Hebben we nog iets gehoord van Zeeb? Weten we al hoe haar dochtertje heet? ik ben maar een beetje nieuwsgierig
Zeeb is wel even langs geweest...dacht gister? Met de kleine gaat t goed alleen veel darmkrampjes. Maar n naam is nog niet bekend! Ben ook zo benieuwd!
Ik ben er ook weer.Ben meegeweest naar de zwemles,vonden de kids zo leuk.Thuis meteen opruimen enz en kreeg ineens een raar gevoel down under.Ik weet niet,anders als anders.Dus nu weer bankarrrest Mss is smurf anders gaan liggen,voel hem nu van links naar rechts zwemmen lijkt wel.Maar zo`n groot zwembad heeft hij toch niet meer haha Babydump is vanmiddag geweest,leuk leuk! Lente,daar blijf ik trouwens niet de hele dag voor thuis hoor Als ik er niet ben geven ze het wel ergens bij de buren af. Bestelling bij bol.com is nog gelukt trouwens,eindelijk! Bestelling bij miss etam ging ook niet al te soepel.Maar ook gelukt,2 ruime t-shirts die makkelijk zijn om te voeden voor in het ziekenhuis.Was niet duur,dus ik ben helemaal blij. Wow,beeb doet denk ik de borstcrowl...Hoorde net trouwens dat dochter binnenkort al mag afzwemmen voor haar B Echt zo snel,zo gaaf!Ben super trots! Lente,ook vooral van het mooie weer aan het genieten? Dreamer,ik ben nu ook van de vestjes.Heb er iets onder met dunne bandjes,thuis doe ik mooi m`n vestje uit en als ik de deur uit ga vestje aan.Werkt prima
Wat fijn Mams dat je dochter als zo snel weer mag afzwemmen. De eisen voor een B diploma liggen altijd lager dan een A diploma lijkt wel. B hebben ze vaak zo binnen na A. Wat zal het fijn zijn voor haar als ze klaar is. Je kleine die probeert zijn ruimte te behouden door even flink los te gaan. Wie weet kan hij het her en der nog wat oprekken hahaha
Daar lijkt het wel op Lente haha..is ook niet gauw tevreden die smurf van ons.Hij heeft al behoorlijk wat zwemwater maar wil echt meer haha B diploma is idd meestal best snel na A.Toch ben ik extra trots (welke mams zou dat niet zijn) ,omdat we na het halen van haar A diploma met juf hadden besproken dat ze door zou gaan om te oefenen voor B maar dat juf nog niet zeker was of dat dat haalbaar was voor haar.En nu is het toch zover,knap toch
Super knap Mams!! Zo ik ga even naar de kroeg...ben benieuwd hoe snel ik terug ben haha... Fijne avond meiden!
hahaha Noos, jij blijft toch ook een die hard! Veel plezier. Mams, het is zeker ontzettend knap van je dochter. Zeker als de verwachtingen er niet naar waren. Blijft dit weer een verrassing voor haar?
grrr ben ik net jus aan het persen. Mijn glas klaar...ben ik voor mannetje bezig gooi ik het kannetje om. Gelukkig nog wat kunnen oplepelen maar zo stom! Eerst even kijken of mijn water erin blijft, dan neem ik daarna de gok van de jus. Even een misselijk gevoel. Sinds tijden niet gehad. Nu maar hopen dat het loos alarm is.
Noos,have fun! Lente..en?? B.lijft het erin? Verse jus,wel errug lekker Of het afzwemmen ook een verrassing blijft weet ik nog niet.Zometeen even met husband bespreken.D`r juf vind dat ze er echt klaar voor is en wil haar laten afzwemmen voor smurf komt.Als het even kan tenminste haha.Fijn dat een juf zo meedenkt hihi Smurf is weer op z`n drukst...sterk binkie is het toch.Bij de mei mama`s lees ik dat de meeste beebs minder druk zijn met deze termijn.Daar kan ik me echt niet in vinden Ik ga the voice kids kijken,jullie ook? Morgen nog neit zoveel plannen.Lekker chillen in ons tuintje met de katten denk ik (ze gaan echt maar heel voorzichtig naar buiten,de helden haha). Tot morgen
ohhh zo genieten. De kleine beweegt volop, ik voel het ook heel licht aan mijn buik, mijn kleine krachtpatsertje! i'm lucky!
He, zie nu pas jouw bericht mams! Dacht al dat ik een gesprek met mezelf had hier haha. Je kind is zoals het is. Als die van jou water geneog heeft om in te zwemmen dan kan ik hem helemaal gelijk geven om lekker te blijven bewegen. Ik ben benieuwd hoe jouw kleintje is als hij geboren is!
Hee girls! Ik ben net terug van de bijscholing.... pff... Dik in de file gestaan op de terugweg, collega wilde niet even ergens wat eten want die wilde meteen door naar man en kinderen, dus heb meteen nadat ze me op de metro had gezet een frietje gehaald, ik kon niet meer, haha! Bijscholing was wel ok, onderwerpen waren leuk maar de inhoud viel een beetje tegen. Weinig nieuws... Heb niet bijgelezen hoor... ben moe! Ga zo naar bed, morgen weer vroeg op om al die zooi op te halen. Alle Beebs nog op hun plekkie?
De mijne zwemt lekker op z'n plekkie. Mn mannetje is morgen weg met een vrijgezellenfeest en blijft ergens slapen maar zo maf... ik ben gewoon niet alleen
Wat jammer dat je collega niet even ergens wat wilde eten. Goed dat je jezelf even op een patatje hebt getrakteerd. Dat maakt de dag weer een beetje goed
Haha ja, had de rest van de dag heel goed/gezond gegeten, en had nog een onsje wortelbolletjes in mijn tas dus vond het wel kunnen... Mijn beeb zwemt inmiddels wel op verschillende plekken in mijn buik... Soms zittie laag, soms zittie hoog. Soms links, soms rechts ook grappig!
Die van mij voel ik voornamelijk als het links zwemt. Misschien trappelt het op andere plaatsen ook wel maar denk dat daar mijn placenta dan dikker is ofzo. Ik vind het in elk geval een prima keuze dat het links zwemt haha Je hebt groot gelijk dat het moest kunnen! Beeb moet vetjes kweken om te groeien, je denkt gewoon goed om hem/haar
Gatsie...kat komt binnen en loopt zwaar zijn mond en poten af te slikken (incl smak geluid). allemaal slijm aan zn mond. Gelukkig kwam vriend net thuis en die kon ff kijken in zn bekkie. We vermoeden dat hij een hapje slak heeft gehad Smaken verschillen haha
Jaaaaah kom net boven en zie mijn voedingskussen op bed liggen Dat wordt lekker slapen vannacht (als Joran me met rust wil laten). Fijn dat mannetje het niet vergeten is! En nog even een buikfoto voor de liefhebber