Mams, dat jij nog wakker bent zeg Hier is de voetbalwedstrijd bijna afgelopen. Maar het staat nu gelijk en als ze gaan verlengen ga ik toch echt naar bed. Mannetje wil de wedstrijd afzien, dus ik blijf nog heel even op. Anders lig ik er net een kwartier in, slaap ik al half (of helemaal) en dan komt hij naar bed, wordt ik er weer wakker van
Waw echt super gaaf zussie!!! Echt leuk! Hier ook mannetje ongeduld haha..Komt vanzelf goed,nu kan hij echt niet meer om de schoppen heen. Truste zussie!
Ohh oke, dat kan natuurlijk ook. Ik was aan het denken voor een badje en wipstoeltje enzo als kraamcadeau.. Badje is wel nodig, maar inderdaad verder dan maar een beetje 'overbodige' dingen vragen. Over die dingen, er staat ergens op die pagina info voor diabetici, iets over saccharose. Wacht ik zoek even: Aanwijzing voor diabetici: 1 pastille bevat 424 mg saccharose Samenstelling per pastille 80 mg waterig extract van IJslands mos (0,4 - 0,8 : 1). Overige bestanddelen: Arabische gom, saccharose, water, kleurstof (karamel E150), paraffine. 1 Pastille bevat 424 mg saccharose. Ze zijn glutenvrij..
Truste Dreamer! Nog een paar minuten,, en nog steeds gelijke stand Ik ga zo ook naar mn mandje denk ik zo
Idd,er zijn best dingen die niet strikt noodzakelijk zijn Saccharose ..hmm..nou vreet je die dingen geen 100 per dag natuurlijk haha.Zal morgen eens kijken. Goed he,nog wakker Husband komt net binnen,meestal blijf ik wakker tot hij er is .
Jup, verlenging, ik ga naar bed Mannetje zoekt het maar uit met zijn voetbal Truste meiden, tot morgen!
En ik kon het toch niet laten, hahaha! Dit is het behang: nina campbell - Google zoeken Oh als ik het zo zie vind ik het toch zo leuk! Maja keuzes! ik vind die kleur groen ook prachtig en mijn commode is al gekocht dus aan die kleur zit ik vast! Misschien kan ik dit wel in mijn eigen slaapkamer doen ipv een muur verven maar weet niet of manlief akkoord gaat en er zit al glasvlies op nu En nu echt bedtijd! Als hangbuik me toestaat te slapen want ben man vergeten te vragen om het voedingskussen...
Sjit joh... Een of andere bizarre droom over Joran van der sloot en ik kan dus niet meer in slaap komen. Hij is fijn...
Even via mijn doom uit bed.gister te moe om nog hier te tikken een net kon ik jullie niet vinden.hoezo staan we in algemene clubs? Ik heen een hoop blzs overgeslagen voor ik hier kwam dus jullie hebben vast een hoop gekletst.z.t. Vanavond kom ik wel weet aanwaaien.vanmiddag na school even met mannetje de stad in en lekker op een terrasje zitten.hebben een hoop cadeaus nodig.geniet van het weer meiden.
Jij ook fijne dag Lente! En we zitten in algemene clubs geloof ik door onze diverse 'omstandigheden'. Sommigen al bevallen, sommigen nog zwanger en Chantej nog niet zwanger... Dus we vallen niet echt ergens anders onder... Nou, ik heb Joran van der Sloot uiteindelijk toch een schop onder zijn kont kunnen geven en nog een uurtje kunnen slapen! Zo richting mijn werk en dan rij ik met een collega mee naar Arnhem... Hahaha, stond net mijn haar te fohnen in de badkamer... komt mijn vader binnen. Zie ik hem zo een beetje aarzelen, en vervolgens geeft hij drie kleine klopjes op mijn buik. Haha, zo lief. Blijf het wel apart vinden, vind het niet vervelend ofzo maar je buik is normaal wel een lichaamsdeel waar anderen gewoon niet aan komen, haha! Vreemden hoeven het ook echt niet te proberen trouwens
Sow ik moet er echt nog even inkomen met de hoeveelheid van jullie berichten hoor, ik kan niet alles onthouden en dan moet ik 5x teruglezen en dan nog niet, haha! Yara: ooh dat is wel fijn hoe ze dat doen met je jurk! Ik trouw 14 september Zussie: leuk dat je elke week naar het zwemmen gaat! Ik kon niet op de dag dat dit hier in de stad was, vond ik wel jammer. Dan maar af en toe zelf zwemmen, maar lijkt me zo leuk om in contact te zijn met de andere mama's to be En 82 euro per rol mijn god zeg! Wat een knap babybudget hebben jullie! Die van mij houd ik maar voor me denk ik zo Trotsemams: wat balen dat ze gisteren niet zijn geweest! dan vandaag maar, en anders een belletje plegen?!
Morning girls!! Hier weer beroerde nacht gehad.. En toen dacht ik vanochtend nog wat langer teblijven liggen... Onderburen kunnen NIET zachtjes doen... Dus k ben lekker al stampend mn bedje uit gekomen Werd er vervolgens een pakketje bezorgd.. Mini pumaatjes.. Was nu een aktie bij aktiesport met 25%korting op alles dus vriend had ze maar vast met onze dingen meebesteld hihi Straks even kijken voor een cadeautje voor een vriendin en verder weinig plannen
Goedemorgen meiden! Zussie, Wow das wel n hoop geld ja! Je komt vast wel wat andrs tegen nog! Succes vandaag, hoop dat de dag niet te lang is.... Lief van je vader die klopjes! Mamootje, is je dochter nog lekker gaan slapen gister? Ik kan dat geklets soms ook niet bij houden hoor Lente, fijne dag vandaag! Hier redelijk geslapen, flink aan t zweten en dromen geweest...even alles van gister verwerken denk want heb alleen maar ziekenhuizen gezien vannacht. Maargoed, tis weer dag! Lekker de zon in
Zal m zo ff op FB proberen neer te gooien.. Heb nl foto op mn telefoon staan Geen idee hoe k die van daar hier op ZP krijg