Mannen hebben daar gewoon te weinig geduld voor joh Ik wacht ook vaak tot ik de kleine zelf echt duidelijk en veel voel.. Dan is t vaak nie zomaar ineens over en dan laat k vriend pas voelen... Ze heeft er nl nog wel eens een houtje van om te stoppen zodra vriend zn handen op mn buik legt
ja wij hadden dat van de week dreamer haha. ik voelde hem, ik zeg tegen mannetje nu moet je ff voelen. en toen stopte die goeie tip zussie van dat voedingskussen! gister weze zwemmen met schoonzusje, heerlijk warm water, maar zodra ik het water instapte voelde ik het maagzuur opkomen, dat was wel vervelend maar het ging wel. voortaan maar een rennie van tevoren nemen en hopen dat het helpt. de rest van de avond er ook nog last van gehad..:S maar was erg leuk om andere zwangere dames te zien/spreken. en het was erg gezellig met mn schoonzusje, krijg een steeds betere band met dr hebben jullie nog een tip waar ik een leuk huispak/joggingpak kan vinden? knuffel voor jou noos! het is niet niks allemaal!
Ik heb echt twee heerlijke capri joggingsbroeken bij Wibra gehaald Roos Kosten geen drol en warm zat nu met dit weer
Gohhh meiden wat is het al lekker he buiten?? Dreamer (sorry je bent mn hoge bloeddruk vraagbaak haha) doe jij nu extra rustig voor je bloeddruk? Wat is jou aangeraden? Bij mij zeiden ze rustig aan doen maarja...dat deed ik al natuurlijk. Vind t zo'n vaag begrip...
Mwa sinds ie aan t stijgen is hou k me wel wat rustiger Maar ga geen hele dagen stil zitten nu want hoge bloeddruk, weinig bewegen en einde vd zwangerschap staat weer voor eendeel met elkaar in verbinding om vocht vast te houden Kga ook geen hele dagen meer op touw (normaal gezien ) Maar blijf wel een beetje mn ding doen
Kga zo maar ns aankleden en dan richting het dorp... Eigenlijk maar weinig zin om alleen te gaan mja op die manier kom ik anders nergens meer
Ik zit een beetje met fietsen..dat vind ik zo lekker om te doen! En wil vanavond eventjes op n terrasje zitten met vriendinnen..kleine 15 min. fietsen. Vorige week had ik dat nog wel gedaan aangezien ik toen nog niks wist haha... Maarja anders pak ik wel de bus..is misschien beter. Ja spannend zeker om nu weg te gaan..met 37 weken...het kan elk moment ge3beuren Nee hoor..denk dat je zo pas moet denken rond de 39..anders wordt je gek! Ik ga ook ff nr dorp zo, bij de blokker leuke kussens gezien en potjes voor aan de schutting.
Oooh Roos, zijn trouwens niet van die dikke jogginsbroeken zegmaar.. Maar zijn die met touwtjes aan de broekspijpen en een mega-band (die je normaal gezien denk gewoon terug moet slaan maar voor onze zwangere buiken is t ideaal om gewoon zo aan te trekken )
Noosa, daar gaat t mij nog niet eens om hihi Maar vind t zo ongezellig om alleen te gaan Ik pak trouwens wel gewoon de fiets hoor 15 minuutjes lijken mij nou niet echt kwaad kunnen.. Gewoon lekker op t gemak..Of moet je zo'n viaduct oid over?
Neuh gewoon recht zo die gaat Dus dat komt wel goed.... Meiden ik ga dr vandoor, heerlijk genieten van vandaag
Geniet lekker van het zonnetje, even alle zorgen met de medicijnen vergeten Gelukkig dan ben ik niet de enige die moeite heeft om het te volgen Ze is gisteren uiteindelijk in mijn armen in slaap gevallen tot de volgende voeding! En die avond was ze heel erg moe lekker rustig
Zoooo k ben iig weer thuis Heb echt alleen cadeautje en mn medicijnen gehaald.. Voelde me bij de apotheek nl alweer beetje akelig worden dus vaak geen goed teken Nu zo lekker op t balkon in t zonnetje zitten
Fijn mamootje! Hebben jullie ook nog lekker kunnen slapen! Ik ben zo blij! Kom er net achter dat ik gewoon nog 3 Chill broeken heb die ik nu pas en na de bevalling dus ook! Hoef ik die niet meer te kopen . Zij wel allemaal 3 kwart maar t blijft vast mooi weer!
O en bij de zeeman n legging en tuniekje/jurkje gekocht voor nu...en straks denk ook nog. Werd er helemaal hyper van haha en moest mezelf in tuinstoel neerplanten want voelde dat ik te hard voor mn lijf ging haha.
Hahah lekker geshopt nog ff dus Noosa.. K was vd week nog bij Zeeman maar voor mezelf niks leuks kunnen vinden... Denk dat k maandag of dinsdag nog maar ff naar mn eigen filiaal ga
Haha ja warm he Dreamer! Ik zit ook eventjes binnen, zonnebrand in laten trekken. Ik heb net een brief geschreven aan ons mannetje. Gek om te doen maar vind het ook wel erg bijzonder. Had het in een boek gelezen en vond het zo'n mooi idee! Geen idee wat ik er mee ga doen..maar hij staat op de computer. Wie weet een leuke tip voor jullie...