar - 3 Augustus 2012 - ?? - Zebra Zussie 25 jaar - 11 Augustus 2012 - ?? Dreamer08 Yara 22 jaar - 11 Augustus 2012 - ?? - Trotsemams MissCK 23 jaar - 4 September 2012 - ?? - Dreamer Dreamer08 - 23 jaar - 27 September 2012 - ?? - Zussie
Ohh echt een heerlijk vooruitzicht! Zeeb, die slaapzak ziet er heerlijk uit! Noos, wij hebben gebakken aardappeltjes, witte bonen in tomatensaus en speklapje (vriend rookworst) gegeten Dreamer08, tja dat is misschien wat lastig, maar daar zou ik het niet vanaf laten hangen. Gewoon zeggen dat je niet weet hoe ver je bent. Beter van de onzekerheid af en dat je het wat eerder moet vertellen, dan tot de 12 weken in onzekerheid zitten.. Denk ik dan
Leuk al die baby's straks Gaat het hier alleen nog maar over voedingen, poepluiers en vervelende kraamvisite Hmm Yaar, klinkt lekker je eten! Ga ik ook weer eens eten, witte bonen in tomatensaus
Zussie en Yara,super nieuws!!! Leuk leuk leuk Yara,ik had nog rond gekeken of ik je zag (nieuwsgierig..ikke? neuu haha).Ook in de wachtkamer,die is daar zo open en bloot Ik was er denk ik net iets later,hebben we elkaar echt net mis gelopen. Maar wat een schatje zeg..hoeveel echo`s ik ook zie ik blijf het zo bijzonder vinden. Lente,ah balen van je examenopdracht.Maar je bent er zo te lezen niet rouwig om,komt wel weer goed Ik weet verder niet meer zo goed wat ik heb gelezen Heb een drukke middag gehad en ben nu aardig gesloopt.Wil the voice wel kijken,dus wakker proberen te blijven
Heyy meiden!! Wat lees ik hier allemaal leuke dingen!! Leuke echo,buik foto's mooie kleertjes! Dreamer08 die een mooie positieve test gehad heeft Super allemaal! En Zeeb je bent echt ontzettend sterk, zo positief als je bent!! echt een pluim waard! Hier zakt me de moed een beetje in de schoenen,,, Heb echt het idee dat ook deze keer het niet raak is. Heb nog steeds wat ongesteldheidsachtige krampjes.... Sinds vandaag wat dikke witte afscheiding. maar verder helemaal niks.... ga zondag wel testje doen maar denk dat het haast niet nodig is. Wel raar hoor dat ik als enige nog boven aan de lijst staat als niet zwangere
Haha ach, elke fase heeft z'n charmes he Ik vind het juist wel grappig dat we ook allemaal achter elkaar lopen en niet tegelijk. Heb je toch wat afwisseling in de gesprekken Witte bonen in tomatensaus is echt vriends favoriete groente! Dus wij eten dat op zn minst 1x in de 2 weken..
Ah Chantej, kan me voorstellen dat het rot is om bovenaan te staan. Maar ik heb nog wel wat hoop voor je hoor meis! Spannend de test zondag, ik ben aan het duimen! Yaar, ja het is ook leuk, ook kan je elkaar zoveel tips ed geven en elke met elke fase meeleven met de anderen.
Chantej, het moet een rotgevoel voor je zijn om daar bovenaan te staan in je uppie. Blijf hoop houden, dat zag je ook aan Dreamer! Vaak wanneer je het het minst verwacht blijkt het raak te zijn. Maar het lijkt me wel rot om hier als niet zwangere tussen al deze verhalen te zitten. Meid, een knuf voor jou!
Mams, ik had ook nog gekeken toen we buitenstonden, want vriend moest nog roken na de echo.. Dus hebben van kwart over tot 10 voor half buiten gestaan, ik denk misschien ben je vroeg Maar helaas. Maar die wachtkamer is inderdaad open en bloot! Je zou er wonen en dan een vroege echo hebben, iedereen ziet je zo zitten, lekker subtiel Thnx Mams, ben ook helemaal verliefd op m! Chantej, meissie toch, inderdaad echt rot dat je nog als enigste bovenaan staat.. Mijn duimen draaien nog steeds voor je, ik hoop dat je zondag een mooie knallerd hebt zodat je mooi onderaan komt te staan Tis ook jou enorm gegund meid!