hahahaha neuh, vandaag nog niet gekotst. Nu aan de brinta voor de kleine z'n nachtvoeding Jouw buik groeit echt met de dag volgens mij! Elke keer verbaasd het me weer hoe groot hij al is. Gewoon voordat je gaat slapen tegen Yoran zeggen dat hij niet welkom is. Ik kreeg gister trouwens de eerste 'buik opmerking'. 'ohh, bijna 20 weken, dan heb je nog echt een heel klein buikje'. Ben benieuwd hoe vaak deze meningen van mensen gaan verschillen haha
Haha goedzo.... Ik eet ook nog meestal wel yoghurt ofzo voor ik naar bed ga. Anders word ik heel misselijk wakker.... Maar nu had ik laat mijn frietje binnen dus denk dat het niet nodig is vandaag Ja dat zei een collega van de week ook tegen me, dat mijn buik met de dag groter lijkt te worden.... Was dat wel iemand die uit zichzelf zag dat je zwanger bent? Ik moest daar wel aan wennen, er is inmiddels niemand meer die twijfelt, ik krijg gewoon opmerkingen, haha! En de meningen zijn hier niet verdeeld, iedereen vindt dattie groot is. Alleen de een zegt dat er zeker een jongetje in zit, en de ander weet zeker een meisje
Die persoon die het zei wist dat ik zwanger was zussie.een vrouw in de supermarkt haar buik wad veel groter met 20 werken. . Ik heb vannacht voor de tweede keer achtereen gedroomd dat ik een maand te vroeg ben bevallen van een dochter.de naam klopte ook nog. ben heel benieuwd of dit een voorgevoel is voor de echo woensdag. Pgff kan niet meer slapen.een dat in mijn weekend.
Pff ja al die mensen die hun mening zo nodig moeten geven of die hun eigen verhaal aan je kwijt moeten. Je buik groeit zo hard als hij groeit en krijgt de vorm die hij krijgt. Mijn collega is nu 16 weken en die is nog vrijwel plat, en toch zit er een zelfde formaat kindje in als bij mij met 16 weken. Maak je weer eens een buikfoto? Ik ben wel benieuwd! Mijn gevoel zegt bij jou ook meisje! Ben ook heel benieuwd! Je weet het bijna! Ik heb zelf inmiddels helemaal geen gevoel meer, haha. Heb je nog wat kunnen slapen na 6 uur?
Morgu meiden.. Oh lente,gezellig zo`n druktemakertje in je buik.Die actie van de kat is wel wat minder gezellig zeg,bah bah! Zussie,goed geslapen met voedingskussen? Hier helaas niet..Ik hoest zoveel en dan vooral `s nachts natuurlijk.Heel m`n ribbenkast doet pijn.M`n hoofd zit inmiddels ook vol snot.Ik wil er vanaf en snel ook,bah.Heb alleen niet het idee dat het vanzelf over zal gaan,het is nu een paar weken zo en wordt alleen maar erger ipv minder.Denk dat ik maandag toch even langs de dok ga.Ik wil toch graag fit zijn als ik ga bevallen. Want tjee...vandaag ineens 34 weken
Groot gelijk mams! Je hebt er niks aan als je straks uitgeput aan je bevalling moet beginnen. Ik heb redelijk geslapen met het kussen. Geen last van mijn buik gehad. Mijn heupen deden wel zeer gisteravond, denk van het vele lopen gisteren. En vanmorgen buikpijn maar nadat het frietje van gisteren zijn werk had gedaan was het wel minder Het is toch elke keer weer zoeken vind ik. Al die pijntjes en waar je goed aan doet...
Precies zussie,moet er niet aan denken dat ik zo beroerd ben als smurf komt. Het blijft ook zoeken,daar had ik het gister nog met m`n moeder over.En nu is het iedere keer wel wat en ik verwacht niet dat dat zal veranderen voordat smurfje er is. Van de andere kant heb ik ook niet te klagen,ondanks de pijntjes voel ik me wel veel beter deze zwangerschap.Wie had dat gedacht,met m`n diabetes en hoge bloeddruk.Volgens mij niemand,maar laat ik even afkloppen..klop klop
Morning!! Woehoeee.. mijlpaal hier!! 37 weken Zussie, jouw buik lijkt idd elke keer weer super gegroeid Lente, alles er nog in gebleve gister? Mams, tuurlijk heb je alle reden om trots te zijn Pff wij hadden vd week schoenen besteld bij aktiesport.. Online.. Krijg ik net de mijne binnen.. Zit er een enorme lijmkwak in om die zool vast te houden.. Straks wel ff op dorp kijken of ze ze daar in mijn maat hebben om om te ruilen want dit is niks zo...
Jeeee, de een 34 weken, de ander 37....gaat goed hier! Mams, hopen dat die verkoudheid snel weg is. Lekker de zon in, kan het snot eruit. Fijn dat dat kussen lijkt te helpen Zussie. Ik haal hem morgen bij mn zus op. Ben benieuwd of ik er wat mee kan. Hoop dat ik dan nog een tijdje op mn buik kan blijven liggen. Nu ligt het af en toe niet lekker meer. haha die ongevraagde adviezen of verhalen van mensen...ik moet er soms ook wel om lachen. Het kind doet wat het wil en zei al tegen haar....wat er niet aan komt, dat hoeft ook niet terug in de plooi dus ik zie het wel. Ik ben om half 8 terug mn bed in gedoken en werd om 9.30 wakker Echt, lukt me nooit haha. Dus nu snel aan de tik en misschien vanmdidag nog ff buiten in de zon. Dreamer, alles is er gister nog in gebleven. Nu alweer 4 dagen niet over gegeven dus hopen dat het nu dan eindelijk op deze voet verder gaat. Vorige keer kwam het na een week terug.
Let's hope Lente Wat mij betreft mag ze er komende week echt wel uitkomen.. Of ik nou niet slaap door een klein huilend babytje of omdat k mn draai nie kan vinden.. Heb nu dan toch liever t eerste
Zussie, ik zal maandag een foto maken van 20 weken. De helft foto Lag gister in bed. Kindje was nog bezig met trappelen. Toen mn vriend zn handen erop legde was het over en uit hahaha
Kben bijna een week verder dan Noos, dus kvind dat ik eerst mag hahaha Nee tis bij ons allebei gewoon afwachten, ook omdat Noos nu ook met dr bloeddruk aan t klooien is
Ik vind het maar bijzonder hoor dat we zo elke maand 1 of 2 kinderen erbij krijgen. En ik ben zo benieuwd naar jullie namen allemaal!
Dreamer, jij mag wel eerst hoor! Als je niet te lag wacht? ondanks mn dip van donderdag voel ik me zo goed! Geniet met volle teugen van mn buik, juist omdat ik weet dat t zo over kan zijn! Mams, Gets klinkt heel naar!! Zou ook de dok maar bellen. Fijn dat je toch ook een heel goed gevoel over de zw.schap hebt! Zussie, fijn dat t kussen geholpen heeft!! Vandaag in je huis klussen? Lente, leuk die droom! Denk ook n meisje bij Jou! Nog heel even geduld... En iedereen vind mijn buik ook klein, nou ik vind m prachtig!
Hihi, mensen vinden mijn buik ook nie zo groot.. Maar kvind em groot genoeg Gister op die verjaardag toevallig wel de vriend van mn vriendin... Zoooo das snel gegaan in 1,5 week Gheghe... Ik probeer er ook echt nog van te genieten.. Maar als je zo slecht slaapt is t genieten ook snel over Kga zo lekker lui met t OV naar dorp.. Tis heerlijk fietsweer maar kan t echt nie opbrengen vandaan
haha. Vind het wel grappig dat jullie hier allemaal een meisje denken. Ik mijn klas kwam er een meisje naar me toe...'juf, we zouden toch nog gaan raden naar je kindje. Wanneer weet je wat het is?' Dus we hebben met elkaar een blad ingevuld. Ze moesten kiezen jongen/meisje en wat dan de naam zou zijn. In totaal hebben er 5 voor een meisje gekozen en 15 voor een jongen hahaha. De namen waren ook zo grappig. Brenaa, (denk brenda), Timmetje, Tijn, Timmie, Lotte, Mielan (heerlijk geschreven) enz. Zo grappig. We hebben nu op het bord staan dat ik woensdag de echo heb en donderdag kan vertellen wat er in mijn buik zit.
Hahaha geweldig Lente Pff k probeer aktiesport te bellen maar dr wordt gewoon nie opgenomen.. Aaarrgh...