ZP-Addicts deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Yara89, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja beetje aparte mailwisseling ;)
    We zijn nog bezig een datum te vinden om hem op te halen.
    Deze week ging niet meer lukken voor die man, en volgende week zaterdag heb ik vrijgezellenfeest dus dan kan ik niet...
    Heb komende week toch geen tijd om te schilderen dus is ook niet zo erg... Maar heb hem in principe dus wel gekocht ja!

Ik vind het zo moeilijk dat kamertje meiden...
    Zie ik ineens weer een leuk behangetje voorbij komen...
    Maja... om nou weer mn hele plan om te gooien voor een behangetje :p
    En die steigerhouten wand moet eigenlijk gewoon omdat die muur zo lelijk is, maar das wel weer vrij prijzig!

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hee, nu is ze weer weg.. Flauw hoor, we bijten toch niet;) Ben gewoon nieuwsgierig:D

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ben ik weer,had even een sanitaire stop.Heb nog moeite met m`n ontlasting,dus vandaag 2x lactulose gepakt.Werkt wel dus haha.Wij hebben alleen boven geen wc en als ik moet dan moet ik direct,beetje lastig met dat lijf van mij op het moment :p

Yaar,jaaaa een flurry gehad.Ik had er wel extra voor gespoten,maar m`n suiker flipte alsnog.Weet ik ook meteen dat ik dat niet meer moet doen de komende weken haha
    Dat komt vast goed met die babs van jullie haha.Gaan jullie ook iets tegen elkaar zeggen? Behalve JA :D

Bij babydump had ik wat dingetjes,aankleedkussenhoezen,lakentjes,badcapes,slingers,balonnen en een luieremmer.Maar ze zijn niet geweest :( Dat ze morgen dan maar komen,op internet staat dat ze vandaag zouden komen.

Ik blijf trouwens maar aan het hoesten,klink echt verrot..Nou doen inmiddels heel m`n ribben zeer.Links wel meer als rechts,denk door de favo rib-trap-plek van smurf.
    Als ik adem voel ik het helemaal rondom,is echt niet fijn.Zou er nou niks zijn wat ik mag hebben?Denk dat ik het morgen toch ff bij de apotheek vraag,of bij de assistente van de huisarts.

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zussie, ohh ja klopt, dat heb je wel verteld. Wel fijn dat je die kast ook nog hebt! Dus je bent qua meubels al compleet, super gaaf:D
    Tja en als je zowel de stegerhouten wand en het behangetje doet? Of wordt het dan teveel van het goede? Wat je anders ook nog kunt doen is 1 rolletje behang bestellen en daar 'schilderijtjes' van maken. Dus inlijsten, opspannen of iets dergelijks. Of 1 strook behang van boven naar beneden op de muur, is ook gaaf!

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ach Yaar, laat dat meiske toch....Lekker laten meelezen ;)

Mams, het is bij jou ook elke keer wat met bestellingen he... wil ook niet zo gaan zoals het hoort! Fijn dat je darmen het weer doen, alleen jammer dat je moet rennen terwijl je dat niet kunt.
    Ik zou idd even bij de apotheek vragen wat je mag...
    Heb je droge hoest? Of komt er slijm mee?

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mams, haha wel fijn dat het nu gelukt is:D
    Nog maximaal 6 weken, dan mag het weer:p Komt goed!
    Uhm nee, we gaan zelf verder niets zeggen. Hou daar niet zo van;)
    Ohh wel een leuke bestelling bij de Babydump! Vind al die kleine zooi ook echt zo leuk om te kopen! Wij gaan volgende week zondag naar Eindhoven. Is koopzondag en de mamamazzeldagen, dus ff naar de Prenatal, Babydump en vriendlief moet nog trouwschoenen.

Hmm, trachitol? Maar ik zou het echt even navragen, zo blijven hoesten is ook maar niks! Het hangt wel echt in de lucht trouwens, ik heb er vorige week echt last van gehad. Ik heb toen trouwens Isla Moos genomen tegen de kriebelhoest. Zijn gewoon een soort snoepjes, net als antaflu, maar dit werkte echt perfect! Kun je gewoon bij KV enzo kopen.

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha ik was gewoon nieuwsgierig Zussie;) Vraag me dan af of ze iemand van ons kent of dat ze ons gewoon interessant vindt;) Wow, zo druk als het net was, zo rustig is het nu:p

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Yaar het is behang met vogels en vogelkooitjes er op... vrij romantisch en vrij druk ;)
    Maar denk eigenlijk dat het best duur behang is, zou eens moeten kijken. Heb nog vogeltjesbehang liggen hier maar das blauw met wit... kan ik misschien ook wel wat mee...
    Maar vind het denk ik een beetje too much worden met steigerhout ook nog, ik moet gewoon keuzes maken en accepteren dat ik niet alles in 1 kamertje kan proppen ;)
    Als ik dat behang doe kan ik ook weer niet het dekentje maken dat ik in mijn hoofd had, blablabla...
    Maar wil wel graag iets met vogeltjes en kooitjes doen in de babykamer want daar ben ik dol op!
    Lastig lastig keuzes maken ;)
    Maar ik heb in principe de meubeltjes bij elkaar ja!

*dankt Beeb voor de paar duidelijke schopjes die hij zojuist gegeven heeft*

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Maar zou je dan niet iets kunnen met dat behang wat je nog hebt, en dan wat ik net zei, als 'schilderij' ofzo? Dat kan prima in combinatie met steigerhout, is echt niet te druk dan hoor:)
    Maar je moet inderdaad wel keuzes maken;)

Had je beeb de hele dag nog niet gevoeld? Fijn dattie nu even lekker schopt dan:D

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja wel gevoeld, maar een beetje gefrummel niet echt duidelijke schopjes ofzo...
    Maar nu kwam hij een paar keer bijna aan de andere kant weer naar buiten :p

Ja kan wel kijken, ik wilde toch blauwe accessoires er bij doen dus kan misschien wel met het behang dat ik al heb....
    Idd verschillende witte lijstjes met dat behang er in ofzo vind ik wel leuk... is minder druk dan dat andere behang.
    Wil denk ik boven de commode ook een soort grote witte lijst maken met daarachter een letterbak om spulletjes in te zetten.

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Heeft bij jou je mannetje de kleine eigenlijk al gevoeld Zussie? Hier probeert vriendlief het wel elke keer, maar dan stopt de kleine man er gewoon mee, of het is te zachtjes en voelt vriend het niet.. Terwijl ik de kleine zelf wel vaker aan de buitenkant voel!

12. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hoesten is volgens mij een combi van kriebel,maar er komt ook slijm mee (denk wel dat er ergens iets zit te irriteren/ontsteken).Heb verder geen snotneus of hoofd,dat is zo gek.Maar ik hoest me de hele dag verloren,echt een rotte rokershoest ;)

Yaar,leuk naar de babydump en prenatal enz!Voor ons zijn dit de laatste dingetjes voor beeb.Hebben nog wel wat nodig maar dat vragen we als kraamcadeau :D

Zussie,dat behang klinkt helemaal leuk.Linkie??

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Gaat helemaal goedkomen met dat kamertje van jou meis:p
    Gaaf idee, een letterbak! Ik heb er zelf ook 1, maar die gebruik ik voor al mijn elfenbeeldjes (spaarde ik een aantal jaar geleden). Maar die is ook te ondiep om echt spulletjes voor de beeb in te zetten. Zo voor die beeldjes issie precies goed:)

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee Yaar, maar hij neemt er de tijd ook niet voor..
    Inderdaad herken je het zelf makkelijker aan de buitenkant omdat je weet hoe het voelt. En soms is het dan te zachtjes voor mannetje om te voelen/herkennen..
    Maar Beeb schopt idd niet op commando, en dan net niet als mannetje met zn hand op mijn buik zit. En dan zegtie na 2 minuten 'hij doet het niet hoor' en dan gaatie weg...
    En dan gaat Beeb natuurlijk weer schoppen :p

Meiden ik ga slapen, morgen weer een lange dag (bijscholing in Arnhem). Welterusten!

15. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Leukidee een letterbak! Maar boven de commode?

Yaar,hier voelde husband smurf ook niet zo snel als ik hem zelf voelde aan de buitenkant.Snapte ik niets van haha.

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mams, bij jou begint het ook zo hard op te schieten nu!
    Ik vind het zelf lastig om dingen niet aan te schaffen om als kraamcadeau te vragen;) Ik heb liever altijd alles al op tijd in huis enzo:p Maar goed, moet voor mensen ook iets te geven blijven he:)

Voor die kriebel zou je die Isla Moos kunnen nemen, werkt echt prima:) En is gewoon een soort snoepje, dus die mag je gewoon hebben tijdens de zwangerschap. Isla Moos Keelpastilles 60st - De echte 24-uurs drogist

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Mams, link komt morgen wel ok?
    Heb hem in een tijdschrift staan, zal even kijken of ik hem online kan vinden.

Yaar mannetje had een hele grote letterbak voor me gemaakt. Daar stond mijn theeservies in in het oude huis :) maar heb er nu geen plek meer voor. Voor de babykamer is hij te groot.
    Wil zoiets dan, maar iets kleiner. En dan een hele kitcherige lijst er omheen ;) Ik denk aan zoiets: http://www.zukiniwoonloods.nl/media/Image/orig/5889p1627sppl916rneahgosp0nvhi1.jpg maar dan misschien met mijn vogeltjesbehang er achter?
    En misschien kan ik er dan nog wat lijstjes omheen hangen, desnoods ook diepere waar ik nog iets in kan zetten...

En nu ga ik echt slapen...

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha is net of ik je over mijn vent hoor praten;) Ik zeg net tegen hem, je moet gewoon de hele avond naast me gaan zitten met je hand op mn buik, dan voel je hem vanzelf. Ja, maar dat zit niet lekker, na 2 minuten heeft hij inderdaad zoiets van, hij doet niks:p
    Slaap lekker meissie en succes morgen!

Mams, tja wat Zussie al zegt, het is ook gewoon ongeduld van die mannen;) Als beeb niet op commando schopt is hij er alweer snel klaar mee:p

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Super gaaf Zussie, die lijst! En dan met dat behang, zie het helemaal voor me en past echt helemaal bij de stijl van je kamertje:D:D En nu echt, slaap lekker:p

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Yaar,de dingen die we als kraamcadeau vragen zijn geen pure noodzaak zeg maar.Een boxmobile bijv,vind het echt niet nodig dat een beeb meteen zo`n hyper ding boven z`n box heeft.
    En een kunstof boxkleed,maar we hebben wel al een stoffen.En nog wat dingetjes hihi

Ik ga morgen ff bij de apotheek langs,moet toch naaldjes halen.Zie ff niet of die Isla dingen suikervrij zijn?

Deel Deze Pagina